Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

BIYOVIS ÉRTÉKESÍTÉSI (MARKETING) TERV … Csipszer János.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "BIYOVIS ÉRTÉKESÍTÉSI (MARKETING) TERV … Csipszer János."— Előadás másolata:

1 BIYOVIS ÉRTÉKESÍTÉSI (MARKETING) TERV … Csipszer János

2 Biyovis regisztrációk Üzleti partner ÜP. Diszkont vásárló DV. Fogyasztó F. (Regisztrált)

3 Fogalmak Fogyasztói ár Raktári vagy munkatársi ár 1 Biyovis pont értéke = 180.-Ft Bónuszok (regisztrációs, gyöngy, differenciál, szponzorálási, rubin, smaragd, …) Kvalifikációs időtartam (3 - 6 hó és korlátlan) Lefedetlen forgalom közvetlen ÜP. (Direkt) Szélesség – mélység Egylábasodás Generáció

4 Üzleti Partner ÜP. regisztráció 11’000.-Ft regisztrációs díj Termékvásárlás 200 pont értékben azonnal 20- 25% kedvezménnyel. (munkatársi áron) Adatok: Név (cégnév), születési idő,lakcím (telephely), telefonszám; Email cím, szállítási cím:

5 Mit kap a Biyovis Üzleti Partner? Regisztrációs számot és PIN kódot (megváltoztatható) (Saját vásárláshoz belépés) Rendelést adhat le, adatait módosíthatja (telefon szám, szállítási cím, E mail cím. Láthatja a hálózatát, a növekedést,a forgalmakat, napi frissítéssel Saját web-áruházat ahol ismerősei és idegenek is vásárolhatnak és regisztrálhatnak a Biyovis-hez Saját web-áruházának kezdő lapját beállíthatja és módosíthatja Vagy módosíthatja pl. www.biyovis.hu/86574 www.biyovis.hu/xywww.biyovis.hu/86574 www.biyovis.hu/xy

6

7 Dr.Antal Géza: Az egészségünk záloga; Regisztrációs mappa: Katalógus, árlista, Onlife-Eubiotika magazin,Marketingterv üzleti és szállítási szabályzat, DVD lemez eszköztár Örökös regisztráció további vásárlási kötelezettség és további éves tagdíj nélkül. A fogyasztói árból 25-30% árkedvezmény Hálózatot építhet, mást személyt kapcsolhat a hálózathoz, marketingterv feltételek teljesítése esetén jutalékra, további áru vásárlási kedvezményre jogosult. Flotta telefon lehetőség +36-70-….. Mit kap a Biyovis Üzleti Partner?

8 DV. Diszkont vásárló regisztráció 3’500.-Ft regisztrációs díj Minimum 25 pont értékben fogyasztói áron vásárol terméket. Adatok: Név (cégnév), születési idő,lakcím (telephely), telefonszám; Email cím, szállítási cím:

9 Regisztrációs számot és PIN kódot Regisztrációs mappa: Katalógus, árlista, Onlife- Eubiotika magazin,Diszkont vásárlói tájékoztató,T Örökös regisztráció további vásárlási kötelezettség és éves tagdíj nélkül. A további vásárlásait a fogyasztói árhoz képest 20-25% árkedvezménnyel végezheti Hálózatot nem építhet, mást személyt nem kapcsolhat a hálózathoz, jutalékra nem jogosult. Flotta telefon lehetőség Mit kap a Biyovis Diszkont Partner?.

10 RF. Regisztrált fogyasztó Feltétel: - Minimum 1 termék megvásárlása fogyasztói áron - Regisztrációs adatok kitöltése - Adatok: Név (cégnév), születési idő,lakcím (telephely), telefonszám; Email cím, szállítási cím: - Regisztrált fogyasztó vásárlása utáni pontok az őt csatlakoztató Üzleti Partner személyes pontjaihoz kerülnek beszámításra.

11 Mit kap a regisztrált fogyasztó? Külön akciós csomagokat Folyamatos tájékoztatást kapnak az újdonságokról, életmódtanácsokról stb. Amennyiben legalább 50 pontértékű (~14.000,-Ft) termék megvásárlásával csatlakozik jogosult lesz a Biyovis Hűségpontra amely 100%-ban levásárolható Előnyök: - Fogyasztói áron vásárolhat - Kizárólag rájuk vonatkozó havi akciókban vehet részt - Örökös tagság a Fogyasztói Regisztráció kitöltésével - Biyovis Pontgyűjtő és Kedvezmény Hűségkártya, amennyiben 50 pont felett rendel - Flotta telefon lehetőség Figyelem: - Nem építhet hálózatot, nem jogosult jutalékra!

