Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁgoston Fodor Megváltozta több, mint 8 éve
1
Szolgáltató Város ® Szolgáltató Szolnok projekt címszavas bemutatása Dr. Kállai Mária kormánymegbízott, Szolgáltató Város ® Szolgáltató Szolnok integráló/kohéziós partnere Önkormányzati jó gyakorlatok workshop Herceghalom, 2015. szeptember 17.
2
Helyi társadalom/irányítás felelőssége a mindennapokban 3 szféra találkozása Törvényesség/élhetőség
4
A SZV modell értékei Szakmai hitelesség Emberi minőség, hitelesség A szolgáltatók által működetett nyilvánosság Partnerség
5
Értékelemek Szakmai hitelesség – Egyéni sajátosságokra való odafigyelés – Szolgáltatás értéke, hasznossága – Szolgáltatás következetessége, kiszámíthatósága Emberi minőség hitelesség – Személyes minőség – Emberséges magatartás – Munkatársi azonosulás a szervezettel
6
Értékelemek Működtetett rendszerek nyilvánossága – Szolgáltató/Munkáltató tájékoztatási rendszere – Szolgáltatói/Munkáltatói tájékoztatók információs értéke – Szolgáltatást igénybevevők/Munkatársak véleményére való nyitottság
7
Értékelemek Partnerség – A partner és a szolgáltató/ Munkavállaló és munkáltató közötti kölcsönös bizalom – A partnerek/ munkatársak bevonása a szolgáltató életébe – A szolgáltató nyitottsága a partneri/munkatársi problémák befogadására – A nyújtott szolgáltatások időbeni elérhetősége
8
A SZV modell alapján működő szolnoki mintaprojekt életciklusa Városgazdák, szponzorok elköteleződése Szolgáltatatók csatlakozása Mérés, értékelés, célértékek meghatározása Szervezeti szintű és városi szintű cselekvési programok megvalósítása Visszamérés értékelés Időkeret: 2-3 év
9
2010: 35 szervezet, 78 tagintézmény 2013: 33 szervezet, 62 tagintézmény 2014: 32 szervezet, 62 tagintézmény + 3 új szervezet 2015: 34 szervezet, Egészségügyi ágazat Hatósági ágazat Közoktatási ágazat Közüzemi és kommunális szolgáltatások, közösségi közlekedési Kulturális ágazat Szociális ágazat 2010: 2 2013: 1 2010: 3 2013: 3 2014: 4 2010: 19 2013: 19 2010: 7 2013: 6 2015: 5 2010: 1 2013: 1 2014: 3 2010: 3 2013: 2
11
Szolgáltatói kultúra fontosságának megítélése (%) a szolgáltatást igénybevevők által 84,6 85,1 79,9 81,5
12
Szolgáltatói kultúra gyakorlatának megítélése (%) a szolgáltatást igénybevevők által 77,5 80,0 70,9 72,8
13
A szolgáltatói kultúra min-max értékei Szolgáltatói kultúra értékei 20102013 Városi átlag MinMax Városi átlag MinMax Szakmai hitelesség73,961,195,577,555,697,0 Emberi minőség, hitelesség77,160,698,080,057,397,9 Működtetett rendszerek nyilvánossága67,951,387,771,948,4100,0 Partnerség70,749,094,972,850,293,2
14
Fejlesztő cselekvések száma 1314 643 2010-2013 2013-2015 643 1314
16
Város szintű cselekvés: BÜK Belvárosi Ügyfélközpont. MÁV Start Zrt. NHSZ Szolnok Zrt. SZMJV Polgármesteri Hivatala Víz- és Csatornaművek Koncessziós Zrt.
17
Város szintű cselekvés: SZF - SZM Szülői Fórum Szülői Műhely
18
Közös tanulás, városi benchmark
19
Munkacsoport ülések, minőség klub Mért adatok közös értelmezése Közös módszertan kialakítása a fejlesztésekhez kötődő célértékek megfogalmazására Tudás munkacsoport ülések: legjobb gyakorlatok megosztása egymással Változásmenedzselés humán eszközeinek végig gondolása Figyelem a városi- és a közszolgáltatók által végigvitt cselekvésekre
20
Közös tanulás
21
Műhelymunkák Tréningek – Minőségi közszolgáltatás humán tényezői – Változásmenedzselés HR elemei – Prezentációs technikai tréning – Szervezeti kultúra a közszolgáltatóknál
22
Szolnok Napja – Szolgáltató Szolnok
23
Hazai és nemzetközi nyilvánosság Számos szakmai konferencia Megyei jogú városok fókuszált figyelme Meghívások a Magyar és a Világ Tudomány Napja alkalmából tartott rendezvényekre Európai nyilvánosság
24
Ünnepek
25
Gyermek- és ifjúsági pályázat
26
Szolgáltató Város ® cselekvő felelőssége Csökken a felnőttek hite erősödik a fejlesztő cselekvések értékteremtésében (2010: 65,1%; 2013:69,8%) Fiatalok hite csökken (2010: 65,3%; 2013:62,2%)
27
„Úgy érezzük, hogy amit teszünk, csak egy csepp a tengerben. Anélkül a csepp nélkül azonban sekélyebb volna a tenger.” (Calcuttai Teréz anya) Projektmottó
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.