Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten"— Előadás másolata:

0 Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási Szakigazgatóság BKV Zrt. Budapest, december 8.

1 Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
A projekt átfogó célja: Közösségi közlekedési problémák enyhítése, új közszolgáltatás és hajó útvonal létesítése. A projekt közvetlen célja: környezetkímélő és részlegesen akadálymentes tömegközlekedési útvonal létesítése. A projekt illeszkedése: az EU Bizottság Fehér Könyvéhez (2011. március 28.) a Duna-stratégiához (elfogadása: április 13.) a Charta céljaihoz (csatlakozás: szeptember 16.) Kikötő fejlesztés KMOP forrásból Forrás: 493 millió Ft Projektgazda: BKV Zrt. Támogatási arány: 90%

2 A fővárosi vízi közlekedés célrendszere
Célcsoport bemutatása Hálózat, időtényező Infrastruktúra Költségek, működés

3 Műszaki tartalom 3 db új kikötő létesítése: Milleniumi Városközpont,
Újpest, Árpád híd. Meglévő kikötők korszerűsítése: Boráros tér, Petőfi tér, Jászai Mari tér, Batthyány tér, Meder utca. Fejlesztési eszközök Jelenlegi hajókapacitás átstrukturálása, Elérés: kerékpárral, személygépjárművel, kerekes székkel, Járműveken büfé, wifi elérhetőség és kerékpár szállítás biztosítása, Korszerű utastájékoztatás: FUTÁR kijelzők, Volán kijelző (Újpest).

4 Megvalósítás kezdete:
Útvonal Millenniumi városközpont Megvalósítás kezdete: 2011. szeptember 1. Tervezett befejezés: 2012. május 31.

5 Általános információk
Az alkalmazott hajók átlagos utasbefogadó képessége: fő. Szállítási teljesítmény: 60%-os férőhely kihasználtsággal 330 utas/óra/két irány. A tervezett vonaljárat követési ideje csúcsidőben: 20 perc. Tervezett igénybevétel: 1. évben 50%-os 2. évben 75%-os 3. évben 100%-os. A fejlesztett hajóállomások átlagos napi forgalma: 1. évben 1155 utas/nap-törtévben 2. évben 1733 utas/nap 3. évtől 2310 utas/nap.

6 A vonaljárat tervezett útvonala és tömegközlekedési kapcsolatai
Állomás Tömegközlekedési kapcsolatok Millenniumi Városközpont 23, 23E, 54, 55 autóbusz és 1-es villamos Boráros tér 2V, 15, 23, 23E, 54, 55, 115, 212 autóbusz és 2, 2A, 4, 6-os villamos, Csepeli HÉV Petőfi tér 15, 115 autóbusz és 2, 2A villamos Batthyány tér 11, 39, 86, 111, 160, 260 autóbusz és 19, 41 villamos, 2-es metró Szentendrei HÉV Jászai Mari tér 76, 79 trolibusz és 2, 4, 6-os villamos Árpád híd (Pesti hídfő) 26, 34, 106, 115, 133 autóbusz, 1, 1A villamos Meder utca 105 autóbusz és 3-as metró Újpest 104, 104A, 122, 196, 204 autóbusz, Volán Zrt. végállomás

7 BKV Zrt. járműveinek átlagos utazási sebessége
Jármű típus Átlagos utazási sebesség (km/h) as adatok Metró 32,6 Millfav 22,6 Villamos 17,4 Autóbusz 23,1 HÉV 49 Troli 15,4 Fogaskerekű 14,3 Hajójárat hegymenet 11,8 Hajójárat völgymenet 14,5 Hajójárat átlag 13,2

8 Petőfi tér, BKV Zrt. kikötő jelenlegi állapota

9 Petőfi tér, tervezett állapot

10 Batthyány tér, BKV Zrt. kikötő jelenlegi állapota

11 Batthyány tér, tervezett állapot

12 Újpesti kikötő, építés előtti állapot

13 Újpesti kikötő, építés előtti állapot

14 Újpesti kikötő, tervezett állapot

15 Újpesti kikötő, építés utáni állapot

16 Újpesti kikötő, építés utáni állapot

17 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés előtti állapota

18 Árpád híd, tervezett állapot

19 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

20 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

21 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

22 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

23 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

24 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

25 Köszönöm figyelmüket!


Letölteni ppt "Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten"

Hasonló előadás


Google Hirdetések