Rétlaki Győző TEB Központ

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tehetetlenség törvénye
Advertisements

Másodfokú egyenlőtlenségek
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Megszakítók szintetikus próbái Animáció indítása.
ÚTÁTJÁRÓS BALESET Rákoshegy és Maglód, AS október 18
AZ SZÁMÚ VONAT JELZŐMEGHALADÁSA BALATONMÁRIAFÜRDŐ ÁLLOMÁSON
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
Elektromos töltések, térerősség, potenciál a vezetőn
A P Á SZ T O R Volt egyszer egy pásztor, aki egy magányos helyen a juhait legeltette.
Méltósággal segíteni, Jót s jól tenni
Dunai árvíz 2010 június Árvízvédelem a VSC csónakházánál.
ÜTKÖZÉS HÁRTÓKÚTON - egy esemény ismétlődése BGOK-KBSZ BIZTONSÁGI KONFERENCIA Budapest, október 25. Chikán Gábor balesetvizsgáló.
BALATONAKARATTYA – BALATONKENESE ÁLLOMÁSOK KÖZÖTT – AZ AS380 JELŰ FÉNYSOROMPÓNÁL – AZ 1972 SZÁMÚ VONAT ÜTKÖZÉSE SZEMÉLYGÉPKOCSIVAL KBSZ SZAKMAI NAPOK -
Tisztelték a román rendőrök a magyar címeres mozdonyt A pünkösdi csíksomlyói búcsú évről évre egyre nagyobb tömegeket vonz, idén is több százezren voltak.
VASÚTI PÁLYÁK Karbantartás Felújítás Vágányzár Ütemterv Budapest 2014.
Intervallum.
SIMIS-IS biztosítóberendezés Funkcionalitás
FUTÓLÁBAK FELISMERŐ VERSENYE KANIZSAI FUTÓKLUB 2010.
Buktatók a jogszabályi környezetben KBSZ Szakmai Fórum november 24. Monostory Miklós Vasútbiztonsági referens
ANDRÁSHIDAI ELÁGAZÁS – FEBRUÁR 11.
BIZTOSÍTÓBERENDEZÉSI PROBLÉMA ELEMZÉSE
Interview Egy barna, egy vörös és egy szöke egy interview-n állás ügyben:
Fogyasztók az áramkörben
Kapcsolók, kontaktorok és motorvédő-kapcsolók
Nagyfeszültségű alállomások
Pesti Béla MÁV ZRt. Pályavasúti Üzletág
BME KAUT, MMK Vasúti Szakosztály, és a PQ Zrt. által szervezett szakmai konferencia Hz-es ütemadók és sínáramköri vevők - alkalmazási kérdések.
Szigeteltsín-vevők biztonsági elvei és problémái
Vezérlés Ha a szakasz modellezhető csupa kétállapotú jellel, akkor mindig alkalmazható vezérlés. Lehet analóg jellemző (nyomás, szint, stb.), de a modellhez.
Egy barát szívtépő története az eutanáziáról
Feladat: Adott egy város, benne metrók és állomások. Írjunk algoritmust amely megszámolja hogy mennyi az a legkevesebb átszállás amellyel egy tetszőleges.
Siketmisszió. Siketmisszió - Protestáns Teológiai Intézet Nagy hagyományokkal rendelkező 1888-ban alapított állami intézmény óvodát és iskolát valamint.
Márton Mártonné MESZK Oktatási, továbbképzési referens Május 05.
Logikai műveletek és áramkörök
Szakember Kérdések Megállapítás Megoldási javaslat javaslat Árajánlat Megvalósítás Pénzügyi Szakember Bemutatkozás Elemzés Ajánlat készítés Specialisták.
VILLAMOS, VEZETŐ NÉLKÜL KBSZ SZAKMAI NAP november 18. Chikán Gábor balesetvizsgáló.
A faktorálás előnyei a beszállítók számára Budapest, 2014
Zala Megyei Rendőr-főkapitányság – Elektronikus Lakossági Bűnmegelőzési Információs Rendszer 10+1 tipp a nyári betörések elkerülésére 1. Ne verjük nagydobra,
PPKE ITK 2004/05 tanév IV. évfolyam Őszi félév Távközlő rendszerek forgalmi elemzése Tájékoztatás GY. - 7.
TÁMOP /1-2F Projektmenedzsment eszközök  Projektirányítás számítógéppel I/13. évfolyam Egyszerű szerkesztési lehetőségek – mezők, határidők,
Feltételes és Feltétlen Reflex
1 TÁROLÓ ÁRAMKÖRÖK TAKÁCS BÉLA Mi történik, ha két invertert az alábbi módon összekapcsolunk? Ki1/Be2 Ki2/be A kapcsolásnak.
keskeny nyomközű (760 mm), erdei vasút keskeny nyomközű (760 mm), erdei vasút vonalának hossza 11,2 km vonalának hossza 11,2 km Budai-hegységben közlekedik,
Rétlaki Győző TEB Központ
Emelt sebesség Alapok Rétlaki Győző TEB Központ.
Biztosítóberendezési ismeretek Sorompók szigetelése
Rétlaki Győző TEB Központ
Rétlaki Győző TEB Központ
Biztosítóberendezések szerkesztése
Kényszer menetirányváltás
Rétlaki Győző TEB Központ
JELZÉSI RENDSZEREK Követelmények, osztályozás 2.Jelzők műszaki jellemzői 22 A jelzők vezérlése és ellenőrzése 3.Jelzési rendszerek alapelvei 4.Redundancia,
Biztosítóberendezések szerkesztése
Rétlaki Győző TEB Központ
Emelt sebesség Vonali sorompó
Emelt sebesség Állomási sorompó
Dominó-70 Szerkezeti elemek
Biztosítóberendezések szerkesztése
Biztosítóberendezések karbantartása
Biztosítóberendezési ismeretek Váltóerők mérése
Biztosítóberendezési ismeretek Szigetelések elhelyezése Rétlaki Győző TEB Technológiai Központ.
Dominó - 70 Szerkezeti elemek
Biztosítóberendezések
Az Élet Vonata Olvastam egy könyvet, ahol az életet egy vonatutazáshoz hasonlították. Nagyon érdekes olvasmány.
Rétlaki Győző TEB Központ
Biztosítóberendezések szerkesztése 3
Emelt sebesség D-55 állomási áramkörök
Vonatveszélyeztetés Sopron állomáson Dávid Béla üzembiztonsági szakért ő vasúti balesetvizsgáló GYSEV Zrt. KBSZ nap –
Jelzőmeghaladás Dunakeszi állomáson
Egy barna, egy vörös és egy szöke egy interview-n állás ügyben:
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

