Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEde Fehér Megváltozta több, mint 8 éve
1
TÁMOP-5.4.4-09/1-A-2009-0001: Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia 2010. szeptember 15., Budapest
2
Együttműködő partnerek Szociális Szolgáltató Központ Prevenciós Központ Egyesített Bölcsődék Gondozóház Frim Jakab Szociális Intézmény
3
A projekt fő adatai A projekt futamideje: 20 hónap Elnyert támogatás: 24 384 954 Ft Közreműködő szervezetek: NFÜ HEP IH ESZA KHT
4
A projekt fő tevékenységei Szolgáltatásfejlesztési koncepcióhoz kapcsolódó képzési tervek kidolgozása a kerületi szociális szakemberek számára 30 fő továbbképzése változatos témákban a projekt 2 éve alatt XIII. kerületi szociális szakemberek képzése Akkreditált tereptanári képzés 30 fő részére a projekt első 6 hónapjában Tereptanári és terepképzési módszertani kézikönyv kidolgozása XIII. kerület, az ELTE és a SzIA szakembereinek együttműködésével
5
A projekt legfőbb várható eredményei Kommunikáció és tudástranszfer megerősítése a kerület elméleti és az egyetem elméleti szakemberei között Gyakorlati labor kialakítása a területen A kerületi ellátórendszer szakmai presztízsének növelése
6
Néhány tárgyi eredmény Önálló weboldalak kialakítása a résztvevő kerületi intézmények számára Tudományos megjelenési lehetőség a kerületi ellátórendszer számára Technológiai fejlesztések támogatása Szervezeten belüli kommunikációs fejlesztések Eszközbeszerzés – új számítástechnikai eszköz beszerzése
7
A legfőbb cél: a terepképzés fejlesztése – a terepképzés dilemmái A terepképzés elengedhetetlen része a szociálismunkás-képzésnek Gyakorlatorientált szakma Interperszonális kapcsolatok fontossága A jelenlegi helyzet: Tisztázatlan feladat-, és felelősségi körök (mind az oktatók, mind a hallgatók szempontjából) Milyen tudást kell átadni a hallgatóknak?
8
A legfőbb cél: a terepképzés fejlesztése - javaslataink Akkreditált keretben kiképzett tereptanárok bevonása a képzésbe A tereptanári képzés továbbfejlesztése, modernizálása Terepképzési módszertani kézikönyv kidolgozása együttműködésben a kiképzett tereptanárokkal Oktatók és hallgatók jogainak és kötelezettségeinek kijelölése A terepképzéssel kapcsolatos elvárások pontos megfogalmazása Folyamatos kapcsolattartás az elméleti és gyakorlati oktatók között
9
Az első kihívás: a tereptanári képzés Akkreditált képzést biztosítunk a résztvevőknek 200 óra, amelynek 75%-a elmélet, 25%-a gyakorlat 4 képzési hét alatt megvalósuló képzés a projekt első félévében Kérjük mindannyiuk türelmét és kitartását a közös cél érdekében!
10
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Fekete Orsolya +36 20 981 47 41 socialin@t-online.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.