Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLéna Borosné Megváltozta több, mint 6 éve
1
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Kaposvár
2
A KOMPETENCIA-MÉRÉS EREDMÉNYEINEK FELHASZNÁLÁSA
3
MÉRÉSBEN RÉSZT VEVŐ OSZTÁLYOK
osztályok száma mért osztályok száma mért tanulók száma 2006 36 7 139 2007 33 11 287
5
Összehasonlítás az országos átlaggal
9
Akiket tájékoztattunk az eredményekről
Diákokat Szülőket Egy osztályban tanító kollégákat Mentorokat (Út a szakmához) Tantestületet
10
Visszajelzések a szülőktől
jónak tartom a mérést…. képet kaptam a tudásáról meg tudjuk beszélni a hiánypótlást ráismertem a fiamra tükrözi a gyermekem hozzáállását következtetéseket tudok levonni… köszönetet mondok a tesztekért…
11
Visszajelzések a tanulóktól
Ráébresztett, hogy valójában milyen vagyok. Rájöttem, hogy teljes mértékben igaz. Segített felismerni a hiányosságaimat. Van amivel egyetértek. Nem vagyok rosszabb a többinél. Nem is tudtam, hogy ez a szabálykövetés. Mire jó ez nekem?
12
Pedagógusi visszajelzések
A feladatlappal együtt kellene vizsgálni az értékelést. (nem írt,vagy rosszat írt) Minden értékelés tartalmazza az elérhető pontszámot, amihez viszonyítani lehet a tanulói eredményt. Túl sok információt tartalmazott a kiértékelés és a szülőknek nehéz volt véleményt alkotni. Jónak tartjuk a szociális kompetenciában az összegző értékelést.
13
Mit fejlesztünk? Kiemelten: a szövegértést a kommunikációs készséget
a lényegkiemelést Az eredményekből kiindulva: a szabálykövetést
14
És hogyan fejlesztjük? Változatos pedagógiai módszerekkel
Heterogén csoportok kialakításával Szituációs játékokkal Projekt munkával Differenciált foglalkozással Pozitív értékeléssel
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.