Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető 2017.07.11.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető 2017.07.11."— Előadás másolata:

1 A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút
Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető

2 Bevezető, tartalom Szakpolitikai háttér Jelenlegi helyzet és problémák Célok meghatározása Értékelés Kiválasztott változat bemutatása Összefoglalás

3 1. Szakpolitikai háttér 345/2012. (XIII.6.) Korm.határozat Nemzetgazdasági szempontból kiemelt jelentőségű beruházás 1247/2016 (V.18.) Korm.határozat IKOP forrás, CEF pályázat 1712/2016 (XII.5.) Korm.határozat További előkészítési feladatok

4 2. Jelenlegi helyzet bemutatása
Közlekedési kapcsolatok Utasforgalmak Kapacitások

5 2. Jelenlegi helyzet bemutatása
Közlekedési kapcsolatok Utasforgalmak Kapacitások 10 millió utasfő (2015) 12 millió utasfő (2018) 14,3 millió utasfő (2022)

6 2. Jelenlegi helyzet bemutatása
Közlekedési kapcsolatok Utasforgalmak Kapacitások

7 2. Jelenlegi helyzet bemutatása
Közlekedési kapcsolatok Utasforgalmak Igények 4-es főút: 36,000 E/nap Buszforgalom (terminál 2): 8,000 utas/nap 100a vonal (Vecsés-Monor): 28,000-30,000 utas/nap Reptéri kötöttpályás kapcsolat!

8 3. Célok meghatározása BPLFNR vasúti kiszolgálásának megteremtése Lényeges üzemeltetési költségnövekedés nélkül Ütemes vasúti közlekedés biztosítása Teljeskörű elérhetőség biztosítása 100a vasútvonal tehermentesítése

9 4. Értékelés

10 4. Értékelés

11 5. Kiválasztott változat bemutatása
Kőbánya-Kispest – Monor (21,9 km) Kétvágányú Villamosított 160 km/h, ETCS 2 Szintbeni keresztezések nélkül

12 5. Kiválasztott változat bemutatása

13 5. Kiválasztott változat bemutatása

14 5. Kiválasztott változat bemutatása

15 5. Kiválasztott változat bemutatása

16 5. Kiválasztott változat bemutatása

17 6. Összefoglalás Repülőtér országos elérhetőségének biztosítása.
100a vasútvonal kapacitásproblémáinak megoldása. A jelenlegi távolsági és zónázó vonatok kerülnek hasznosításra, menetidő növekedés nélkül. Budapesten belüli extra fejlesztési igények nélkül. Engedélyezési tervek készítése folyamatban van Előkészítés várható befejezése: 2018 vége Becsült kivitelezési idő: 4-5 év

18 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető 2017.07.11."

Hasonló előadás


Google Hirdetések