Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAmanda Gálné Megváltozta több, mint 8 éve
1
Márkaépítés 2015 konferencia 2015.05.28. Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat
3
Médiaköltés Reklám Piackutatás Marketing büdzsé Emberi erőforrás Rendezvények. Online költés Kötelező minimum Láthatóság megőrzése Kivárás
4
„TE OLYAN OKOS VAGY!”
6
A mérhetőség fétise
7
Algoritmusok Automatizálás Paid media Impulzus
8
Párbeszéd Bizalomépítés Érdeklődés Krízis- & kockázatkezelés Storytelling Earned media Reputáció Menedzsment funkciók Vállalati célok & Vállalati értékek CSR PA (Public Affairs)
9
MARKETING (impulzust kelt) PR (érdeklődést kelt) Értékesítés Fogyasztó FÉLKARÚ ÓRIÁSOK VÁGY
10
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Bőhm Kornél, Spindoc Kommunikációs Hálózat bohmk@spindoc.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.