Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési."— Előadás másolata:

1 „Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési menedzser Origo Zrt.

2 Megéri-e saját adatbázist építeni? Igen!
Miért? Egyszer kell érte fizetni Saját tulajdon Saját igény szerinti mélység Bármikor lehet használni Mindig a saját célcsoportot érjük el 2

3 Saját média megjelenés
Vásárolt adatbázis, majd saját Vásárolt adatbázis Előny: Rugalmas, bármikor rendelkezésre áll Új közönség Megbízhatóság, sokrétű statisztika Hátrány: Egyedi struktúra Nem saját Saját adatbázis Struktúra Saját Szoftver IT Technológia Költség Folyamatos kezelés és karbantartás Munkaerő Saját média megjelenés alacsony egységáron 3

4 Adatbázis Honnan? Céges adatbázis gyűjtés
saját weboldalról, minél több adat Saját oldalon hírlevél feliratkozás fontos: folyamatos levél küldés Nyereményjátékból nehéz mély adatbázist építeni Fizetett adatbázisból meg kell vizsgálni, hogy jogilag rendben van e? teszt több kreatívval! Kérdőív offline, online 4

5 Adatok minősége / Adat mélysége
Adatok bekérése előtt  Célok definiálása (név, cím, , lakhely, kor, végzettség, stb) Mire fogjuk használni az adatokat? Közvetlen vásárlás Tájékoztatás Online építésnél az előny Mérhető, nincs utómunka (adatrögzítés), azonnal rendelkezésre áll az adatbázis Frissítés: Regisztrációs űrlap frissítésének felajánlása Ösztönzés: Nyereményjátékkal, Plusz szolgáltatással

6 [o]ptimail e-DM Legnagyobb hazai online e-DM adatbázis
Több, mint cím Elérés (teljes) és targetált (szűrt) kampányokra Több, mint 50 szűrési lehetőség  holtszórás mentes & költséghatékony Alapdemográfia Iskolai végzettség Foglalkozás Érdeklődési körök Van-e mobiltelefonja Honnan internetezik és havi hány órát 6 VMR, Median/Webaudit

7 Regisztráció növelése
Nyereményjáték Jó célcsoport Jó tárgy, - jó kreatív, jó időzítés, - vonzó nyeremény, - jó mikro site Optimail újdonság Előre kitöltött regisztrációs mikro site cím tulajdonos adatai az adatmezőben OK vagy frissít (a mikro site az optimail szerverén van, így képes az adatokat beilleszteni)

8 Esettanulmány TESCO – Adatbázis építés
BEVEZETÉS: hírlevél adatbázis építés  nyeremények segítségével Mire használja a TESCO: aktuális ajánlatok kiküldése CÉL: a teljes adatbázis kiküldésből minél több regisztráló SZEGMENSEK MEGHATÁROZÁSA: 7 különböző szegmens: státusz, kor és nem alapján TESZTELÉS: 7 célcsoportnak 3 féle levél, 3 féle tárggyal TESZT KIÉRTÉKELÉSE A KIVÁLASZTOTT LEVELEK ÉS TÁRGYAK KIKÜLDÉSE

9 Tesztelés 3 ütemben I. Tárgy teszt II. Kreatív teszt
7 szegmens Szegmensenként 3 tárgy Cél: a lehető legjobb tárgy megtalálása II. Kreatív teszt Szegmensenként 3 kreatív Cél: a lehető legjobb kreatív megtalálása III. Konverziós teszt Konverzió szerinti párosítás alapján

10 I. Tárgy teszt Győztes tárgy a tesztelés során:
A pénzt mi adjuk Önnek: költsön el 1 millió forintot a Tescoban! Megnyitás: 97,33% Közepes tárgy eredménye: Igen, ajándékba adunk 3 Sony autóhifi-t! Mire vár? Megnyitás: 60,25% Leggyengébb tárgy: Így még soha nem szólt az autórádiód! 3 Sony autóhifi ajándékba! Megnyitás: 43,95%

11 II. Kreatív teszt Szöveges Grafikus HTML 1 Grafikus HTML 2

12 III. A legjobb tárgy és a legjobb kreatív összehangolása a konverzióval
Legjobb tárgy: Szeretne 1 millió forintért vásárolni? Legjobb kreatív

13 Végeredmény szegmensenként

14 Éles kampány kiértékelése
Legjobb eredmény: 55,86 % CTR Összesített eredmény: 42,98% CTR Teszt nélkül a leggyengébb kreatívval 19,39% -os klikk eredményre számíthattunk volna Fontos! időt adni a tesztre (tárgy, kreatív, konverzió) energiát és büdzsét fordítani a nagy kampányra előkészületeire 14

15 Köszönöm a figyelmet Kattanjon ránk! www.origo.hu/adhouse
15


Letölteni ppt "„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési."

Hasonló előadás


Google Hirdetések