Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaDóra Biróné Megváltozta több, mint 8 éve
1
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban. A keresőmarketing azoknak az eszközöknek, szolgáltatásoknak és technikáknak a hatékony használatát jelenti, ami támogat bennünket a fenti cél elérésében. Keresőmarketing alapok
2
A keresőmarketing területei Keresőoptimalizálás (SEO) Keresőhirdetés Linkmarketing Webanalitika Keresőmarketing alapok
3
Keresőoptimalizálás (SEO) A Google keresőben az organikus találatok listájában a lehető legjobb pozíciók elérése a lehető legtöbb kulcsszóra, kulcskifejezésre. Keresőmarketing alapok
7
Keresőoptimalizálási feladataink Legfontosabb feladatunk a weboldalunk által meghatározott témakörben minőségi tartalom előállítása. Weboldalunk tartalma által elő kell állítanunk az alap kulcsszó listánkat A tartalmak csoportosítása és a weboldal struktúrájának megtervezése Az oldalak tartalmának struktúrába foglalása A weboldal felépítése a keresőoptimalizálás technikai irányelveinek figyelembe vételével Keresőmarketing alapok
10
Keresőhirdetés A Google keresőben a szponzorált hirdetések között: a lehető legjobb pozíciók elérése a lehető legtöbb kulcsszóra, kulcskifejezésre az átkattintási arány (CT) folyamatos javítása a konverziók (Goal) számának növelése, a konverziós költség csökkentése a megtérülési mutató (ROI) folyamatos javítása hirdetéseink szövegeinek javítása azok teljesítményének függvényében Keresőmarketing alapok
11
Linkmarketing Oldalunkra mutató hivatkozások elhelyezése releváns, külső oldalakon, tematikus katalógusokban. Keresőmarketing alapok
12
Webanalitika Oldalunk folyamatos monitorozása, az információk helyes értelmezése és a helyes következtetések levonása érdekében, melyek segítségével javíthatjuk oldalunk hatékonyságát. Keresőmarketing alapok
13
Keresőhirdetéssel kapcsolatos feladataink Hozzuk létre ingyenes fiókunkat az Adwords rendszerében Kulcsszólistánk alapján tervezzük meg kampányunkat Hirdetés szövegek megírása Landing page-ek elkészítése Bannerek elkészítése a tartalmi hálóra Keresőmarketing alapok
14
Linkmarketing Keresünk az oldalunk tartalmához hasonló, releváns tartalmakkal rendelkező oldalakat és helyezzünk el rajtuk a mi oldalunkra mutató releváns linkeket Keressünk tematikus katalógusokat és helyezzünk el oldalunkra mutató linkeket a megfelelő tematikájú részben, az adott témájú oldalunkra mutatva Keresőmarketing alapok
15
Webanalitika A Google Analytics az egyik legelterjedtebb web-analitikai szoftver, mely számtalan hasznos statisztikát képes megjeleníteni webhelyünk forgalmát és a marketinghatékonyságát illetően. A Google Analyticsnek segít weboldalunk feltérképezésében keresőoptimalizálási szempontból, segítségével célzottabb hirdetéseket írhatunk, elemezhetjünk landing page-eink és az egész webhely teljesítményét. Hatékonyabbá tehetjük weboldalunkat a kívánt és mérhető céljaink elérésének érdekében. Keresőmarketing alapok
22
SEO – SEM - Copywriting: mint egymás kiegészítői A jól keresőoptimalizált weboldal és annak jól optimalizált landig page a jól megírt hirdetés-szöveggel együtt olcsóbb hirdetési lehetőséget eredményez: Jól megírt hirdetés = magasabb minőségi mutató = olcsóbb hirdetés Optimalizált landing page = magasabb minőségi mutató = olcsóbb hirdetés Lekérdezésre releváns kulcsszó választás = magasabb minőségi mutató = olcsóbb hirdetés Keresőmarketing alapok
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.