Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Gamification a lojalitásprogramokban
… és úgy általában, hogy kellene ezt jól csinálni? Csertán Ákos, product owner, Possible Games & Innovations BUDAPEST, HUNGARY 2014
2
KEZDJÜK AZ ELEJÉN. MI AZ A GAMIFICATION?
1st mention Forrás: Goolge Ngram Viewer
3
1 + = + 15,000
4
"I call it the law of the instrument, and it may be formulated as follows: Give a small boy a hammer, and he will find that everything he encounters needs pounding." Abraham Kaplan, 1964
5
„I don’t have to show you any stinking BADGES!”
8
PERSONA
9
PERSONA SZINTEK
10
PERSONA SZINTEK PONTOK
11
PERSONA SZINTEK PONTOK PROGRESS INDICATOR
12
PERSONA SZINTEK PONTOK PROGRESS INDICATOR PIAC
13
Mi dönti el, hogy egy rendszer működni fog-e?
EGY KIS JÁTÉKANATÓMIA Mi dönti el, hogy egy rendszer működni fog-e?
14
A gamification NEM helyettesíti az üzleti modellt
ESZKÖZ A CÉLHOZ A gamification NEM helyettesíti az üzleti modellt
15
ESZKÖZ A CÉLHOZ Zappos
16
Zappos ESZKÖZ A CÉLHOZ I’m special Hocus Pocus V-Card Big Jim
Logged in for the first time Hocus Pocus Submitted one product review V-Card 1st time purchase Big Jim Added 1st product to favorites Peace Two You! 2nd time purchase Yellow Pants Most brand favorites for the current week
17
ESZKÖZ A CÉLHOZ Samsung Nation
18
ESZKÖZ A CÉLHOZ Samsung Nation
19
KI JÁTSSZA A JÁTÉKOT? Players Gonna Play
20
KI JÁTSSZA A JÁTÉKOT BLABLABLA SOCIALIZER KILLER 1 2 3 EXPLORER
ACHIEVER
21
KI JÁTSSZA A JÁTÉKOT? Nissan Carwings
22
KI JÁTSSZA A JÁTÉKOT? Nike+ BLABLABLA 1 3 2
23
MIÉRT JÁTSZIK AZ EMBER?
25
EASY FUN HARD FUN PEOPLE FUN SERIOUS FUN
27
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.