Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
2
2006/072007/08 2008/09 2009/10 2010/11
3
Partnerségben Budapestért
4
Erőforrás megoszlása
5
Budapest city break csomagBudapest city break csomag 2=3 és 3=4 szállásdíjkedvezmény2=3 és 3=4 szállásdíjkedvezmény Ingyenes belépő valamely budapesti gyógyfürdőbe (Széchenyi, Rudas, Gellért)Ingyenes belépő valamely budapesti gyógyfürdőbe (Széchenyi, Rudas, Gellért) Egyéb kedvezményes turisztikai szolgáltatások:Egyéb kedvezményes turisztikai szolgáltatások: 2=3 Budapest Card (48h=72h)2=3 Budapest Card (48h=72h) + Sixt rent a car speciális BWI ajánlata + Legenda hajós városnézés 25% kedvezmény A TERMÉK: Budapest Winter Hot Pack
6
Kreatív koncepció partnerek visszajelzése:
7
Voucher minden Budapest Winter Invitation vendégnek Voucher minden Budapest Winter Invitation vendégnekpartnerekvisszajelzése: 00157
8
Célcsoport és célpiacok Expedia & Hotels.com Hotels.com MT Zrt. aktivitás
9
Disztribuciós csatornák
10
Költségvetés megoszlása az Expedia/Hotels.com piacokon
11
BWI microsite/ Expedia BWI microsite/ Hotels.com
12
További megjelenések az Expedia/Hotels.com oldalakon
13
Daily Telegraph Evening Standard Metro Times
14
BWI promo video
15
BWI az EuroSport.com oldalon Videobanner az EuroSport weboldalán, 1,1 millió elérés 2011 novemberben
17
Berlin Magyar Nagykövetség ablakainak matricázása 2 millió elérés
18
Financial Times BWI a Financial Times How to spend it magazinjában januárban és februárban
20
1 millió euró értékű promóciós tevékenység az Expedia/Hotels.com együttműködésével1 millió euró értékű promóciós tevékenység az Expedia/Hotels.com együttműködésével 50 % Expedia és Hotels.com felületeken 50 % Egyéb online media (passport hirdetések – az Expedia/Hotels.com látogatókat követik ) egyéb kiemelt megjelenés fő küldőpiacainkon:egyéb kiemelt megjelenés fő küldőpiacainkon: –Újsághirdetések UK piacon Metro National, Metro London, Times, Daily Telegraph, Guardian, Independent & I, Evening Standard –Eurosport.com –ThomasCook UK online –Finantial Times How to Spend it magazinban megjelenés –TV spot az osztrák RTL, Super RTL, RTL2 csatornán (összesen 60 alkalommal) Promóció 33%67%
21
Vendégéjszakák megoszlása kategóriák szerint
22
BWI vendégészakaszámok + 79 000
23
Partnerek visszajelzései a BWI vendégek nemzetiségére vonatkozóan
24
Partnerek visszajelzései turisztikai szolgáltatások igénybevétele (fürdők, Budapest Kártya)
25
Partnerek visszajelzései preferált turisztikai szolgáltatások
26
Partnerek visszajelzései egyre több „visszatérő” csatlakozó
27
Partnerek visszajelzései Szívesen részt venne-e máskor is hasonló, külföldieknek szóló, kedvezményekkel járó, budapesti akcióban ?
28
Tervezés folyamatban…
29
Partnerségben Budapestért
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.