Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS."— Előadás másolata:

1 …több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. "Helyükre tesszük a részleteket!" Trend Budapest Piackutató és Marketing Kft. Trend International Market Research Ltd. 1026 Budapest, Pasaréti út 106. Pintér Erika Cégtulajdonos, Ügyvezető Igazgató Tel:+36 1 391-4334 Fax:+36 1 391-4333 Email:office@trendbudapest.hu international@trendbudapest.hu Hogyan találjuk meg a célcsoportot? Egyáltalán kinek kommunikáljunk? Előadó Detki Szilvia 2010. december 7.

2 2 Mit kérdezzünk meg magunktól, mielőtt kommunikációra adjuk a fejünket? Kinek akarok üzenni? Hogyan tudok neki üzenni? Ő milyen üzenetre kíváncsi?

3 3 Hogyan keressük meg a válaszokat? Szekunder kutatás Saját adatbázis Piackutatás

4 4 Végeztünk egy kis szekunder kutatást a Bulletin magazinban Köszönjük a Magyar Turizmus Zrt.-nek és Halassy Emőkének, hogy felhasználhatjuk az adatokat a prezentációban!

5 5 Honnan értesült a Szabadtéri Játékok programjáról? lojalitás lokális printek Internet Kérdőíves felmérés a résztvevők körében

6 666 Egy ötlet: Hogyan mérhetjük, hogy ajánlanak-e minket? ElmarasztalókSemlegesekAjánlók 20 % 60 % 60% - 20% 40% ElmarasztalókSemlegesekAjánlók 25 % 50 % 50% - 25% 25% Egyáltalán nem szívesen ajánlaná 0 0 1 1 2 2 3 3 4 4 5 5 7 7 8 8 9 9 10 6 6 ElmarasztalókSemlegesekAjánlók Ajánlók (top2%) - Elmarasztalók(Bottom7%) Egy 0-10-ig terjedő skálán mérve mennyire szívesen ajánlaná Ön a…. egy barátjának, vagy kollégájának? NPS= Nagyon szívesen ajánlaná BÁZIS IDŐSZAKBAN KÖVETKEZŐ IDŐSZAKBAN Időszakonként vizsgálva összehasonlítható eredményeket nyújt és mérhetővé teszi a változást

7 7 Kik járnak a Balaton Sound-ra? Helyi lapok, rádiók Imázs építő ATL Fiatalok=internet ? Kérdőíves felmérés 600 résztvevő körében

8 8 Hol érhetőek el az internetező fiatalok? Online kérdőíves felmérés 450 fő, 18 és 25 év közötti fiatal körében, 2009 Vizuális generáció Közösségi élmény Fülbemászó zene

9 9 Miért jönnek hozzánk a külföldiek? 2009-es adatok Időskori gyógy- turizmus Ország imázs?

10 10 Piackutatói tapasztalatok Magyarok: -Vágyott nyaralás -Mindenki kirándul… -Érzékeny költés a turizmus -Luxus a kultúra Magyarok: -Vágyott nyaralás -Mindenki kirándul… -Érzékeny költés a turizmus -Luxus a kultúra Kommunikáció: -Egy üzenet -Miért jó ez nekem? -Szimbólumok – kulcsszavak -Emlékeztessenek – akarjanak engem -Attitűd alapú szegmentáció Kommunikáció: -Egy üzenet -Miért jó ez nekem? -Szimbólumok – kulcsszavak -Emlékeztessenek – akarjanak engem -Attitűd alapú szegmentáció

11 11 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Detki Szilvia Vezető kvalitatív kutató


Letölteni ppt "…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS."

Hasonló előadás


Google Hirdetések