Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit."— Előadás másolata:

1 Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit a vállalkozó?

2 A weblapon publikált tartalom karbantartása - az online kommunikáció szakmai elvárásai szerint, azzal jár, hogy nagy mennyiségű, értékes tudást szerzünk a vállalkozás működéséről is, nem csak a vevőkről. Ezt a tudást felhasználják az okos vállalkozók! Az okos vállalkozó

3 Tálcán kapott szerencse Mi mindig felajánljuk, mégis van, aki nem képes előnyére használni. Nem értik saját üzletüket! Minden 2. vállalkozásnál találunk nyitott fülekre – figyelmeztető arány: valami nincs rendben a vállalkozási ismeretekkel!

4 Kerül Adott a kisvállalkozó, panziójának weblapját és teljes online kommunikációját mi kezeljük: Gyakorlatilag Interneten érik el a vendégek! A panzióban megszállt az egyik „pályázati nagyágyú”. Elvesztegetett befektetés

5 Tálcán kapott szerencse Jól érezte magát, visszajár! Megtudja, hogy a panzió nem termelt nyereséget az első 2 évben, be akarják zárni. Nem pénzelik tovább az alap vállalkozás nyereségéből, amiből eredetileg profilbővítő befektetésnek indult. Miért nem pályáznak? Pályázzatok- ajánlja fel.

6 A tulajdonosnak két cége van, mindegyik pályázatképes! …de nem tudja, hogy mire pályázhatna,… „nem ért ő ehhez!” Egyedül a saját pénzügyi helyzetét se tudja pontosan mérlegelni! Úgy akarja bezárni a panziót, hogy nem tudja, mennyibe kerül a bezárt épület fenntartása! Nem tudja, hogy csökkenthetné a működési költségeket. Nem tudja, hogy funkcióbővítéssel a kihasználtságot javíthatná. Mi találtunk neki való megoldást!

7 Mindegyikre adunk javaslatot! Egyelőre „baráti” tanácsokat kap: felmérjük, hogy mire érdemes pályázni, tanácsadói díjról egyelőre szó sincs!! Felajánljuk, hogy koncepciót készítünk a pályázathoz, ismerjük a vevői igényeit és a turisztikai trendeket, - a nagyágyú is segítséget ad! Reális célokra optimális kérelmet adhatnak be. Érdekli!

8 Reális lehetősége van pályázati fejlesztésekkel a funkcióbővítésre és a panzió nyereségesé tételére! Először együttműködik! Hagyja, hogy „törjük” magunkat, telefonáljunk, egyeztessünk, majd „üzen”!, hogy Ő „ebből a pályázatból nem kér”. A másik vállalkozása nyereséges, „szuperul megy”, csak EZ viszi a pénzt!

9 Hab a tortán Még hozzá teszik nyomatékosan: Semmilyen a pályázathoz elvárt adatot nem kíván „kiadni” NEKÜNK. Azt sem tudja, hogy ezek az adatok nyilvánosan hozzáférhetők. Azt sem tudja, hogy nem mi készítjük a pályázatot. Mi maximális hasznosításra ajánlottuk a vállalkozásáról kapott ismereteinket a vállalkozás nyereségének növelésére.!

10 Hol a hiba? Üzleti képzettség nélkül, csak a szakmát Ismerve, nem tudja még a tálcán kínált szerencsét sem kihasználni!

11 Előre kell menekülni! Tudjuk, hogy több milliós éves bevétele van a panzióból! Nem a további veszteségeket kerüli el, hanem a nyereséget! 2 és fél évig hetente együtt dolgoztunk! Évi 4 turisztikai kiállítás, 12 egyéni program, hírlevelek, Google AdWords kampányok, ….

12 Mit tudunk a vállalkozásáról 2 és fél év online tapasztalataival? Honnan jönnek, merre tartanak a vevői? Mire ugranak, mit engednek el a fülük mellett. Merre érdemes terjeszkedni? Hol tud költséget csökkenteni? Melyik reklám, hogyan éri meg? Kivel érdemes összefogni? Hogyan védheti megszerzett eredményeit? Mi több területen és több szinten mozgunk!

13 Nem ismerjük minden belső ügyét, de…: Tudjuk, hogy mikor, mit érdemes „beújítani” online Mivel tud költséget csökkenteni – előnyös software és hardware beruházásokkal! Mire tudna még pályázni? Kinek tudna még partnere lenni? Van kereslet a panzióra! és kívűlről látjuk azt, amit belülről még nem lát!

14 Mindig a leggyengébb láncszem szintjén valósulnak meg a vállalkozás fejlesztések! Túl sok céggel találkozunk, ahol éppen a tulajdonos a leggyengébb láncszem! Őrület: tálcán kínált előnyöket utasítanak el…! Nem tudják a saját árnyékukat átlépni

15 Áldás Jó tanáccsal lát el egy független személy. Saját tapasztalatait a szolgálatodba állítja. Hála segítődnek, terveid megvalósulhatnak. Te, észre veszed ezt,…?

16 Ilyenkor „kiszállunk!”

17 Online üzleti kommunikáció Vállalkozásfejlesztés Vállalkozási tanácsadás Vállalkozói képzések Köszönöm figyelmüket! Köszönöm figyelmüket


Letölteni ppt "Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit."

Hasonló előadás


Google Hirdetések