Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet."— Előadás másolata:

1 Termék vagy szolgáltatás értékesítése

2 Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet cége nyújt magas színvonalon. Példa: A Trey Research stratégiai marketingterveket kínál globális kapcsolatiadat-jelentésektől kezdve egészen a célzott piackutatásig.

3 Üzleti lehetőségek Határozza meg ügyfele igényeit és elvárásait az Ön meglátása szerint. Példa: A Contoso Kft. számos olyan új termék kutatásán és fejlesztésén dolgozik, amelyet a 2006. pénzügyi évben tervez piacra dobni. A bemutató ezen pontján: határozza meg e termékek célközönségét, vázolja, hogy mi lenne a termékek elnevezésének és pozicionálásának legjobb módja, ismertesse a versenytársakat és elemezze sikereik okát. Gondolja át a folyamatos terméktámogatás lehetőségét, amely a piacon bekövetkező változásokra adandó válaszokat megkönnyíti.

4 Termékeink és szolgáltatásaink Sorolja fel, hogy cége milyen termékeket és szolgáltatásokat nyújt, amelyek révén ügyfele megvalósíthatja célkitűzéseit. Példa: Különféle kutatási technológiák alkalmazásával a Trey Research az alábbi területeken nyújt támogatási szolgáltatásokat: A piacon való megjelenést segítő stratégiák Termék és márkanév bevezetése Versenyképes adatszolgáltatás Piackutatás, piaci jelentések és piackövetés

5 Költség-összehasonlítás Mutassa ki, hogy ügyfele milyen pénzügyi előnyökben részesül. Hasonlítsa össze saját terméke vagy szolgáltatása költségeit egy vagy több versenytársáéval. Egyéni kutatási szolgáltatásTrey Research költsége* „A” vállalat költsége* Piacra lépési elemzésXX Iparági teljesítményelemzésXX Árképzési és márkanévelemzésXX Előrejelzés és tervezésXX Előfizetéses kutatási szolgáltatásXX Piaci jelentések az ügyfél részéről érdekelt iparágban XX Kapcsolati adatok online globális adatbázisa XX * Az egyéni kutatási szolgáltatás költsége a projekt méretétől függ

6 Erősségeink Kutatás Hálózat Globális adatok Teljesítményfelmérés Márkanévvel kapcsolatos adatszolgáltatás Trendek Iparág és technológia Piacok Vállalatközi szolgáltatások Pénzügyek Média Géppark Kereskedelem Fogyasztási cikkek és szolgáltatások Tartós javak Elektronikai készülékek Egészségügy Élelmiszer

7 Adott termék vagy szolgáltatás legfontosabb előnyei Foglalja össze a reklámozott termék vagy szolgáltatás legfontosabb előnyeit. Példa: A piackutatásba fektetett összeg a termék sikerében megtérül! Ismerje ügyfelét Ismerje versenytársait Az időzítés: minden Figyelje a piacot és alkalmazkodjon

8 Következő lépések Vázolja az adott termékek vagy szolgáltatások megrendeléséhez vagy megvásárlásához szükséges következő lépéseket. Példa: Kutatási megrendelés leadása a Trey Research számára: A projekt meghatározása Először is összeülünk a projekt meghatározása céljából. Kutatási ajánlat elküldése Ezután értékelésre megküldjük ajánlatunkat. A kutatás elkezdése Az ajánlat elfogadása esetén összegyűjtünk egy tapasztalt csapatot, amely elvégzi a kutatást és kielemzi annak eredményét. Folyamatos támogatás biztosítása A munkakapcsolatot a jelentés elkészítése után is fenntartjuk, így ügyfeleink a legmesszebbmenőkig hasznosíthatják a kutatási eredményeket.

9 További információ Adja meg cége fontos személyiségeinek kapcsolati adatait. Adja meg a fontos e-mail címeket vagy webhely-információkat.


Letölteni ppt "Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet."

Hasonló előadás


Google Hirdetések