Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Nagy Átalakitás 2009-2010 televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető 2010. m á rcius 18. M é diapiac.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Nagy Átalakitás 2009-2010 televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető 2010. m á rcius 18. M é diapiac."— Előadás másolata:

1 A Nagy Átalakitás 2009-2010 televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető 2010. m á rcius 18. M é diapiac 2010.

2 Kulcs témák ■ A magyar televíziós piac 2009-ben ■ Az új környezet kihívásai ■ A televíziók válaszlépései

3 I. A magyar televíziós piac 2009-ben

4 TV reklámpiac 2009-ben 17%-ot csökkent, részesedés kicsit módosult Forrás: TV2/piacbecslés, 2004-2009.

5 Nézettség Az országos TV-k 2009-ben 11%-ot csökkentek Forrás: AGB Nielsen Media Research, 2004–2009, WD, 18-49

6 Műsortrendek ■ Kábel TV-k  több csatorna, erősödő műsorkínálat ■ Országos Ker TV-k  régi kedvencek mellett kitartanak, celeb műsorok ■ Sport  kiterjedt érdeklődés

7 II. Az új környezet kihívásai

8 Digitális média trendek ■ Fragmentáció  új csatornák/tartalom, több választás ■ „Határtalan” platformok  YouTube, iTunes, online ■ Technológia  mobil Internet, laptop, iPod, iPhone ■ Közösségi média  Facebook, iWiW, Twitter

9 A változás sebessége A Facebook 2009-ben elérte a 150 millió felhasználót Forrás: Portio Research 150 millió felhasználó elérésének / termék eladásának ideje Bemutatás éve Elérés éve telefon 1876 televízió 1928 mobil telefon 1983 iPod 2001 Facebook 2004 1965 1966 1997 2008 2009 89 év38 év14 év7 év5 év

10 III. A televíziók válaszlépései

11 Termékfejlesztés ■ Célzott programbefektetés  mit, mikor és hol?, versengő érdekek mérlegelése ■ Költségvezérelt innováció  műsor előállítás ■ Többcsatornás portfólió  kábel TV-ék, FEM3 ■ New media integrációja  műsorok, marketing

12 Értékesítés és marketing ■ New media bevételek  ingyenes/fizetős VOD, mobil ■ Integrált értékesítés  BRANDcare ■ Terjesztés  történelmi gát, digitális termékek ■ Közösségi marketing  kihelyezett tartalom, profilok

13 Szervezet és működés ■ Áramvonalasítás  nincsenek ‘szent tehenek’, gördülékenyebb működés ■ Elemzés és felülvizsgálat  több információ, gyorsabb döntések ■ Költségfegyelem!

14 A TV erős alapokon építkezik ■ A „tábortűz effektus” ■ A márkaépítő erő ■ Széles fogyasztói elérés

15 Mi vár ránk 2010-ben? ■ Stagnáló TV piac, esetleg kisebb csökkenés ■ A kábel tévék között kialakul egy élboly ■ Futball VB, Megasztár vs... ■ Digitális platformok további terjeszkedése


Letölteni ppt "A Nagy Átalakitás 2009-2010 televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető 2010. m á rcius 18. M é diapiac."

Hasonló előadás


Google Hirdetések