Www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 „Innováció a vállalatirányításban és az ügyfélkapcsolat kezelésben” Debrecen, 2015. Szeptember 17.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Találkozzunk a felhők felett!
Advertisements

Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
A Számlaközpont Zrt. saját fejlesztése, mely az NFÜ által finanszírozott K+F (GOP 1.1.1) pályázat segítségével valósul meg. A projekt fő célkitűzése,
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
© 2006 Avaya Inc. All rights reserved. Kommunikáció bárhol, bármikor! Rohály Gábor ügyvezető igazgató.
Társadalmi haszon az adatok mélyén Surján László, gazdasági igazgató, IQSYS Sipos Ferenc, BI ágazatvezető, IQSYS.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
1 GTS Szerver Virtualizáció – Ügyvitel a felhőben.
abas bevezetés az Ecorgan Kft-nél
Az IKT szerepe a gazdaság erősítéséért Ilosvai Péter, IT Services Hungary.
HELYI ÉS TÉRSÉGI EGYÜTTMŰKÖDÉS LEHETŐSÉGEI ÉS KORLÁTAI FEJLESZTÉSI PÓLUS SZIGET, VAGY A TÉRSÉG MOTORJA? SZŰCS ERIKA Budapest, december 06.
? ? ? ? ? Bíró Judit. „MINI” Mobil Információ, Naprakész Irányítás Bíró Judit.
Informatikai megoldások egy kézből
Halászat a globális adatóceánban – de mit tehetünk vele?
Az ERP bevezetés „művészete” – avagy hogyan csináljuk mi.
Kabai József AZ SQL-LEDGER SZABAD ÜGYVITELI RENDSZER
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
First Line e-Számlacentrum Integráció Vállalatirányítási rendszerekkel
„Új megoldás egy kipróbált szállítótól”
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Az Office Business Application (OBA) alkalmazásmodell Az üzleti probléma: központosított, mégis rugalmas feladatkövetés A lehetséges megoldások nagyvállalati.
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az ERP jövője – a jövő ERP-je Biber Attila Microsoft Magyarország Kft.
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Microsoft Project Server 2003 Egyedi projekt alkalmazások: pályázatok, beruházások kezelése a.
Innovatív HR-modulok fejlesztése
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
Piacelemzés - CRM beruházások alakulása
evolúció a városi mobilitásban a kerékpározás reneszánsza Forrás:OBIS, wikipeia.
Az IKTA/ számú pályázat alapján: Ügyfélbarát ügyintézést támogató informatikai rendszer prototípusának kialakítása (Elektronikus Polgármesteri.
Versenyképes vállalatirányítás változó üzleti és jogi környezetben Nagy Lajos, Konzulens Velence November 22.
Microsoft CRM online Strén András
Az Okos Jövő Innovációs Klaszter Amelynek célja, hogy tagjai minél többet profitáljanak az új technológiák kialakításából. Amelynek feladata, hogy erősítse.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
„Innovációs folyamatok és lehetőségek a Közép-dunántúli régióban” Pannon Egyetem Innovációs Konferencia Veszprém október 2. Előadói napon elhangzott.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
A kis- és közepes vállalkozások információs rendszerei Erdős Ferenc.
Bárhol, bárhonnan, bármikor… Élelmezési-étkezési megoldások a felh ő ben el ő adó: Fizel Mihály tanácsadó GNSoft Kft.
Az egészségesség, mint fejlesztési irány lehetőségei - Hogyan fejlesztenek a hazai élelmiszeripari KKV-k? Dr. Polereczki Zsolt Kaposvári Egyetem – GTK,
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
Cél – a biztonsági szempontokat is figyelembe vevő betekintés a vállalati adatokba a szervezet összes munkatársa számára, hogy optimális döntéseket hozhassanak,
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Vállalati infrastruktúra, mely minden igényt kielégít Felhasználóbarát eszközök és élmények.
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
Kárpáti Gábor Innováció Menedzsment Központ, Dunaújvárosi Főiskola Mit is gondoljunk az innovációról?
Jene Károly Dolphin Kft.  Hogyan kerültünk közel az elektronikus számlázáshoz?  e-Számla megoldásaink  PKI megoldásunk  EDI megoldásunk  PKI bevezetés.
A BKK szerepe a TIDE nemzetközi projektben Új megoldások a közösségi közlekedésben - fenntarthatóság - integráció - finanszírozás - Pécs, november.
Bemutatkozunk Több évtizedes szakmai tapasztalat IBSystem - VIR fejlesztések VIR bevezetési projektek Egyedi webes és mobil fejlesztések Szolgáltatások.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
A határtérség.
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
HunTéka – több mint könyvtári rendszer
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Közgyűjteményi megoldások
Mezősi Róbert Comp-Sys Kft
Termelés tervezési és irányítási rendszer SQL alapon
MRP számítás.
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Első az ügyfél, de hogy érem el?
This is the first level bullet for notes 12 point Arial Regular
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Molnár Ferenc „Innováció a vállalatirányításban és az ügyfélkapcsolat kezelésben” Debrecen, Szeptember 17.

