Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Vége a vakon navigálásnak!

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Vége a vakon navigálásnak!"— Előadás másolata:

1 Vége a vakon navigálásnak!
Biztonságos képernyő tükrözési megoldás banki ügyfélszolgálatoknak

2 Cégünk, hátterünk Minerva-Soft Kft. (2002, BP), Leányvállalat: Arenim Technologies AB. (2013, Stockholm) 2 cég termék szakmai díj fő országban felhasználó

3 Néhány referenciánk

4 Mit tesz az ügyfelek 95%-a, ha elakad?
Humán támogatást szeretne Kikeresi az ügyfélszolgálat elérhetőségét Telefont ragad és hívja az ügyfélszolgálatot

5 Problémák Az ügyfél csatornát vált – minden session infó elvész
Webes session azonosítás után újraazonosítás a call centerben Adatcsere biztonsága telefonálás közben csökken A CC munkatárs nem látja az ügyfél képernyőjét – vakon navigál

6 MEGOLDÁS: Webes képernyő-tükrözés
A WebSegéd egy webes képernyő tükrözési megoldás. Használatával ügyfélszolgálati munkatársa valós időben követheti és segítheti ügyfelei tájékozódását weboldalán.

7 TeamViewer-hez hasonló szolgáltatás, DE
Használatához a látogatónak nem kell semmit letölteni, telepíteni E-bankba egy sor kóddal beépíthető Bármilyen browserrel működik Használata nem vet fel biztonsági kérdéseket Csak az adott session látható Előírásoknak megfelelő megoldás (HIPAA, PCI DSS, PA-DSS)

8

9 Kapcsolatfelépítés folyamata
1. Ügyfél 2. CC Agent 3. Engedélyezés 4. Megosztás elindul Kapcsolatfelépítés folyamata

10 Video A WebSegéd egy webes képernyő tükrözési megoldás.
Használatával ügyfélszolgálati munkatársa valós időben követheti és segítheti ügyfelei tájékozódását weboldalán.

11 Egyéb funkciók Passzív irányítás: Aktív kontroll
Elemekre klikkelés, kijelölés Aktív kontroll Kurzor átvétele, mezőbe írás, stb. Anonim „megfigyelés” (Website policyben kezelve!) Fordított üzemmód (agent oszt meg) „Szerepkör váltás” vagy tréning

12 IVR integráció call centerben
A WebSegéd egy webes képernyő tükrözési megoldás. Használatával ügyfélszolgálati munkatársa valós időben követheti és segítheti ügyfelei tájékozódását weboldalán.

13 Webes képernyő-tükrözés előnyei
A vakon navigálás megoldódik Drasztikusan csökken a kiszolgálási idő Telefonos adatátvitel biztonsága megoldódik Adott a kontextus és azonosított az ügyfél Webes bankolás során az ügyféltámogatás is legyen web-alapú!

14 Használati aspektusok
ÜGYFÉL Csökken a TCO Professzionális ügyfélélmény Nagyobb konverzió, extra bevétel SZOLGÁLTATÓ Hatékonyabb segítséget kap Teljesen biztonságos adatcsere Kényelem: Agent „bele tud nyúlni” 100%-ban kompatibilis a vezető Call Center termékekkel! Secure & authenticated channel Faster CC service (Context info; Co-Browsing) Reduce Total Cost of Ownership (TCO) Professional user experience, reduce risk Opens online upselling opportunities

15 Kivitelezési típusok Cloud service Private cloud On-site deployment
White label solutions

16 Summit résztvevőknek ingyenes bevezetési konzultációt biztosítunk!
Szabolcs Kun Co-Founder & CEO Minerva-Soft Kft.


Letölteni ppt "Vége a vakon navigálásnak!"

Hasonló előadás


Google Hirdetések