Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Boldogságunk, avagy a szolgáltatásmarketing jövője

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Boldogságunk, avagy a szolgáltatásmarketing jövője"— Előadás másolata:

1 Boldogságunk, avagy a szolgáltatásmarketing jövője
Kunsági Andrea Boldogságunk, avagy a szolgáltatásmarketing jövője Recenzió Kenesei Zsófia – Kolos Krisztina cikkéhez MTA Marketingtudományi Disputa 2016. december

2 Szolgáltatás-osodás Terméktől a szolgáltatás hangsúly felé Egyénre szabott terméktől A szubjektív fogyasztói szolgáltatásokig

3 Boldog bolygó index – természeti népektől a civilizációig
Boldogság forrása Boldog bolygó index – természeti népektől a civilizációig Alkotás, szakrális tevékenység – munka Éneklés, tánc – közösségi tevékenység Felhalmozás ismeretlen Természettel való összhang

4 Munka és társadalmi tevékenységek
. Munka és társadalmi tevékenységek

5 Termékközpontú fogyasztás
Elszemélytelenedés . Termékközpontú fogyasztás

6 A boldogság forrása A fogyasztás? A bőség, a fogyasztói elégedettség?
A torkosság?

7 az értelmes, jelentéssel bíró, jelentőségteljes élet
A boldogsághoz vezető út az értelmes, jelentéssel bíró, jelentőségteljes élet

8 a kellemes, pozitív élményekkel teli, hedonista életvitel

9 Boldogság – jóllét – szolgáltatások hatása
Élmény turizmus Transzformatív szolgáltatások

10 Elöregedés - elszegényedés
Információhiány Képzetlenség A jólétnövelő okos szolgáltatások hozzáférhetősége korlátozott

11 Trendek Vevői aktivitás – passzivitás Fogyasztói innováció-elfogadás

12 Hogyan hat az élmény a boldogságra – a szolgáltatások szerepe
Erdős Géza Akcióelmélet – teljes szívvel végzett alkotó tevékenység vs. apátia Csíkszentmihályi Mihály Flow-elmélet – az alkotás folyamata örömszerző, csapatmunka szinergia-hatása, sportoló-szurkolói klubok

13 Hogyan hat az élmény a boldogságra – a szolgáltatások szerepe
Tversky és Kahnemann: Kilátáselmélet - nyaralás és vastagbéltükrözés példáján – Tapasztalat emlékezet rejtély ( ) A boldogság és az elégedettség nem korrelál

14 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "Boldogságunk, avagy a szolgáltatásmarketing jövője"

Hasonló előadás


Google Hirdetések