Szükségünk van rád BTL kampány esettanulmány. Az igény „Szükségünk van rád” „Szükségünk van rád”

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Szükségünk van rád BTL kampány esettanulmány. Az igény „Szükségünk van rád” „Szükségünk van rád”"— Előadás másolata:

1 Szükségünk van rád BTL kampány esettanulmány

2 Az igény „Szükségünk van rád” „Szükségünk van rád”

3 A cél „A legjobbat akarjuk!” „A legjobbat akarjuk!”

4 Az igéret Dinamikusan fejlődő cégünk... Dinamikusan fejlődő cégünk...

5 Az eredmény Sok munka és sok idő Sok munka és sok idő

6 A megoldás Csak az jelentkezzen, aki valóban alkalmas Csak az jelentkezzen, aki valóban alkalmas

7 Az ügyfél

8 A célok Legyen pályakezdő, kimagasló szaktudással Érdekeljék a kihívások Legyen megoldás-orientált

9 A megvalósítás

10 Az ötlet

11

12 Az eredmény Kevés, de kimagasló tudással rendelkező pályázó Kevesebb – frusztrációt okozó – visszautasítás Idő- és pénzmegtakarítás

13 Miért érdekes? Olyan egyszerű, hogy akár „még én is ki tudtam volna találni”.

14

15 Köszönöm a figyelmet! Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Szükségünk van rád BTL kampány esettanulmány. Az igény „Szükségünk van rád” „Szükségünk van rád”"

Hasonló előadás


Google Hirdetések