12 Csatlakozási okok: Termék vásárlás ( Fogyasztó) Kedvezőbb árú vásárlás (Diszkont vásárló) Üzleti lehetőség felismerése (Üzleti Partner) Jövedelem kiegészítés, (Üzleti Partner) Szponzorhoz, csoporthoz tartozás érzése erőt ad a hétköznapokban (Diszkont vásárló, üzleti partner)

13 Miért dolgoznak a Biyovis üzletben? Üzleti lehetőség felismerése jogdíjszerű jövedelem megszerzése ezáltal… Jövedelem szerzés és kereset kiegészítés Kihívás (nem egyszerű ) Önmegvalósítás iránti igény (adakozás, segítségnyújtás, önfejlesztés, Teréz anya szindróma,… Csoporthoz (csapatba) tartozás érzése Elismerés

14 200 - 600 fő az akit ismerünk és naponta bővíthetjük

15 Az emberi kapcsolatok halmazok.

16 ÖN 5 X 100 25 X 100 125 X 100 625 X 100 3125 x100 5 X 100 25 X 100 125 X 100 625 X 100 3125 x100 …

17 Egy termék bemutatása Regaflor bemutatása: Hatóanyagok Hatóanyagoktól várt hatása A hatóanyagoktól nem várt plusz pozitív hatás

18 Egy termék bemutatása Regaflor mivel kombinálható ami a hatását erősíti: Regaflor kreatívitások 1. gyomor - hasnyálmirigy- vékonybél - vastagbél 2. gyomor – epe - hasnyálm – vastagbél 3. tüdő, gyomor - vastagbél

19 Az árrés Fogyasztói ár: 7’640.-Ft Raktári ár: 5’740.-Ft 29 pont Árrés: 1’900.-Ft Akarsz naponta értékesíteni 1 db terméket? Havonta 20 nap alatt értékesítesz 20 db-ot Árrés bevételed 38’000.-Ft saját pontforgalmad: 580 pont

20 Bevételek 1. Árrés (Diszkont partner, Üzleti partner szerezheti meg) fogyasztói áron értékesítés vásárló vagy regisztrált fogyasztó felé. Differenciál bónusz 2. ez a regisztrált fogyasztó vásárlása utáni árrés (ÜP) Diszkont partner regisztráció utáni árrés (ÜP) 1650 - 6200.- ~ Ft. Regisztrációs bónusz (ÜP) egy diszkont partner csatlakozásakor 2000.-Ft egy üzleti partner csatlakoztatásakor 9500.-Ft

21 Bevételek 2. (1 pont=180 Ft) Gyöngybónusz (ÜP) Jogosult az az üzleti partner akinek az adott hónapban 100 pont egyéni forgalma van és az alsó hálózatában pontforgalom keletkezett egészen az első 100 pontos ÜP - ig. 100 p 250 p ; 200 p; 450 p x 180 x 10% =8100.- Ft

22 Bevételek 3. Szponzorálási bónusz: Az adott ország teljes havi pontforgalmának 2% - 2,5% - 3% -a Felosztásra kerül azon aktív ÜP -k között akik minimum 3% szinten vannak és a tárgyhónapban legalább 2 üzleti partnert csatlakoztattak közvetlenül. Minden csatlakozás egy részesedést jelent. Minden hónapban változik az értéke !!!

23 Bevételek 4. Differenciál bónusz 3% 6% 9% 12% 14% 16% 18% 21% + Rubin bónusz +1% Smaragd bónusz +2 % Igazgatói bónusz +2% - 3% - 4% Gyémánt bónusz +1 %

24 Start bónusz Új Üzleti Partnereknek van ez az egyszeri lehetőség. A csatlakozása hónapjában vagy az azt követő hónapban eléri a 3% vagy 6% vagy 9% szintet. A szintlépést követő további két hónapban az első hónapban elért szintet ismétli, vagy feljebb lép és azt ismétli. (Egy hónap egyszer kimaradhat ekkor a következő hónapban kvalifikáció újra indul.