Rétlaki Győző TEB Központ Miért vitt el a rendőr? Rétlaki Győző TEB Központ

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A helyszín: Egy jelzővel fedezett állomási (jellegű) sorompó

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A helyszín: Egy jelzővel fedezett állomási (jellegű) sorompó, aminek az oldása egy állandóáramú

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A helyszín: Egy jelzővel fedezett állomási (jellegű) sorompó, aminek az oldása egy állandóáramú, és egy dolgozóáramú sínáramkörrel valósul meg.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A helyszín: Egy alkalommal jött a vonat és megállt a jelző előtt.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A helyszín: A jelző szabadra kapcsolása után a vonat megindult, majd a sorompónál várakozó rendőrök szerint - még a vonatnak az útátjáróba érkezése előtt - a sorompó elkezdett felnyílni.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A működés: Sr Sr Sr 12V= A sorompó oldó sínáramköre.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A működés: Sr Sr Sr 12V= A sorompó oldó sínáramköre. Alaphelyzetben az állandóáramú sínáramkör vevő jelfogója húz.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A működés: Sr Sr Sr 12V= Ha a jelző szabad lesz, a dolgozóáramú sínáramkör bekapcsolódik.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A működés: Sr Sr Sr 12V= Jön a vonat.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A működés: Sr Sr Sr 12V= A vonat a jelző meghaladása után rálép a dolgozóáramú szigeteltsínre.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A működés: Sr Sr Sr 12V= A dolgozóáramú szigeteltsín jelfogója meghúz és tartót zár.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A működés: Sr Sr Sr 12V= A vonat továbbhalad az állandóáramú szigetelt szakaszra. Ennek a jelfogója elejt.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A működés: Sr Sr Sr 12V= Amikor a vonat lehalad az állandóáramú szigetelt szakaszról, a jelfogó visszahúz ...

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A működés: Sr Sr Sr 12V= megtörténik az oldás és a dolgozóáramú sínáramkör jelfogója visszaejt.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A függőségek: Sr Sr A lezáró támasz áramkörében a szigeteltsínek szabad állapota (először);

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A függőségek: Sr Sr Sr Sr a jelzővezér áramkörében a szigeteltsínek szabad állapota (másodszor); de most már a dolgozóáramú szigeteltsín is aktív.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A függőségek: Sr Sr Sr Sr Sr Az oldáshoz mindkét szigeteltsínnek működnie kell. Itt benne van a szigeteltsín ellenőrző húzva záró érintkezője is.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A függőségek: Sr 48V= Sr Sr Sr Sr Sr Sr Sr Az oldáshoz rendelt segédjelfogók áramkörei is rendben levőnek látszanak.

Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A vizsgálat: Sr 48V= Első megállapítás: a hamis oldást gátló jelfogó egyetlen ejtve záró érintője sincs bekötve. Ez baj, de a jelfogó egyébként működött ...

??? A kérdés: Végül is miért nyitott korán a sorompó? Rétlaki Győző: Miért vitt el a rendőr? A kérdés: ??? Végül is miért nyitott korán a sorompó?