Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

HEREND MINT VILÁGMÁRKA VÉDELME 2010. MÁRCIUS 17.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "HEREND MINT VILÁGMÁRKA VÉDELME 2010. MÁRCIUS 17."— Előadás másolata:

1

2 HEREND MINT VILÁGMÁRKA VÉDELME 2010. MÁRCIUS 17.

3 A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA ALAPÍTÁS – MIÉRT HERENDEN VAN HEREND? TÖRTÉNELMI KITEKINTÉS, HEREND HELYE A NEMZETKÖZI PORCELÁN- PIACON FŐBB PIACOK MANUFAKTÚRA ÉS NEM GYÁR

4 MIT JELENT A „MANUFAKTÚRA”? Miért nem gyár ?  Kézi formázás és kézi festés  Saját nyers-és fehérárú gyártás  Saját szakember-és mesterképzés  Széles forma-és dekor választék  Iparművészeti hagyományok ápolása – misszió

5 HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA PRIVATIZÁCIÓ (1993) TULAJDONOSI STRUKTÚRA – HUNGARICUM Herend, mint az ország imázs része, Herend, mint az MRP mozgalom zászlóshajója, Herend és a nemzetközi gyakorlat, Herend nyereséges gazdasági vállalkozás, Herend PR tevékenysége, Herend Alapszabálya: Herendben többségi tulajdonlás szerzése kizárt, Politikai állásfoglalások

6 ÉRTÉKESÍTÉSI KÖRNYEZETÜNK - VEVŐI ELÉGEDETTSÉG FELMÉRÉS - Nemekre vonatkozó következtetés: A vásárlók összetételének nagyobb hányadát a női vásárlók adják, bár az előző felmérések adataihoz képest a férfi vásárlók aránya emelkedett Életkorra vonatkozó következtetés: A vásárlók összetételében túlsúlyban van a 40 év feletti korosztály Visszatérésre vonatkozó következtetés: A vásárlók igen nagy hányada visszatérő vásárló

7 NEMEK ÖSSZETÉTELE

8 ÉLETKOR SZERINTI MEGOSZLÁS

9 VISSZATÉRÉS NEMEK SZERINT

10 VÁSÁRLÓK KÖVETKEZTETÉSE A HEREND MÁRKÁRÓL - ÉRTÉK - SZÉPSÉG - MINŐSÉG - KÉZI KÉSZÍTÉS - EGYEDISÉG - MAGAS MINŐSÉG - ÉRTÉKÁLLÓSÁG

11 Mitől sikeres Herend világszerte?  Kommunikálható értékek  Értékesítési rendszer  Stratégiai együttműködések, diverzifikáció  A vásárlói igények folyamatos figyelemmel kísérése  Marketing stratégia  Porcelánium

12 KOMMUNIKÁLHATÓ ÉRTÉKEK  Tradíció  Prominens Vásárlók  Egyedi termék  Márkavédelem  Herend Minőség  Partnerek

13 VÉDELMI SZINTEK HUNGARIKUMOK VÉDELME TULAJDONOSI STRUKTÚRA VÉDELME MÁRKAVÉDELEM

14 HUNGARIKUMOK VÉDELME AKARAT FOGALOM MEGHATÁROZÁSA VÉDELEM

15 TULAJDONOSI STRUKTÚRA VÉDELME TÁRSASÁGI ALAPSTATUTUMBÓL FAKADÓ VÉDELEM JOGSZABÁLYI VÉDELEM

16 MÁRKAVÉDELEM IPARJOGVÉDELEM TERMÉKAZONOSÍTÁS PIACKUTATÁS

17 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!


Letölteni ppt "HEREND MINT VILÁGMÁRKA VÉDELME 2010. MÁRCIUS 17."

Hasonló előadás


Google Hirdetések