Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLili Orbán Megváltozta több, mint 8 éve
1
What is new about Adecco? Page 1 Adecco Minőségirányítási rendszer
2
What is new about Adecco? Page 2 … hogy ügyfeleink, munkavállalóink és partnereink bizalmát megnyerjük, és biztosítsuk számukra az állandó, megbízható, jó minőséget a hosszú távú együttműködés érdekében. Ennek tükrében munkánkat, üzleti szabályzatunkat, értékrendünket, felelősségtudatunkat a becsület és tisztesség szilárd köveire alapoztuk. Elkötelezettségünk…
3
What is new about Adecco? Page 3 Adecco nemzetközi üzleti hálózata Amerika Argentína Bolívia Brazília Kanada Chíle Columbia Costa Rica Dominikai Köztársaság Ecuador Francia Guyana Guadeloupe Martinique Mexikó Panama Peru Puerto Rico Uruguay USA Venezuella Ázsia Ausztrália Kína Francia Polinézia Hong Kong Indonézia Japán-Malaysia Új-Kaledonia Új-Zéland Fülöp-szigetek Szingapúr Dél Korea Tajvan Thaiföld Egyéb Izrael Marokkó Namíbia Nigéria Reunion Dél-Afrikai Köztársaság Tunézia Európa Spanyolország Svájc Svédország Szlovákia Szlovénia Törökország Ukrajna Európa Ausztria Belgium Csehország Dánia Finnország Franciaország Görögország Hollandia Horvátország Írország Lengyelország Luxemburg Magyarország Monaco Németország Norvégia Olaszország Oroszország Portugália Románia
4
What is new about Adecco? Page 4 Adecco magyarországi üzleti hálózata
5
What is new about Adecco? Page 5 Minőségirányításunk története 1996: ISO 9002:1994 szabvány szerinti minőségbiztosítási rendszer bevezetése 2002: EN ISO 9001:2001 szabvány szerinti minőségbiztosítási rendszerre áttérés
6
What is new about Adecco? Page 6 Üzleti környezetünk Tulajdonosok, részvényesek (nemzetközi tőzsdei jelenlét - SOX) Ügyfeleink Munkavállalók Saját munkatársaink Beszállítóink
7
What is new about Adecco? Page 7 Minőségbiztosítás A termékbiztonság, termékfelelősség mindnyájunkat érintő kérdés, amely az Európai Unió bővülését követően vált még időszerűbbé. Az anyagi és szellemi termékek szabad áramlása megköveteli ezek megbízhatóságát, és megfelelő biztosítását. Célja az állandó jó minőség megőrzése és a partereink számára nyújtott biztonság garantálása. Garanciát nyújt a cégvezetőség részére a cégen belüli folyamatok átláthatóságára és a jogszerű működés biztosítására.
8
What is new about Adecco? Page 8 EN ISO 9001:2001 Az ISO 9001 egy európai szabvány minőségirányítási rendszer, amely végigköveti a folyamatokat az igény felmerülésétől a teljesítés utáni elégedettség mérésig. Mindazon tervezett és rendszeres tevékenységek összessége, amelyek megfelelő garanciát adnak arra, hogy a megrendelt terméket, szolgáltatást bármikor a megkívánt minőségben fogjuk előállítani és nyújtani.
9
What is new about Adecco? Page 9 Minőségpolitikánk Célunk, hogy minőségpolitikánk megvalósításával elnyerjük és megőrizzük jelenlegi, illetve majdani megrendelőink elégedettségét. Mottónk: Megőrizzük vezető helyünket a humán szolgáltatások területén és fellépünk a szakma megtisztulása érdekében. A minőségirányítási rendszert minőségpolitikánk szellemében, cégünk sajátosságainak megfelelően alakítottuk ki.
10
What is new about Adecco? Page 10 Minőségirányítási rendszerünk felépítése Minőségpolitikánk alapján minőségcélokat határoztunk meg, amelyek teljesülését rendszeresen felülvizsgáljuk. Minőségpolitikánk A minőségirányítási rendszer átfogja működésünk valamennyi, minőséget érintő fázisát a vevőigény megjelenésétől annak kielégítéséig, illetve azon túlmenően, magába foglalja a megújulási, innovációs képességet szervezeti, szakmai és metodikai téren egyaránt. Minőségirányítási rendszerünket a dokumentációs rendszer írja le, illetve foglalja magába.
