Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Vége a vakon navigálásnak!
Biztonságos képernyő tükrözési megoldás banki ügyfélszolgálatoknak
2
Cégünk, hátterünk Minerva-Soft Kft. (2002, BP), Leányvállalat: Arenim Technologies AB. (2013, Stockholm) 2 cég termék szakmai díj fő országban felhasználó
3
Néhány referenciánk
4
Mit tesz az ügyfelek 95%-a, ha elakad?
Humán támogatást szeretne Kikeresi az ügyfélszolgálat elérhetőségét Telefont ragad és hívja az ügyfélszolgálatot
5
Problémák Az ügyfél csatornát vált – minden session infó elvész
Webes session azonosítás után újraazonosítás a call centerben Adatcsere biztonsága telefonálás közben csökken A CC munkatárs nem látja az ügyfél képernyőjét – vakon navigál
6
MEGOLDÁS: Webes képernyő-tükrözés
A WebSegéd egy webes képernyő tükrözési megoldás. Használatával ügyfélszolgálati munkatársa valós időben követheti és segítheti ügyfelei tájékozódását weboldalán.
7
TeamViewer-hez hasonló szolgáltatás, DE
Használatához a látogatónak nem kell semmit letölteni, telepíteni E-bankba egy sor kóddal beépíthető Bármilyen browserrel működik Használata nem vet fel biztonsági kérdéseket Csak az adott session látható Előírásoknak megfelelő megoldás (HIPAA, PCI DSS, PA-DSS)
9
Kapcsolatfelépítés folyamata
1. Ügyfél 2. CC Agent 3. Engedélyezés 4. Megosztás elindul Kapcsolatfelépítés folyamata
10
Video A WebSegéd egy webes képernyő tükrözési megoldás.
Használatával ügyfélszolgálati munkatársa valós időben követheti és segítheti ügyfelei tájékozódását weboldalán.
11
Egyéb funkciók Passzív irányítás: Aktív kontroll
Elemekre klikkelés, kijelölés Aktív kontroll Kurzor átvétele, mezőbe írás, stb. Anonim „megfigyelés” (Website policyben kezelve!) Fordított üzemmód (agent oszt meg) „Szerepkör váltás” vagy tréning
12
IVR integráció call centerben
A WebSegéd egy webes képernyő tükrözési megoldás. Használatával ügyfélszolgálati munkatársa valós időben követheti és segítheti ügyfelei tájékozódását weboldalán.
13
Webes képernyő-tükrözés előnyei
A vakon navigálás megoldódik Drasztikusan csökken a kiszolgálási idő Telefonos adatátvitel biztonsága megoldódik Adott a kontextus és azonosított az ügyfél Webes bankolás során az ügyféltámogatás is legyen web-alapú!
14
Használati aspektusok
ÜGYFÉL Csökken a TCO Professzionális ügyfélélmény Nagyobb konverzió, extra bevétel SZOLGÁLTATÓ Hatékonyabb segítséget kap Teljesen biztonságos adatcsere Kényelem: Agent „bele tud nyúlni” 100%-ban kompatibilis a vezető Call Center termékekkel! Secure & authenticated channel Faster CC service (Context info; Co-Browsing) Reduce Total Cost of Ownership (TCO) Professional user experience, reduce risk Opens online upselling opportunities
15
Kivitelezési típusok Cloud service Private cloud On-site deployment
White label solutions
16
Summit résztvevőknek ingyenes bevezetési konzultációt biztosítunk!
Szabolcs Kun Co-Founder & CEO Minerva-Soft Kft.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.