Harruckern János Közoktatási Intézmény Gyula „Zöld út a jövődhöz” 2013. május 01. – 2015. február 28 TÁMOP - 3.3.9. B-12-2013-0005.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat október 2. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
Advertisements

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
1 TÁMOP „LEGYEN AZ ESÉLY EGYENLŐ- esélyteremtés a Sásdi kistérségben”
1 TÁMOP „LEGYEN AZ ESÉLY EGYENLŐ- esélyteremtés a Sásdi kistérségben”
Az iskolai szociálismunka
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
óvodától - szakiskoláig A vidéki tanulóknak az iskola épületében található kollégium ad otthont.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Várakozások az eredmények tükrében,
A közoktatás fejlesztési tervei az Új Széchenyi Terv keretein belül Az Európai Unió 2010 nyarán indította útjára az Európa 2020 Stratégiát, amely.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Belső-erzsébetvárosi Általános Iskola, Szakközépiskola és Szakiskola
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest február.
A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon KÜLDETÉSNYILATKOZATA MUNKAANYAG: az augusztus i csoportmunkák, a vezetőségi együttgondolkodás,
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
PÁLYAVÁLASZTÁS.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat július 02. Tóthné Jachimovits Magda szakmai vezető A TISZK rendszer.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Dr. Szabó-Thalmeiner Noémi. Nevelő Szaktanár Hivatalnok Szakmai szervezet tagja Családtag Barát (nő) rokon szülő gyermek testvérházastárs …
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
Határtalanul!.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
ÉRETTSÉGI 2016 Általános tájékoztató az érettségiről
Gyorsjelentés az érettségi eredményeiről július 12.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” Előadó: Petromán Anikó.
Mentorprogram Bagon Both Emőke Pest Megyei Kormányhivatal Igazságügyi Szolgálat.
Érettségi eredmények 2016.
Érettségi eredmények május
Veszprémi Szakképzési Centrum Gönczy Pál Szakközépiskolája és Szakiskolája Tapolca .
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Szakiskolai fejlesztési program
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Érettségi eredmények 2017.
„Első lépés” a Zemplénben TÁMOP C-09/
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Óvodai és iskolai szociális segítés
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD

SZÁMALK-Szalézi Szakgimnázium
Előadás másolata:

Harruckern János Közoktatási Intézmény Gyula „Zöld út a jövődhöz” május 01. – február 28 TÁMOP B

Célcsoport 40 fő programban bevont tanuló Átlag életkor : 35 év Nő: 25 fő Férfi: 15 fő Alapfokú iskolai végzettséggel 35 fő rendelkezett 34 fő közmunkaprogramban dolgozik 4 fő munkavállaló 2 fő alakalmi munkából él 8 településről toboroztuk

Mit adhattunk? A célcsoport jellemzőinek következtében olyan koncepcióra volt szükségünk, amely az általános oktatási kereten túlmutat. Ezért: Olyan tanárokat és szakoktatókat,akik bizalmon és tiszteleten alapuló kapcsolatot tudtak kialakítani a tanítványainkkal. E mellett: komplex támogatást (mentális, szociális, kognitív) egyéni igényekre való odafigyelést a közösségi dinamika kihasználását sikerhez vezető személyes utak felfedezését.

Parkgondozó Gyorséttermi ételeladó sütőipari és gyorspékségi munkás Szakmák

Kiemelt tárgyak Informatika- vizsga Angol – házi nyelvvizsga Mindkét tárgyból tanúsítványt kaptak, az elért szintről.

Közösségi estek, szabadidős tevékenységek - Havi egy alkalommal: „Sok színű társadalom”címmel más kultúrákkal való ismerkedés. (ételeik, szokásaik, kultúráik) - Kirándulások - Sporttevékenységek - Bográcsozások - Színház látogatás - Találkozás kisebbségek híres embereivel

Parkgondozó: 6fő sikeres vizsgát tett

Gyorséttermi ételeladó:17 sikeres vizsga

Sütőipari és gyorspékségi munkás: 12 fő sikeresen vizsgázott

Megtisztelő volt számunkra, hogy együttműködhettünk Budai- Városkapu Általános Iskola, Szakiskola, Speciális Szakiskola és Alapfokú Művészeti Iskolával. További sok sikert kívánunk munkájukhoz! A gyulai projekt megvalósítói