Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért."— Előadás másolata:

1

2 2006/072007/08 2008/09 2009/10 2010/11

3 Partnerségben Budapestért

4 Erőforrás megoszlása

5 Budapest city break csomagBudapest city break csomag 2=3 és 3=4 szállásdíjkedvezmény2=3 és 3=4 szállásdíjkedvezmény Ingyenes belépő valamely budapesti gyógyfürdőbe (Széchenyi, Rudas, Gellért)Ingyenes belépő valamely budapesti gyógyfürdőbe (Széchenyi, Rudas, Gellért) Egyéb kedvezményes turisztikai szolgáltatások:Egyéb kedvezményes turisztikai szolgáltatások: 2=3 Budapest Card (48h=72h)2=3 Budapest Card (48h=72h) + Sixt rent a car speciális BWI ajánlata + Legenda hajós városnézés 25% kedvezmény A TERMÉK: Budapest Winter Hot Pack

6 Kreatív koncepció partnerek visszajelzése:

7 Voucher minden Budapest Winter Invitation vendégnek Voucher minden Budapest Winter Invitation vendégnekpartnerekvisszajelzése: 00157

8 Célcsoport és célpiacok Expedia & Hotels.com Hotels.com MT Zrt. aktivitás

9 Disztribuciós csatornák

10 Költségvetés megoszlása az Expedia/Hotels.com piacokon

11 BWI microsite/ Expedia BWI microsite/ Hotels.com

12 További megjelenések az Expedia/Hotels.com oldalakon

13 Daily Telegraph Evening Standard Metro Times

14 BWI promo video

15 BWI az EuroSport.com oldalon Videobanner az EuroSport weboldalán, 1,1 millió elérés 2011 novemberben

16

17 Berlin Magyar Nagykövetség ablakainak matricázása 2 millió elérés

18 Financial Times BWI a Financial Times How to spend it magazinjában januárban és februárban

19

20 1 millió euró értékű promóciós tevékenység az Expedia/Hotels.com együttműködésével1 millió euró értékű promóciós tevékenység az Expedia/Hotels.com együttműködésével 50 % Expedia és Hotels.com felületeken 50 % Egyéb online media (passport hirdetések – az Expedia/Hotels.com látogatókat követik ) egyéb kiemelt megjelenés fő küldőpiacainkon:egyéb kiemelt megjelenés fő küldőpiacainkon: –Újsághirdetések UK piacon Metro National, Metro London, Times, Daily Telegraph, Guardian, Independent & I, Evening Standard –Eurosport.com –ThomasCook UK online –Finantial Times How to Spend it magazinban megjelenés –TV spot az osztrák RTL, Super RTL, RTL2 csatornán (összesen 60 alkalommal) Promóció 33%67%

21 Vendégéjszakák megoszlása kategóriák szerint

22 BWI vendégészakaszámok + 79 000

23 Partnerek visszajelzései a BWI vendégek nemzetiségére vonatkozóan

24 Partnerek visszajelzései turisztikai szolgáltatások igénybevétele (fürdők, Budapest Kártya)

25 Partnerek visszajelzései preferált turisztikai szolgáltatások

26 Partnerek visszajelzései egyre több „visszatérő” csatlakozó

27 Partnerek visszajelzései Szívesen részt venne-e máskor is hasonló, külföldieknek szóló, kedvezményekkel járó, budapesti akcióban ?

28 Tervezés folyamatban…

29 Partnerségben Budapestért

30


Letölteni ppt "2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért."

Hasonló előadás


Google Hirdetések