Molnár Ferenc Miről lesz szó?

Molnár Ferenc Innováció – Oslo kézikönyv

Molnár Ferenc Innováció új, vagy jelentősen javított termék (áru vagy szolgáltatás) vagy eljárás, új marketing-módszer, vagy új szervezési-szervezeti módszer bevezetése az üzleti gyakorlatban, munkahelyi szervezetben, vagy a külső kapcsolatokban

Molnár Ferenc Termék innováció

Molnár Ferenc Vállalati innováció Eszköz Alkalmazás Erőforrás

Könnyen elérhetőek Gyakran cserélődnek Használati korlátok Speciális célszerszámok Molnár Ferenc TREND - ESZKÖZÖK

Molnár Ferenc Elérhető bárhonnan bármikor Biztonságos Felhő TREND - KOMMUNIKÁCIÓ

CRM: ügyfélkapcsolat-kezelés ERP: vállalatirányítás Molnár Ferenc CAS SmartDesign TREND – Üzleti alkalmazások

Molnár Ferenc Ami ma „smart” és innovatív az holnap természetes Trendek Fenntartható Okos Integrált Innovatív Dinamikus Ellenőrzött Számítási felhő Mobilitás Adat elemzések Közösségi terek Adatbiztonság Tárgyak kommunikációja

CAS Software Innováció Molnár Ferenc

Molnár Ferenc Biztonságos mobil hozzáférés Windows alapú eszközök Microsoft Innováció

Molnár Ferenc Mindenki egyedi

Molnár Ferenc Könnyen kezelhető

Molnár Ferenc Jövőbe mutató

Molnár Ferenc Emberek működtetik

Molnár Ferenc Egyedi –modulok, munkafelületek Folyamat menedzsment Automatizmusok Tárgyak kommunikációja Mobilitás Integráció – B2B Adatvédelem Vizualizáció, elemzések Közösségi kapcsolódás INNOVÁCIÓ - Vállalatirányítás

Molnár Ferenc Tervezünk és bevezetünk Testre szabunk és fejlesztünk Támogatunk és TelepítünkSzolgáltatunk

Nagyvállalati ismeretek Kipróbált rendszerek Nemzetközi támogatás 30 év tapasztalat Fejlesztői háttér Nagykereskedelem Élelmiszeripar Gyártás Közüzemi szolgáltatás Készpénzmentes fizetés Magunkról Molnár Ferenc

Nagykereskedelem  König Trade Kft., Chemical Seed Kft. Élelmiszeripar  Popz Europe Kft., Herbárium Kft. Agrárgazdaság  Argosz-F Group Kft., Agro-Largo Kft. Fémipar  Wiktori Kft. Szolgáltatás  Satrax Kft, Nagyerdei Stadion Hulladékgazdálkodás  Bihari Hulladékgazdálkodási Kft. Nyomdaipar  Sz-Varians Kft. Nagykereskedelem Élelmiszeripar Gyártás Közüzemi szolgáltatás Készpénzmentes fizetés Magunkról Molnár Ferenc

Molnár Ferenc Köszönöm megtisztelő figyelmüket!