Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaPiroska Bakos Megváltozta több, mint 8 éve
1
ELEKTRONIKUS ADATFELDOLGOZÁS, ADMINISZTRÁCIÓ Az MLSZ ügyviteli rendszerének bemutatása, a regisztráció folyamata
2
Mi az ügyviteli rendszer? A Magyar Labdarúgó Szövetség Ügyviteli rendszere a Szövetség által működtetett és nyilvántartott programok, versenyek, bajnokságok, szervezetek és játékosok elektronikus nyilvántartási helye. Elérése: www.mlsz.infowww.mlsz.info Zárt informatikai rendszer:csak regisztrált felhasználók használhatják!
3
Az ügyviteli rendszer működése A program optimális működése csak Windows Internet Explorer böngészőben garantált! A Belépés fülre kattintva az elektronikus ügyintézők (szervezetek) egyedi regisztrációs kóddal és jelszóval dolgoznak a rendszerben. A személyre szabott egyedi kód és jelszó létrahozása elő-regisztrációt igényel.
4
Az elő-regisztráció Személyi adatok: Név Születési hely, idő Édesanyja leánykori neve Lakcím Elérhetőség (telefon, e-mail) Szervezet adatai: Név Székhely Aláírásra jogosult képviselő Adószám, cégjegyzék szám Elérhetőség (telefon, e-mail, honlapcím)
5
Belépés az Ügyviteli rendszerbe Egyedi azonosító, általában 6 számjegyből áll, az Ügyviteli rendszerben nyilvántartott személyek azonosítására szolgál. Minden felhasználó regisztrációs kódjához tartozik egy jelszó, amely az első belépésig megegyezik a regisztrációs kóddal, ezt követően a jelszót meg kell változtatni!
6
Első belépés után… Az újonnan regisztrált személyek első sikeres belépése után a rendszer automatikusan a Személyes adatok oldalára irányít, ahol a felhasználó megtekintheti és módosíthatja az ott látható kategóriák adatait! Fontos, hogy a kategóriákat lehetőleg minden részletre kiterjedően töltsék fel adatokkal a felhasználók, valamint ezen a felületen kell elvégezni az első belépés utáni jelszócserét is!
7
Alprogramok az Ügyviteli rendszerben A jobb felső sarokban lévő „más program” fülre kattintva válthatunk azok között az alprogramok között, amelyekhez jogosultsággal rendelkezünk (az alprogramok jogosultságait minden esetben a rendszergazda állítja be). Itt kiválaszthatjuk, hogy melyik alprogramon belül akarunk dolgozni (adatokat felvinni, karbantartani, személyeket, játékosokat regisztrálni, versenyrendszert menedzselni, stb.). További alprogramok pl.: Bozsik Egyesületi Program Egyetemi Program Öregfiúk/Veterán Program Önkéntes Programok regisztrációja
8
A „Személytörzs” menü Ezen menüpont alatt lehet a rendszerben már szereplő (egyedi azonosítóval rendelkező) személyek adatait karbantartani, keresni adott személyre a rendszerben, valamint új személyt regisztrálni.
9
A „Személytörzs” menü Csak azon ügyintézők férnek hozzá, akik az alapjogosultsági rendszerben jogot kaptak. Ezek a felhasználók bárki alapadatait szabadon módosíthatják! Fontos: mielőtt új személy regisztrálására kerül sor a rendszerben, minden esetben meg kell győződni arról, hogy a regisztrálni kívánt új személy még nem szerepel a rendszerben! Vannak bizonyos esetek (alprogramok), amelyek esetében a résztvevők (regisztráltak) nem kapnak egyedi azonosítót, csak az adott alprogramon belül egy rövidebb azonosítót (sorszámot), amely nem egyezik meg a személytörzsben szereplő egyedi azonosítóval (pl.: 5+1 projekt, Szociális Programok regisztrációi)! Az ilyen sorszámmal rendelkező személyek ezen „Személytörzs” menüben nem kereshetők és módosíthatók!
10
A Feladatkezelő A Feladatkezelő menüpont a fejlesztőkkel való kapcsolattartás fő felülete. Működése egy levelezőrendszerhez hasonló, a fejlesztők felé jelezni kívánt problémát az fülre kattintva lehet rögzíteni! Az elvégzett feladatokat zöld pipa, a folyamatban lévőket piros pipa jelöli az állapotsorban!
11
Gyakorlat Mivel a rendszer működését legjobban használat közben lehet megismerni, így a következőkben egy rövid bemutató keretében nézzük meg azt, amit az elméletben megismertünk!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.