25 Start bónusz díjai 3% - 3% - 3% = 15’000.-Ft 6% - 6% - 6% = 30’000.-Ft 9% - 9% - 9% = 45’000.-Ft A bónuszok pontos megértéséhez kérdezd tanácsadódat, nézd meg a Biyovis TV-n lévő anyagokat

26 Biyovis Üzleti Partner: (Hónap végén 300/630 pont) 200 ponttal csatlakozott 100 pont a családja elfogyaszt 100 pontért vásárlók fogyasztói áron itt az árrés 7000.-Ft 100 pontért regisztrált vásárlók fogyasztói áron 7000.-Ft 2 fő diszkont partner csatl. regisztrációs bónusz: 4000.Ft 2 fő diszkont partner csatl. 30 ponttal Árrés: 4200 Ft. 1 fő üzleti partner csatl. Regisztrációs bónusz: 9500.-Ft Gyöngy bónusz 360 x 180 x 10%= 6480.-Ft 0-500 pont között 0% ezért 0 Ft 500-630 pont között 130 pont 130 x 180 x 3% = 702 Ft 38882.-Ft Számítás 100 Pont vásár 300 Pont BÜP 30 Pont DV 100 Pont DV 200 Pont ÜP

27 3% 500 Pont 6% 1000 Pont 9% 2000 Pont 12% 5000 Pont 14% 10000 Pont 16% 20000 Pont 18% 40000 Pont 21% 80000 Pont ÜP DV F Gyöngy bónusz, Regisztrációs bónusz, Differenciál bónusz 2 Differencia bónusz 1, Szponzorálási bónusz Rubin bónusz Smaragd bónusz Biyovis marketing lépcső

28

29 Differenciál bónusz 1. 3% 2’800 – 19’000.- Ft 6% 10’000 – 30’000.- Ft 9% 15’000 – 40’000.- Ft 12% 25’000 – 160’000.-Ft 14% 70’000 – 250’000.-Ft 16% 110’000 - 400’000.-Ft 18% …. 21% ….

30 Jutalékok felvétele Három hónapon belül Vásárlói kedvezmény havi bruttó 50’000.-Ft Vállalkozói számla ellenében (egyéni váll. Kft. Bt.) Megbízási szerződés alapján Vállalkozási lehetőségek: egyéni vállalkozóvá válás. (főállású, másodállású, kiegészítő tevékenységet végző…)

31 Befektetés a szervező részéről ÜP 200 pont termék kb. 40000.-Ft (vásárlók…) ÜP. Regisztrációs díj 11000.-Ft 4 elemzési nap kb. 100 fő (kb. 48 óra) Meghívásra szánt idő, telefon költség, rendelésre és termékkiszolgálásra szánt idő.

32 BIP. Elemzést (4 nap) szervező Havi záró eredménye 1.(W1234) M Gyula e.v. (UP) [203/2297/2297] 9/0% (W1235) B Sándor (DP) [133/133/133] 0/0% (W1236) P Klára (DP) [65/65/65] 0/0% (W1237) B Éva (DP) [72/72/72] 0/0% (W1246) P Tamás (UP) [315/315/315] 0/0% 2. (W1238) M Gy né (UP) [795/1509/1509] 6/0% (W1239) H Emese (DP) [212/212/212] 0/0% (W1240) G Károly (DP) [135/135/135] 0/0% (W1241) M Edit (DP) [52/52/52] 0/0% (W1242) P Ádám (DP) [51/51/51] 0/0% (W1243) W József (DP) [57/57/57] 0/0% (W1244) T Gyöngyi (DP) [62/62/62] 0/0% (W1245) Zs György(DP) [145/145/145] 0/0%

33 1.(W1234) M Gyula e.v. (UP) [203/2297/2297] 9/0% 83930.-Ft + 2. (W1238) M Gy né (UP) [795/1509/1509] 6/0% 45140.-Ft + ~ 35000.-Ft árrés 164070.-Ft

34 „Beszélj havonta 10 emberrel az üzleti lehetőségről!” Cs.J. „Az életnek nem kell tökéletesnek lenni ahhoz, hogy csodálatos legyen.” (A. Funicello) „Amikor nagy csalódás ér bennünket azt hisszük itt a világ vége. Holott lehet, hogy épp egy nagy kaland veszi kezdetét.” Buddha”


Letölteni ppt "BIYOVIS ÉRTÉKESÍTÉSI (MARKETING) TERV … Csipszer János."

Hasonló előadás


Google Hirdetések