Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIrma Léna Nemesné Megváltozta több, mint 6 éve
1
Boldogságunk, avagy a szolgáltatásmarketing jövője
Kunsági Andrea Boldogságunk, avagy a szolgáltatásmarketing jövője Recenzió Kenesei Zsófia – Kolos Krisztina cikkéhez MTA Marketingtudományi Disputa 2016. december
2
Szolgáltatás-osodás Terméktől a szolgáltatás hangsúly felé Egyénre szabott terméktől A szubjektív fogyasztói szolgáltatásokig
3
Boldog bolygó index – természeti népektől a civilizációig
Boldogság forrása Boldog bolygó index – természeti népektől a civilizációig Alkotás, szakrális tevékenység – munka Éneklés, tánc – közösségi tevékenység Felhalmozás ismeretlen Természettel való összhang
4
Munka és társadalmi tevékenységek
. Munka és társadalmi tevékenységek
5
Termékközpontú fogyasztás
Elszemélytelenedés . Termékközpontú fogyasztás
6
A boldogság forrása A fogyasztás? A bőség, a fogyasztói elégedettség?
A torkosság?
7
az értelmes, jelentéssel bíró, jelentőségteljes élet
A boldogsághoz vezető út az értelmes, jelentéssel bíró, jelentőségteljes élet
8
a kellemes, pozitív élményekkel teli, hedonista életvitel
9
Boldogság – jóllét – szolgáltatások hatása
Élmény turizmus Transzformatív szolgáltatások
10
Elöregedés - elszegényedés
Információhiány Képzetlenség A jólétnövelő okos szolgáltatások hozzáférhetősége korlátozott
11
Trendek Vevői aktivitás – passzivitás Fogyasztói innováció-elfogadás
12
Hogyan hat az élmény a boldogságra – a szolgáltatások szerepe
Erdős Géza Akcióelmélet – teljes szívvel végzett alkotó tevékenység vs. apátia Csíkszentmihályi Mihály Flow-elmélet – az alkotás folyamata örömszerző, csapatmunka szinergia-hatása, sportoló-szurkolói klubok
13
Hogyan hat az élmény a boldogságra – a szolgáltatások szerepe
Tversky és Kahnemann: Kilátáselmélet - nyaralás és vastagbéltükrözés példáján – Tapasztalat emlékezet rejtély ( ) A boldogság és az elégedettség nem korrelál
14
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.