Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember."— Előadás másolata:

1 TÁMOP-5.4.4-09/1-A-2009-0001: Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia 2010. szeptember 15., Budapest

2 Együttműködő partnerek Szociális Szolgáltató Központ Prevenciós Központ Egyesített Bölcsődék Gondozóház Frim Jakab Szociális Intézmény

3 A projekt fő adatai  A projekt futamideje: 20 hónap  Elnyert támogatás: 24 384 954 Ft  Közreműködő szervezetek: NFÜ HEP IH ESZA KHT

4 A projekt fő tevékenységei  Szolgáltatásfejlesztési koncepcióhoz kapcsolódó képzési tervek kidolgozása a kerületi szociális szakemberek számára 30 fő továbbképzése változatos témákban a projekt 2 éve alatt  XIII. kerületi szociális szakemberek képzése Akkreditált tereptanári képzés 30 fő részére a projekt első 6 hónapjában  Tereptanári és terepképzési módszertani kézikönyv kidolgozása XIII. kerület, az ELTE és a SzIA szakembereinek együttműködésével

5 A projekt legfőbb várható eredményei  Kommunikáció és tudástranszfer megerősítése a kerület elméleti és az egyetem elméleti szakemberei között  Gyakorlati labor kialakítása a területen  A kerületi ellátórendszer szakmai presztízsének növelése

6 Néhány tárgyi eredmény  Önálló weboldalak kialakítása a résztvevő kerületi intézmények számára  Tudományos megjelenési lehetőség a kerületi ellátórendszer számára  Technológiai fejlesztések támogatása Szervezeten belüli kommunikációs fejlesztések Eszközbeszerzés – új számítástechnikai eszköz beszerzése

7 A legfőbb cél: a terepképzés fejlesztése – a terepképzés dilemmái  A terepképzés elengedhetetlen része a szociálismunkás-képzésnek Gyakorlatorientált szakma Interperszonális kapcsolatok fontossága  A jelenlegi helyzet: Tisztázatlan feladat-, és felelősségi körök (mind az oktatók, mind a hallgatók szempontjából) Milyen tudást kell átadni a hallgatóknak?

8 A legfőbb cél: a terepképzés fejlesztése - javaslataink  Akkreditált keretben kiképzett tereptanárok bevonása a képzésbe A tereptanári képzés továbbfejlesztése, modernizálása  Terepképzési módszertani kézikönyv kidolgozása együttműködésben a kiképzett tereptanárokkal Oktatók és hallgatók jogainak és kötelezettségeinek kijelölése A terepképzéssel kapcsolatos elvárások pontos megfogalmazása Folyamatos kapcsolattartás az elméleti és gyakorlati oktatók között

9 Az első kihívás: a tereptanári képzés  Akkreditált képzést biztosítunk a résztvevőknek  200 óra, amelynek 75%-a elmélet, 25%-a gyakorlat  4 képzési hét alatt megvalósuló képzés a projekt első félévében Kérjük mindannyiuk türelmét és kitartását a közös cél érdekében!

10 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Fekete Orsolya +36 20 981 47 41 socialin@t-online.hu


Letölteni ppt "TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember."

Hasonló előadás


Google Hirdetések