Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Mesés Mesék Élvezd a mesék csodálatos világát!
A régió kapacitásának bemutatása
Észak-magyarországi Operatív Program ( ) Foglalkoztatás Oktatás - nevelés.
„Egy jó gyakorlat az együttműködésre” RÉV Országos Hálózati Találkozó „Egy jó gyakorlat az együttműködésre” Budapest, november 19. Borsos József.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Eurobarometer, %-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
A sajtótájékoztató a Zöld fesztivál keretein belül kerül megrendezésre Vállalások: - Anyagtakarékossági célból a sajtóközlemény CD mellékleten kerül kiküldésre.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
1 A városfejlesztési stratégia dilemmái A Magyar Regionális Tudományi Társaság IV. Vándorgyűlése Szeged, október Önkormányzati és Területfejlesztési.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
A tanév rendje 2015/2016-os tanév.
Mire teker a magyar? Pillanatkép a zene- és rádiós piacról Klenovszki János és Sági Ferenc.
Felvételivel kapcsolatos információk Hrabacsik Mihály.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
2014. évi forgalmi adatok statisztika. Alapötlet Legyen valami újdonság naponta változó kínálat létrehozása Forrás: ezenanapon.hu.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Digitális szakadék csökkentése Bálint Ákos projektvezető, KIFÜ
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Érettségi feladatok Függvények Készítette: Kovács Árpádné MJ
Érettségi
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Az önfejlesztő terület bemutatása
Szöveges feladatok Érettségi feladatok
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Hömérséklet változások
Geometria Érettségi feladatok
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
Érettségi feladatok Függvények Készítette: Kovács Árpádné MJ
Szöveges feladatok Érettségi feladatok
Országos Kompetencia Mérés 2011
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Érettségi feladatok Függvények Készítette: Kovács Árpádné MJ
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, augusztus-szeptember-október, ReachN Mintaelemszám: 2144 fő, hibahatár max +/-2,1 %

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, aug.-szeptember-október, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:12134 fő, hibahatár max +/- 0,9%

Átlag napi elérés a évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám:1360 fő, hibahatár max +/- 2,7%

Átlag napi elérés a évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, augusztus – szeptember - október, ReachN Mintaelemszám:1732 fő, hibahatár max +/-2,4 %

Átlag napi elérés a évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, aug. – szeptember - október, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:11443 fő, hibahatár max +/-0,9 %

Átlag napi elérés a évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, augusztus-szeptember-október, ReachN Mintaelemszám:4742 fő, hibahatár max +/-1,4 %

Átlag napi elérés a évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, május-október, ReachN Mintaelemszám:1407 fő, hibahatár max +/- 2,6%

Átlag napi elérés a évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, aug-szeptember-október, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:3756 fő, hibahatár max +/-1,6 %

Átlag napi elérés negyedórás bontásban a 15 éves és idősebb lakosság körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám:2000 fő, hibahatár max +/-2,2 %

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám:2000 fő, hibahatár max +/- 2,2%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, aug-szeptember-október, ReachN Mintaelemszám:13945 fő, hibahatár max +/- 0,8%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, május - október, ReachN Mintaelemszám:9524 fő, hibahatár max +/-1,0 %

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, augusztus-szeptember - október, ReachN Mintaelemszám:2144 fő, hibahatár max +/- 2,1%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, augusztus-szeptember-október, ReachN Mintaelemszám:1732 fő, hibahatár max +/- 2,4%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, május - október, ReachN Mintaelemszám:1407 fő, hibahatár max +/- 2,6%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, aug-szeptember-október, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:12134 fő, hibahatár max +/- 0,9%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, aug-szeptember-október, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:11443 fő, hibahatár max +/- 0,9%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, május - október, ReachN nagyváros = Budapest + megyeszékhelyek Mintaelemszám:7554 fő, hibahatár max +/- 1,1%