11
What is new about Adecco? Page 11 Minőségirányítási rendszerünk felépítése Meghatároztuk az összes minőséget befolyásoló folyamatunkat, azok sorrendjét és kölcsönhatásait. Ezután határoztuk meg milyen eljárásokkal, részletes szabályokkal és dokumentációval szabályozzuk működésünket Minőségirányítási kézikönyvünk és eljárásaink alapos ismerete minden belső munkatársunk számára kötelező, melyet belépéskori képzéssel, majd folyamatos tréningekkel érünk el!
12
What is new about Adecco? Page 12 A rendszer kialakításakor folyamatainkat azonosítottuk, meghatároztuk azok sorrendjét és kölcsönhatásait Piackutatás Szolgáltatástervezés Szerződéskötés Keresések, szolgáltatás Kikölcsönzés/ Kiközvetítés Folyamatos kapcsolattartás és elégedettségmérés Garanciális cserék Elégedettségmérés Az Adecco üzleti folyamata
13
What is new about Adecco? Page 13 ISO rendszer az Adecco folyamataiban A tevékenységeink, szolgáltatásaink által érintetteket tekintjük érdekelt feleinknek: ügyfeleink, tulajdonosaink, anyacég, munkatársaink, munkavállalóink, egyéb beszállítóink, alvállalkozóink, elégedettségük egyúttal kiegyensúlyozott teljesítményünk záloga versenytársaink.
14
What is new about Adecco? Page 14 A sikeres minőségirányítási rendszer záloga Szükséges erőforrások biztosítása Munkatársak bevonása Ügyfelek és jogszabályi követelmények fontosságának tudatosítása Rendszeres vezetőségi átvizsgálás Felső vezetés elkötelezettsége: A minőségirányítási rendszer összteljesítmény, minden munkatársunk felelős a saját munkájáért és a nyújtott szolgáltatások minőségért.
15
What is new about Adecco? Page 15 Felülvizsgálatok (auditok) Éves rendszerességgel felülvizsgálati audit Háromévente megújító audit Ezt megelőzően belső audit a minőségirányítási vezető koordinálásával, belső auditorok segítségével
16
What is new about Adecco? Page 16 A minőségirányítási rendszer alá tartozó folyamatok - eljárásaink Vezetői feladatok Képzés Fejlesztés Ügyféllel való kapcsolatfelvétel, ajánlatadás, szerződéskötés Munkaerő kölcsönzés, közvetítés, reklamáció kezelés Leépítés menedzsment Munkaügyi ügyintézés, számlázás Beszállítók kiválasztása és értékelése Dokumentumok és feljegyzések Informatikai rendszer Helyesbítő és megelőző tevékenységek, értékelés Belső audit Nem megfelelőségek, reklamációk, hibaelemzés
17
What is new about Adecco? Page 17 A minőségirányítási rendszer alá tartozó folyamatok Ügyféllel való kapcsolatfelvétel, ajánlatadás, szerződéskötés: ügyfelekkel történő kapcsolatfelvételt és kapcsolattartást kapcsolatfelvételkor történő bemutatkozás (bemutatkozó prezentáció)bemutatkozó prezentáció ajánlatadási és szerződéskötési jogosultságok már velünk együttműködő cégekkel a kapcsolattarás szabályai (ügyfélkérdőív)ügyfélkérdőív partnereinkkel történő elégedettségmérés (elégedettségi kérdőív)elégedettségi kérdőív reklamációk kezelése (garanciális cserék jegyzéke)garanciális cserék jegyzéke
18
What is new about Adecco? Page 18 A minőségirányítási rendszer alá tartozó folyamatok Kapcsolatfelvétel (AWeb, személyes, telefonos), kiválasztási folyamat, interjú folyamata (interjúlap),interjúlap tárolandó dokumentumok, és ezek biztonsága, hozzáférhetősége munkavállalók alkalmazási feltételei (közvetítés, kölcsönzés) már kikölcsönzött munkavállalókkal kapcsolatos folyamatokat munkavállalói elégedettségmérések (elégedettségi kérdőív)elégedettségi kérdőív reklamációk kezelését Munkavállalók regisztrációja, értékelése és kiválasztása:
19
What is new about Adecco? Page 19 A minőségirányításból származó előnyeink Szolgáltatás színvonalának egyenletessége térben és időben Átlátható, egységes folyamatok, dokumentáció Kontrolálhatóság Egyszerűbb beavatkozás Biztos alap a minőség továbbfejlesztéséhez Motiváció és megtartóerő a belső kollégák számára Elégedett partnerek Sikeres vállalkozás
20
What is new about Adecco? Page 20 Köszönöm a figyelmüket A minőség nem fék, hanem gázpedál a továbbhaladáshoz Konklúzió
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.