Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom."— Előadás másolata:

1 A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom

2 Marketing-mix Termék Ár Értékesítési csatorna Kommunikáció + az ember

3 Napjaink csatája Marketing = háború Ellenfél = konkurencia Meghódítandó terület = vásárló Feladat: vevőcentrikus gondolkodás

4 Fókuszálás Specialista vagy ezermester? Speciális tevékenység – Siker Vond össze erőidet !

5 A harcmodor Harcmodor választás – a nyerő taktika A taktikát építsük a vállalatba A jó stratégia a taktikán alapul Kalapács és szög

6 Kerülni a rossz beidegződéseket („neander-völgyi marketing”) Tévhit, hogy a marketing azonos az értékesítéssel A vevő megszerzése fontosabb, mint a gondozása Költség alapú árpolitikát alkalmazunk célárazás helyett A kommunikációs eszközöket egyenként tervezzük egységes marketingkommunikációs eszközök helyett A termékeladás a fő szempont, nem pedig a vevő valóságos igényeinek kielégítése

7 Nyerő marketingeljárások 1. Győzni a jobb minőséggel Győzni a jobb szolgáltatással Győzni az alacsonyabb árakkal Győzni a termékinnovációval Győzni a folyamatos termékfejlesztéssel

8 Nyerő marketingeljárások 2. Győzni a gyorsan növekvő piacra való belépéssel Győzni a vevőigények kielégítésével Győzni a vevőigényekhez való alkalmazkodással Győzni a magasabb piacrészesedéssel

9 PRomo-line Média és Reklámiroda

10 Közös munka Találkozások Losoncon Helyzetértékelés, tervek Együttműködés lehetősége Új piacok Magyarországon


Letölteni ppt "A marketing jelentősége, fontossága Oktatás, szakirányú képzés Munkahelyi teamek, munkatársak Szakirodalom."

Hasonló előadás


Google Hirdetések