Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRudolf Németh Megváltozta több, mint 8 éve
4
smart times 2015. augusztus 28 – 30 | budapest 2000+ autó a hősök terén a legnagyobb smart találkozó valódi közösségi élmény több ezer érdeklődő, akik a smart miatt mennek el hogyan generáljunk érdeklődést? miként tudnánk megszólítani a smart iránt érdeklődőket? a közösség erejére építünk
5
tetszik?megnéznéd közelről is? hívj meg egyet magadhoz
6
adj otthont a smartnak - a smart közösség tagjai innovatívak, mobilisek, fiatalok és szabadok, a kaland, az élmény a legfőbb katalizátor az életükben, hisz másképp nem vállalnának évről évre hosszú utakat, hogy a közösség újra és újra találkozzon. légy te is részese ennek a világnak, ismerd meg, hogy milyen is egy smart, milyen emberek a smart tulajdonosok. ha tényleg kíváncsi vagy rá, engedd belépni az ajtón!
7
teaser
9
key visual
12
szokták mondani, lakva ismeri meg egyik ember a másikat… miért lenne ez más a smart esetében? smart residence -> smart ambassadors o ha elég nagy étvágyad van az újra, ha elég nyitott vagy és ha ellenállhatatlan vágyat érzel arra, hogy egy smartot és gazdáját a küszöbödön belül üdvözöld, akkor lakásodból smart residence-t varázsolhatsz. o az izgalmas találkozás lényege, hogy olyan emberek ismerjék meg egymást, akik azonosulnak a smart urbánus, modern és felszabadult életstílusával. o oszd meg az otthonod a smart világával, találj új barátokat és légy részese a világ legnagyobb smart élményének. smart depo -> smart consul o van egy jó kis garázsod, vagy parkolóhelyed, és szívesen megismernéd a smart világát? o oszd meg vele; dobd fel a facebookra, ha ilyenben számíthatnak rád a smartosok és vegyél részt a smart time-on mint smart konzul smart digidock -> smart attaché o ha érdekel a smart világa, ha az innováció és a nyitottság embere vagy akkor adj otthont a smartnak azzal, hogy megosztod a smart time esemény számodra, és ismerőseid számára érdekes tartalmait. o ezzel az egyszerű művelettel is otthont adtál ennek az izgalmakkal teli eseménynek, a márkának. o nemes tettedért cserébe a smart attaséjaként vehetsz részt az eseményen.
13
smart ambassadors o abból indultunk ki, hogy a rendezvény időtartama alatt a belföldi és külföldi vendégeknek valahol aludniuk kell o azok a személyek, akik szállást biztosítanak az autók tulajdonosai és smartjuk számára, részt vehetnek a nyereményjátékban, amelynek fődíja egy kétszemélyes 5 csillagos, vidéki wellness hétvége egy smart-tal. o a nyeremény utat az ibusz biztosítja. o ez egy trendi és jól kommunikálható felhívás és a kalandokra, az új barátok szerzési élményére épít. o a szállásadók jó eséllyel a rendezvényen is jelen lesznek smart consul o az eseményre érkező smartosok imádott autóikat éjszaka is szeretnék biztonságban tudni. o akik garázst vagy parkolóhelyet biztosítanak az esemény idején egy vagy több éjszakára egy smartnak, illetve tartalmat osztanak meg a smart times rendezvénnyel kapcsolatosan, a smart konzuljává válnak. o ezek a consul-ok smart kedvezményeket kapnak. smart attaché o ha csak digitálisan is otthont adsz a smartnak, a márka hálás lesz neked. o azok, akik az esemény elő kommunikációja során aktívak (csatlakoznak az eseményhez, tartalmat osztanak meg, kommentelnek, stb.) és / vagy kimennek a rendezvényre és selfie-t készítenek egy smart-tal, majd megosztják a fotót a saját facebook oldalukon, smart kedvezményekben részesülnek.
15
primer csatorna – facebook o smart times facebook oldal o eseményen résztvevő smart tulajdonosok facebook oldalai o potenciális résztvevők facebook oldalai
16
facebook cover
20
szekunder csatornák o vírusfilmek o youtube o atl és btl csatornák budget függvénye promóciós kitelepülések a nagyobb bevásárlóközpontok mozijainál. smart kihelyezések, a ”give home for smart” koncepció népszerűsítése. mozi belépőkön feltüntetett esemény promóció mozi reklámok, outdoor épületháló reklámok
22
facebook kampány menedzselése ppc támogatások facebook content (magyar és angol) előállítás & kreatívok adatbázis kezelés kreatív koncepció kivitelezés és munkadíj: copy és vizuális fejlesztésekre nyeremények atb és btl megoldások
24
azért, mert azért, mert nem függ az esemény programjától, menetétől
25
azért, mert azért, mert
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.