Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaSára Bodnárné Megváltozta több, mint 8 éve
2
Bemutatkozunk Több évtizedes szakmai tapasztalat IBSystem - VIR fejlesztések VIR bevezetési projektek Egyedi webes és mobil fejlesztések Szolgáltatások Pályázati tanácsadás
3
Folyamatosan változó piaci, gazdasági, üzleti környezet Gyorsan változó jogszabályok és gazdálkodási feltételek Növekvő adminisztrációs terhek (és a vele járó hibák) Folyamatok és dolgozók hagyományos „kézi” irányítása A jó és gyors döntésekhez szükséges adatok hiánya Az információt birtokló és magukban tartó „kiskirályok” „Régimódi” hardver és szoftver eszközökkel Infrastruktúra üzemeltetési problémák és költségek Mindennapi küzdelmek
4
Az évtizedek óta „jól bevált” kockás papír és ceruza? A „minden problémára gyógyírt nyújtó” Excel táblázatok? Ingyenes vagy olcsó számítógépes progik és app-ok? Hosszan tartó bevezetések és egekbe ugró költségek? Könyvelők, ügyintézők, szakértők és tanácsadók garmada? Hahó! Ébresztő! Ez itt a 21. század! Pár év múlva embert küldünk a Marsra és tényleg csak ennyit tudunk felmutatni? Hagyományos megoldások
5
Gyorsreagálású vállalkozás VIR segítséggel Nem, nem csak ennyi lehetőségünk van...
6
Integrált vállalatirányítási, ügyviteli szoftverrendszer Egységes adatkezeléssel és egyszerű adminisztrációval Áttekinthető információk a gyors és helyes döntésekért Automatizált belső üzleti, ügyviteli folyamatok biztosítása A gazdaságosság és versenyképesség egyik fontos eszköze Ami lehet általános vagy iparági (cégspecifikus) megoldás A ma létező legkorszerűbb technológiák alkalmazása mellett Ez nem egy szimpla „progi” vagy app! VIR?... hát az meg mi?
7
Forrás: XAPT Hungary - 2014 Forrás: KSH - 2015 Hogyan is állunk most Magyarországon?
8
Tartózkodás okai nehezen kimutatható gazdasági haszon, átszervezéstől, folyamatok átalakításától való félelem, szervezet életébe való beavatkozás, vezetők és foglalkoztatottak IT hiányosságai. KKV-k ellenérzésének szubjektív okai az integrált rendszerek nagyvállalatok számára készülnek, a kisvállalkozásoknál felesleges a bevezetésük, a kkv-k adatkezelése és folyamatirányítása nem kíván összetett rendszert, akár manuálisan, minimális informatikai támogatással megoldható, magas bekerülési költségek a szükséges (vagy annak vélt) hardver és szoftver kapcsán. Forrás: Bunkóczi, Pető, Pásztor, Popovics (2015): Az információs rendszerek szerepe és értékelése a vállalkozásban Mi áll a háttérben?
9
Forrás: XAPT Hungary - 2014 Miért jó ez nekem?
10
A vállalat/vállalkozás minden üzleti tevékenységét lefedi Adatok migrációja régi vagy más (idegen) rendszerekből Dolgozók, személyek, hozzáférési jogok nyilvántartása Partnerek (vevők/szállítók) adatainak tárolása, minősítése és online követése Ügyfélkapcsolatok, értékesítési tevékenységek felügyelete, elemzése Áru, szolgáltatás, megrendelés és raktárkészlet naprakész nyilvántartása Pénzügyi, számviteli adatok tárolása és folyamatos követése Vevői, szállítói számlák készítése (papír alapú és elektronikus EDI számlázás is) Folyószámla, bank, pénztár, deviza/valuta, tartozások, követelések, … Tárgyi eszközök nyilvántartása, automatikus értékcsökkenés számítások Elektronikus dokumentum kezelés (intelligens szkennelés, tárolás és elemzés) Azonnali, online vezetői döntéstámogatás (bárhonnan, bármikor) A jó üzlethez a helyes input adatnak is rendelkezésre kell állnia A weben keresztül Életre kelt ügyvitel
11
Szolgáltatásként (Software as a Service) Nem kell telepíteni, se frissíteni (a szolgáltató intézi a felhőben) Mindent online, az internet közvetítésével lehet kezelni Folyamatos, naprakész rendszer állapot Biztonságos működés és adattárolás Nincs üzemeltetési probléma (se a vele járó költség) Nincs bevezetési költség (oktatás külön megállapodás szerint) Helyben telepítve (On Premise) Telepíteni kell és rendszeres szoftverfrissítés szükséges Teljes felügyelet (minden infrastruktúra és adat helyben, házon belül van) Feltétel az önálló műszaki háttér és üzemeltetés megléte Minimális informatikai hozzáértés elengedhetetlen Teljes körű bevezetés és oktatás Igen, igen, ez a javasolt módszer Digitalizált vállalatirányítás
12
Robusztus alapadat (törzsadat) karbantartási képességek Vállalkozás ügyviteli folyamatainak paraméterezése, hangolása Nagytömegű vagy összetett adatok bevitelének támogatása Folyamatos adatellenőrzés és naplózás (emberi hibák kiszűrése) Automatikus jogszabálykövetés (minden ügyviteli területen) Fontos funkciók használata online, mobil táblagépről Vevői számlázás, megrendelés és partner (vevő/szállító) kezelése Folyószámla, bank, pénztár adatok, illetve raktárkészlet figyelés Vezetői döntéstámogatáshoz üzleti adatok elemzése (pl.: autóból, tárgyaláson) Optimalizált felhasználói élmény biztosítása Robusztus adatok kezelése nagy tudású, komplex felhasználói felületről Online adatok elérése egyszerű, kényelmes mobil felhasználói felületről Állandó alkalmazkodás a változó igényekhez Csak ne vezetés közben! Okos, trendi szoftverekkel
13
Nyilvános kulcs alapú (PKI), hiteles e-számla kibocsátás és befogadás Emberi kéz érintése nélküli adatrögzítés (hi-tech, öntanuló, intelligens szkenner algoritmusok segítségével) Hang alapú szoftvervezérlés (adatrögzítés, naptárbejegyzés, adatelemzés tanítható hangvezérléssel) Térbeli, azaz 3D alapú üzleti adatelemzés, kimutatás és megjelenítés (akár földrajzilag eltérő helyeken is, holografikus szemüveg segítségével) Egy nem is olyan távoli jövőben
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.