Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Mindent az okostévékről!
Extreme Net Kreatív Okostévé reggeli Extreme Net Kreatív Okostévé reggeli Üdvözlet – Téma: Van-e értelme az okostévének? – Rövid videó áttekintés felvezetni
4
Tartalom Televízió Fekete – fehér filmek Fekete – fehér TV
Színes filmek Színes TV 3D filmek 3D TV Tartalom és a TV viszonya, egyre gyorsuló kereslet követés, Smart TV technológiai szempontból már itt van, és vár arra hogy megfelelő tartalommal legyen megtöltve. A kulcs a tartalom (következő slide) Internetes Tartalom Smart TV
5
KULCS = TARTALOM A tartalom fontossága az Okos Telefonok és a Tabletek elterjedésénél közvetlenül megfigyelhető. Lássunk erre egy példát
6
Tartalom - Szolgáltatás
A KERESLET ALAKULÁSA – OKOSTELEFON (Samsung) A fenti adatok Samsung készülékek nemzetközi értékesítésének arányát mutatja: total sales: 805k; smartphone: 13.6k % k; sp: 98.5k % k; sp: 512k – 39.4% A Tartalomszolgáltatás széleskörű elterjedése az alkalmazások felhasználhatósága révén beépült a mindennapokba, az életünk része lett. Smart TV ugyanebben az irányban halad, viszont maga a felhasználói élmény, illetve szokás különböző. Mobil 3-4percet tölt egy alkalmazásban, TV 1-2 órát. Tartalom - Szolgáltatás Beépült a mindennapokba
7
Magyarországon letöltött Samsung Smart TV alkalmazás
Prémium Mindennapok A Smart TV tartalmak felhasználásának ütemét mutatja a következő grafikon 6 hónap alatt elindított alkalmazásból lett. Több mint 14szeres növekedés, úgy hogy a 2011-es TV csak a Prémium kategóriában tudta a Smart funkciót. Az idei line-up ami 2012 március közepétől elérhető, már az úgymond „beugró” kategóriától tartalmazza a Smart funkciót. De továbbra is a Smart Hub-bal értékesített TV csak egy TV marad Tartalom nélkül… A kulcs a tartalom…
8
KULCS = TARTALOM A Felhasználó részéről nő az igény, hogy minél több és használható tartalom jelenjen meg. Tartalomszolgáltatói oldalról pedig egyre növekvő érdeklődés hogy ez a kereslet ki legyen elégítve. Tartalomszolgáltató oldalról sokszor azt tapasztalom, hogy az online tartalmakkal szemben kicsit visszafogottabbak. Az üzleti modellek még nem kiforrottak ebben a kategóriában
9
Az online reklámköltés nagysága, és aránya a reklámtortából
Pedig az online reklámköltések nagysága és aránya a teljes reklámköltésekből erőteljesen növekszik, így a Smart TV-vel újabb szegmens érhető el és főleg a felhasználás időtartamának hossza miatt hatékonyabban érhetünk el, mint mondjuk a mobilos szegmensben.
10
Mi várható? – What’s Next?
Mi várható? A TV továbbra is TV marad, viszont a lineáris tartalmak mellett egyre inkább teret nyernek a felhasználó által szabadon választott tartalomszolgáltatás is. Ehhez nem kell a számítógépet bekapcsolni, közvetlenül megjeleníthető a Televízión. Ezzel mi készülék gyártók a következő újításokkal tudunk hozzájárulni: Hang vezérlés Mozgásvezérlés Arcfelismerés Kontorllerek csatlakoztatása FamilyStory, Fitness, Kids story Játékok Cloud Mobil alklamzások szétválasztották a TV összehozza egy légtérbe a családot/barátokat, a TV egy multifunkcionális szórakoztató eszközzé válik. Beépül a mindennapokba.
11
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.