Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Kérdések a második zh-hoz
2
A vállalat céljai és küldetése
A küldetés főbb területei Vállalati célok Vállalatok érintettjei Az ösztönzési rendszer, Maslow-piramis
3
Marketing Marketing stratégia Alapvető feladatai, célja
A marketing mix elemei
4
Termékpolitika Összetevői A TERMÉKÉLETCIKLUS ELMÉLET FŐBB JELLEMZŐI
Eltérő marketing elemek a fejlődési szakaszokban Termékfejlesztés szakaszai
5
Árpolitika Feladatai Árpolitikai stratégia készítésének lépései
Árpolitikai célok kiválasztása Promóciós árképzés típusai
6
Értékesítési politika
Célja és feladata Értékesítési csatornák típusai Az értékesítést meghatározó főbb tényezők
7
Kommunikációs politika
Fogalma Négy eleme a) reklám b) személyes eladás c) eladásösztönzés d) PR Ezek részletezése
8
Stratégiai menedzsment
Stratégia fogalma Stratégiai tervezés és menedzsment Vállalati cél és stratégia kapcsolata A vállalati stratégia típusai – a kialakítás módja szerint Stratégiai menedzsment 3 eleme A stratégiai menedzsment folyamata A Porter-féle öt erő (iparág-elemzési) módszer
9
A stratégia 5 P-je A vállalati stratégia típusai a kialakítás módja szerint, ezek jellemzése Stratégia típusai a versenyhelyzet szerint, ezek jellemzése
10
Tág környezet (PESTEL módszer)
BCG – mátrix Sikeres és sikertelen termék utak SWOT-elemzés Vállalatvezetési modellek
11
Humán erőforrás menedzsment
Az emberi erőforrás jellemzői A munkaerő-gazdálkodás funkciói A HRM 4 alapelve A HRM 4 kulcsfogalma A hard és a soft HRM Egy munkakör meghatározásának alapelvei
12
Információ mint erőforrás, információmenedzsment
Az információ (mint erőforrás) tulajdonságai Az információs rendszer alrendszerei Információs menedzsment fogalma és feladatai Az információ gazdasági értéke A tudásmenedzsment: Tudás és információ
13
Az innováció alapesetei Schumpeter alapján
Az innováció területei A sikeres innovációs stratégia főbb tényezői Az innovációs stratégia részei, ezek bemutatása
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.