Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAndrás Fekete Megváltozta több, mint 8 éve
1
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség 2010. április 15.
2
Tartalom 1. Internetes keresők ๏ Miért olyan fontosak? ๏ Hol keresnek az emberek? ๏ Mire keresnek az emberek? 2. Üzleti lehetőségek a keresőkben ๏ Keresőhirdetések ๏ Keresőoptimalizáció
3
Hogyan használjuk az internetet ๏ Startlapokról kiindulva ๏ pl: Internetto, MSN ๏ Passzív használat ๏ Minden egy helyen elv ๏ Tudatosan keresünk ๏ Kiválasztják hol keressenek ๏ Leírják, hogy mit keresnek (kulcsszó vagy kifejezés) ๏ Tud dönteni, választani Portálokról Kereséssel
4
Oldaltípusok havi elérése Szonda Ipsos – Gemius Hungary: gIA fúziós panel 2007. augusztus – 15+ belföldi forgalom
5
könyv
6
Találati lap Ingyenes találatok Fizetett találatok 73% 27%
7
Egy fizetett találati lap Fizetett találatok!!!
8
Mi a keresőmarketing A keresőmarketing célja, hogy növelje egy adott honlap láthatóságát adott téma iránt érdeklődők körében, mind a keresési, mind a tartalmi hálózatban.
9
Hol keresnek az emberek?
10
Keresők hazai használata Forrás: Rankings.hu 2010 március
11
A Google sokféle arca
12
Mire keresnek az emberek?
13
Keresési trendek
14
Keresési szezonalitás
15
Kulcsszó kutatás Könyv Könyvesbolt Twillight Könyv Könyvesbolt Twillight Könyv címek Szerzők Kiadó nevek Könyv címek Szerzők Kiadó nevek
16
Tartalom 1. Internetes keresők 2. Üzleti lehetőségek a keresőkben ๏ Keresőhirdetések ๏ Keresőoptimalizáció
17
Keresőmarketing Hogyan használhatjuk ki, ha tudjuk, hogy az emberek hol és mire keresnek az interneten?
18
Miért jobb, mint más online eszköz?
19
Hirdetési rendszerek Nemcsak a Google keresőben pl: origo keresések is Korlátlan célzási lehetőségek Megjelenés keresések mellett és tartalmak mellett Regionális rendszer Könnyebb használat Sok releváns hazai tartalom pl: iwiw, origo, lap.hu, dokim.hu
20
Mennyibe kerül? ๏ Kattintás alapú fizetés ๏ A kialakult ár a hirdetői árverseny függvénye ๏ Sok hirdető = drágább klikk ár ๏ Kulcsszó szinten kimutatható költségek és megtérülés
21
Kik hirdetnek? 39 különböző hirdető A legtöbbet költők már évek óta jelen vannak Szinte mindenki kedvezményt, árakat kommunikál
22
Keresőmarketing Hogyan használhatjuk ki, ha tudjuk, hogy az emberek hol és mire keresnek az interneten?
23
SEO – szemfényvesztés?
24
Keresőoptimalizálás eszközei Programozás TartalomLinkek
25
Összefoglalás 1. Az interneten a keresés egyre fontosabb funkció 2. A keresés egyre szofisztikáltabbá válik 3. A keresők találatai befolyásolhatók 4. A keresőkből releváns, érdeklődő látogatók szerezhetők 5. A keresőmarketing a könyvpiacon már markánsan jelen van, egyre több szereplő használja.
26
Click end Köszönöm a figyelmet! Sziebig Péter ügyvezető T:1 413 7845 M:20 379 9229 E:sziebig.peter@klikkmania.hu W:www.klikkmania.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.