Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
2
HEREND MINT VILÁGMÁRKA VÉDELME 2010. MÁRCIUS 17.
3
A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA A HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA ALAPÍTÁS – MIÉRT HERENDEN VAN HEREND? TÖRTÉNELMI KITEKINTÉS, HEREND HELYE A NEMZETKÖZI PORCELÁN- PIACON FŐBB PIACOK MANUFAKTÚRA ÉS NEM GYÁR
4
MIT JELENT A „MANUFAKTÚRA”? Miért nem gyár ? Kézi formázás és kézi festés Saját nyers-és fehérárú gyártás Saját szakember-és mesterképzés Széles forma-és dekor választék Iparművészeti hagyományok ápolása – misszió
5
HERENDI PORCELÁNMANUFAKTÚRA ZRT. BEMUTATÁSA PRIVATIZÁCIÓ (1993) TULAJDONOSI STRUKTÚRA – HUNGARICUM Herend, mint az ország imázs része, Herend, mint az MRP mozgalom zászlóshajója, Herend és a nemzetközi gyakorlat, Herend nyereséges gazdasági vállalkozás, Herend PR tevékenysége, Herend Alapszabálya: Herendben többségi tulajdonlás szerzése kizárt, Politikai állásfoglalások
6
ÉRTÉKESÍTÉSI KÖRNYEZETÜNK - VEVŐI ELÉGEDETTSÉG FELMÉRÉS - Nemekre vonatkozó következtetés: A vásárlók összetételének nagyobb hányadát a női vásárlók adják, bár az előző felmérések adataihoz képest a férfi vásárlók aránya emelkedett Életkorra vonatkozó következtetés: A vásárlók összetételében túlsúlyban van a 40 év feletti korosztály Visszatérésre vonatkozó következtetés: A vásárlók igen nagy hányada visszatérő vásárló
7
NEMEK ÖSSZETÉTELE
8
ÉLETKOR SZERINTI MEGOSZLÁS
9
VISSZATÉRÉS NEMEK SZERINT
10
VÁSÁRLÓK KÖVETKEZTETÉSE A HEREND MÁRKÁRÓL - ÉRTÉK - SZÉPSÉG - MINŐSÉG - KÉZI KÉSZÍTÉS - EGYEDISÉG - MAGAS MINŐSÉG - ÉRTÉKÁLLÓSÁG
11
Mitől sikeres Herend világszerte? Kommunikálható értékek Értékesítési rendszer Stratégiai együttműködések, diverzifikáció A vásárlói igények folyamatos figyelemmel kísérése Marketing stratégia Porcelánium
12
KOMMUNIKÁLHATÓ ÉRTÉKEK Tradíció Prominens Vásárlók Egyedi termék Márkavédelem Herend Minőség Partnerek
13
VÉDELMI SZINTEK HUNGARIKUMOK VÉDELME TULAJDONOSI STRUKTÚRA VÉDELME MÁRKAVÉDELEM
14
HUNGARIKUMOK VÉDELME AKARAT FOGALOM MEGHATÁROZÁSA VÉDELEM
15
TULAJDONOSI STRUKTÚRA VÉDELME TÁRSASÁGI ALAPSTATUTUMBÓL FAKADÓ VÉDELEM JOGSZABÁLYI VÉDELEM
16
MÁRKAVÉDELEM IPARJOGVÉDELEM TERMÉKAZONOSÍTÁS PIACKUTATÁS
17
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.