Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

PR szerepe a településmenedzsmentben. A „marketing” „market”, a piac a piaci igények megismerésén alapuló termék-előállítás, eladásösztönzés, befolyásolás.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "PR szerepe a településmenedzsmentben. A „marketing” „market”, a piac a piaci igények megismerésén alapuló termék-előállítás, eladásösztönzés, befolyásolás."— Előadás másolata:

1 PR szerepe a településmenedzsmentben

2 A „marketing” „market”, a piac a piaci igények megismerésén alapuló termék-előállítás, eladásösztönzés, befolyásolás. A vállalati szervezet eredményességének növelése. Üzletelés, eladás, profit.

3 PR- „nyilvános kapcsolatok” A szervezet környezeti kapcsolatrendszerének menedzselése a kommunikáció lehetőségeivel.

4 kosár

5 2010. „Akinek sokat adtak, attól sokat kívánnak, és akire sokat bíztak, attól többet kérnek számon.” /Lk 12,48/

6

7 Erőforrásaink Belső (anyagi-humán) –Hivatalszervezet: profi, innovatív, rugalmas –Intézmények: … –Lakosság: 2 dolog van amin soha nem szabad spórolni: ??? BHUTÁN

8 Új szemlélet

9 9 terület 33 indikátor

10 Külső (anyagi, humán) alapja a belső egyensúly, hitelesség Swot analízis „Mátyás király effektus” Dinamizmus + Tapasztalat Innovációk = Történelmi gyökerek… Értéktérkép-Bölcsek Tanácsa- Utcabizalmi hálózat

11 Építkezzünk alulról! Építkezzünk alulról! 1.Bizalom 2.Megértés Az emberek által az emberekért… 3.Egyetértés 4.Támogatás Legfontosabb erőforrás a humán erőforrás az EMBER

12 Bizalom „A legnagyobb ajándék, amit embertársadnak adhatsz, az, hogy őszinte szívvel figyelsz rá." /Richard Moss/

13 Megértés Az emberek által az emberekért… 1.Utcabizalmi hálózat 2.Értéktérkép 3.Légy ott, hol szükség van rád! 4.Ne adj halat, csak hálót dobj!

14 Egyetértés Egymás mellett élésből együttélés 1.Folyamatos kétirányú kommunikáció 2.Hitelesség, őszinteség…ne csak 4-5 évente 3.Hálózat, önkéntessség

15 Támogatás Hálót dobj, ne halat!

16

17 Találjunk önmagunkra! Ha megvan az irány, csak menni kell előre! „Pázmánd, a gyermekek királysága” „Pázmánd, otthon a természetben”

18 Önszerveződő társadalom! 1.Folyamatos kétirányú kommunikáció 2.Hálózat, értéktérkép önkéntessség 3.Egymás mellett élésből együttélés 4.Kiszámíthatóság, biztonság, jövőkép 5.Semmi nem lehet pénzkérdés… 6.Gondolkozz rendszerben 7.Önmagunkat eltartsuk, fenntartsuk… 8.Egyedi kezdeményezések…

19 Településmenedzsment StratégiaTársadalmasított! Nem szabad személyhez kötni, hanem alapcélokhoz, jövőképalkotáshoz, akkor lesz maradandó.

20 Tudatos környezeti nevelés Ökonap

21 Hagyományaink, értékeink

22

23 MESEFALU PÁZMÁNDON

24 Dennis Maedows: „Társadalmi boldogság” Egészséges táplálkozás saját konyhával, helyi termelők terményeivel 40% cél 80% Ország legolcsóbb Családi napközije Angol nyelv, úszás, népművelés, térítésmentesen, kertészkedés, gyógynövénytermesztés az óvodátólAngol nyelv, úszás, népművelés, térítésmentesen, kertészkedés, gyógynövénytermesztés az óvodától Tehetséggondozás önköltséges táborokbanTehetséggondozás önköltséges táborokban Nemzetközi kapcsolatok, közös termék projektekNemzetközi kapcsolatok, közös termék projektek Natúrkosár - piac biztosítása a termelőinknekNatúrkosár - piac biztosítása a termelőinknek Zöld beruházások (biobormúzeum, vadvédelmi központ, diáklovassport, sportcsarnok)Zöld beruházások (biobormúzeum, vadvédelmi központ, diáklovassport, sportcsarnok)

25 Üvegfalu A demokrácia bástyája lehet, ahol a nyílt kormányzás folyamatának részese az állampolgár, alakítója támogatója.

26 PR szerepe… józan paraszti ész, és egy kis kreativitás kosár


Letölteni ppt "PR szerepe a településmenedzsmentben. A „marketing” „market”, a piac a piaci igények megismerésén alapuló termék-előállítás, eladásösztönzés, befolyásolás."

Hasonló előadás


Google Hirdetések