Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLídia Bogdánné Megváltozta több, mint 8 éve
1
A 2015. ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
2
A kitűzött céljaink felé haladunk?
3
CSHI adatok B V T SZ Mérési adattal rendelkezik 267 fő.
4
Országos viszonylat
5
MATEMATIKA az iskolatípus fő sodrában
6
Képességeloszlás
7
Szakközépiskola
8
Szakiskola
9
Képességeloszlás telephelyenként
10
Képességszintek tartalma http://www.oktatas.hu/pub_bin/dload/kozoktatas/meresek/orszmer2013/O KM2013_feladatok_jellemzoik_matematika_10.pdf
11
Tényleges/várható teljesítmény
12
Szövegértés
13
Képességeloszlás
14
Szakközépiskola
15
Szakiskola
16
Képességszintek telephelyenként
17
Tényleges/várható teljesítmény
18
Intézményi szintű feladatok rendszeres osztályértekezletek bevezetése bementi mérések rendszerének kialakítása alapképességeket fejlesztő hónap bevezetése a Bercsényiben a partneri kör tájékoztatása, bevonása korrepetálások órarendbe illesztése az iskolai mérési csoportok folyamatos működtetése
19
Sikerkritériumok a szülői háttérkérdőívek száma eléri a CSHI számítás határát, 10%-kal csökken a minimumszinten teljesítők aránya, 10% emelkedik a legalább alapszinten teljesítők aránya, emelkedik a célzott fejlesztést szolgáló tanári együttműködések száma.
20
Köszönöm a megtisztelő figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.