Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIlona Pap Megváltozta több, mint 8 éve
1
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
2
AZ ISKOLA KÉPZÉSI SZINTJEI
3
SZAKKÉPESÍTÉSEK RENDSZERE
4
Szakközépiskolai képzéseink 9-12.évf. Elektrotechnika-elektronika Informatika Gépészet Vendéglátás- idegenforgalom Szakmacsoportok
5
Képzési forma előnyei széles alapozású közismereti képzés 12. évf. végén érettségi vizsga csoportbontásban folyó szakmai képzés gyakorlatorientált képzés gazdag kulturális és sportélet
6
Képzési szerkezet 13-14. évfolyam OKJ szerinti technikus szakképzések ipari elektronikai műszaki számítástechnikai automatizálási gépész hegesztő gépipari számítástechnikai vendéglátó
7
Szakiskolai képzéseink 9-10.évf.
8
Képzési forma jellemzői A szakiskola kilencedik-tizedik évfolyamán az általános műveltséget megalapozó nevelés-oktatás folyik, továbbá pályaorientáció, szakmai előkészítő ismeretek oktatása és szakmai alapozó oktatás.
9
Szakképzéseink 11-13. évf. asztalos élelmiszer és vegyiáru kereskedő fémforgácsoló géplakatos hegesztő kőműves szobafestő, mázoló és tapétázó villanyszerelő vendéglátó eladó
10
MÉCS Tagok Cseh Tamásné Bretán Józsefné Gulyásné Kovács Ida Fehér Marianna Szaniszló Károly
11
Tervezett feladatok Szülőkkel, tanulókkal megismertetni a mérés eredményeit és a további feladatokat. Osztálytükör készítése Egyéni fejlesztési terv készítése Iskolai mérőlapok készítése Matematika Magyar Történelem Műveltségi terület idegen nyelvből (angol)
12
Fejlesztési koncepciók Fontos feladatnak tartjuk: Egyéni fejlesztési terv készítése Egyéni fejlesztő foglalkozás Külső szakemberek bevonásával Belső felzárkóztató foglalkozások keretében
13
Fejlesztési koncepciók Olvasás, szövegértés, helyesírás, önkifejezés fejlesztése Logikus gondolkodásra nevelés Új munkaformák bevezetése Kiscsoportos munkavégzés Korszerű tanulási módszerek használata (kooperatív tanulási módszerek) Bemutató órák szervezése
14
Mérés folyamata
18
A mérés eredménye 9/1
19
Mérés eredménye 9/3
20
Új feladatok Új iskolai mérőlapok készítése a tanuló fejlődésének követéséhez Egyénre szabott fejlesztési foglalkozások tervezése és eredményének mérése Továbbképzésen szerzett tapasztalok megismertetése a kollégákkal és gyakorlati alkalmazásának bevezetése
21
Projektek Vevőtípusok megismerése Ki a jó kereskedő? A boltok áruházak helyiségei, berendezései A bolt külső-belső képe Áruforgalom-az áru útjának megismerése
22
Projekt napok Az iskola a projekt napokat a gyakorlati oktatási napokon oldja meg.
23
Projekt foglalkozások
26
Boltlátogatás
28
Projekt bemutató az iskolában Tapasztalatok: Hasznos, mert alkalmazásával több információhoz lehet jutni. Érdekes ezáltal jobban leköti a figyelmüket, aktiválja őket. Nem minden esetben adottak a technikai, tárgyi feltételek.
29
Tapasztalatszerzés
32
Köszönjük figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.