Egy hivatal tanulási szokásai NAGY LÉTSZÁMÚ KÉPZÉS NAPLÓÁLLOMÁNYAINAK ELEMZÉSE.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
E-learning alkalmazás hasonlóságai és különbségei a köz-és magán szférába ÁROP Tudásalapú közszolgálati előmenetel.
Advertisements

E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | A KOM-PASSZ program ismertetése „KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program GEBAUER FERENC MFPI, március 7.
Virtuális oktatási környezet kialakítása
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia) 4. konferencia.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
Dr. Hermann Csaba, Töreki Andrea, Dr. Dávid Gyula
NAGY LÉTSZÁMÚ KÉPZÉS LEBONYOLÍTÁSÁNAK TAPASZTALATAI MOODLE ÉS ILIAS KÖRNYEZETBEN.
SZÜLŐI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztési keretében között kitöltött szülői kérdőívek kiértékelése (A kérdőív kitöltésére.
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
A nemzetközi hallgatói mobilitást befolyásoló társadalmi és felsőoktatási tényezők Kiss László.
E-learning és a multimédia
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
Veszprém Megyei Államigazgatási Kollégium Ügyviteli-, informatikai és szervezetfejlesztési munkacsoport évi tevékenységének bemutatása Beitl.
A transzferár ellenőrzés adóhatósági tapasztalatai
A szakmunkásképzés válságtünetei Hozzászólás a Kézdi Gábor, Köllő János és Varga Júlia által írott tanulmányhoz Mártonfi György, OFI Bp február.
MTA Regionális Kutatások Központja Szirmai Viktória A következő évek főbb kutatási irányai Javaslatok november 25.
Az E-TANÁR portál.
A távmunka nem cél, hanem eszköz december 11.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
Elektronikus Közigazgatás Operatív Program ( )
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Vizsgaszervezés központi koordinációja Egészségügyi Szakképző és Továbbképző Intézet Feigl Ágnes.
A kutatás munkafolyamata és munkaeszközei © Turóczyné Veszteg Rozália Felnőttképzési szakértő Szolnok
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
Informatikai fejlesztés a Somogy megyei TISZK részére Karsai László Commitment Zrt.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
A kerekasztal résztvevői
Felekezeti statisztika Irányító tanár: Hasas Tünde Szerz ő k: Szabó Katalin Kertész Erika Veres Janka Eszter Szent László Római Katolikus Gimnázium Nagyvárad.
„KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program
EKOP projektek jelene és jövője
Mennyire találta motiváltnak 1.sz. asszisztensét, mennyire segítette működését? Mennyire találta motiváltnak 2.sz. asszisztensét, mennyire segítette működését?
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Az érettségi utáni továbbtanulást meghatározó tényezők
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
Járt utat a járatlanért… A Moodle bevezetésének és alkalmazásának sajátosságai nagyvállalati környezetben Németh Károly Gödöllő, június 24.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Adatszolgáltatások tapasztalatai Mihalik István pénzügyőr őrnagy osztályvezető.
Egynapos sebészet a finanszírozás tükrében
Pályázati aktivitás és eredményesség az Észak-magyarországi Régióban Ózd, április 20.
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
A magyar önkormányzati rendszer bemutatása OSLO április 22
FERENCES ÖSZTÖNDÍJ PROGRAM
Regionális statisztikák a 2008-as adatok alapján [ Hornyák Attila, Marsal Géza] Konszenzus konferencia Szeged 2009.
A felsőoktatási expanzió befolyása a regionális munkaerőpiacra Sándor Mária 2013.
A fizika tanítása a 2012-es NAT-hoz készült A kerettanterv szerint Egri Sándor Debreceni Egyetem, Fizikai Intézet TÁMOP B.2-13/
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet térségi tevékenysége Budapest, november 30. Hálózatépítés - kapacitásbővítés – OFI-Pontok /távmunka/
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
Vállalati tanácsadási szolgáltatás támogatása Mikro-, kis-, és középvállalkozások részére Gyakori hibák Nemessályi - Bistey Judit Észak-Alföldi KKV Tanácsadói.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
Megváltozott munkaképességűek és fogyatékkal élők foglalkoztatását elősegítő támogatások és módszerek Tatosné Takács Andrea december 18.
1 Javuló várakozások – tovább bővülő foglalkoztatás Szociális és Munkaügyi Minisztérium.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
Parlamenti választások 2014-ben a 10 ezer főnél népesebb települések eredményeinek néhány sajátossága, érdekessége A Politikatörténeti Intézet konferenciája,
A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése Borbély-Pecze Tibor Bors, programvezető RFKB-NPT kapcsolattartás Az életpálya tanácsadás.
KISTÉRSÉG ÉS REGIONALITÁS A KÖZMŰVELŐDÉSI GYAKORLATBAN Pap István Megyei Művelődési Központ, Békéscsaba.
NPT március 24..
Regionális konferencia
Projekt neve Cég neve Előadó neve
NGB_AJ040_1 Forgácsolás és szerszámai
Mogyorósi Dorottya dr med. dr. jur. SE Adatvédelmi felelős
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
Előadás másolata:

Egy hivatal tanulási szokásai NAGY LÉTSZÁMÚ KÉPZÉS NAPLÓÁLLOMÁNYAINAK ELEMZÉSE

KÉPZÉS MÓDJA

RÉGIÓS IDŐZÍTÉS 5. csoport 2. csoport 3. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 1.csoport INIT KEKI KH 1.csoport

AMIT A TANULÓ LÁT

AMIT A KURZUS- SZERVEZŐ LÁT

Felkészülés: aug 21 Nyilatkozat: szept15-okt 10 pótlás: okt 20-okt31 1. CSOPORT (NAPI BONTÁS)

KÖZPONTI HIVATAL

INFORMATIKAI INTÉZET

KIEMELT ADÓ ÉS VÁM FŐIGAZGATÓSÁG

KÉPZÉSI, EGÉSZSÉGÜGYI ÉS KULTURÁLIS INTÉZETE

Felkészülés: okt13 Nyilatkozat: okt27-nov21 pótlás: dec1-dec12 2. CSOPORT (NAPI BONTÁS)

ÉSZAK-ALFÖLDI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

DÉL-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

Felkészülés: nov10 Nyilatkozat: dec1-dec31 pótlás: jan5-jan31 3. CSOPORT (NAPI BONTÁS)

ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

DÉL-ALFÖLDI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

Felkészülés: jan29 Nyilatkozat: feb16-mar15 pótlás: mar23-mar31 4. CSOPORT (NAPI BONTÁS)

KÖZÉP-MAGYARORSZÁGI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

Felkészülés: mar9 Nyilatkozat: mar23-apr10 pótlás: apr10-maj01 5. CSOPORT (NAPI BONTÁS)

KÖZÉP-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

NYUGAT-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

NAPI BONTÁS ÖSSZEGZÉSE

FŐ KÉPZÉSI IDŐSZAK JELLEMZÉSE tesztvezérelt SCORM átadja tesztnek a vezérlést tesztvezérelt INIT KEKI KH SCORM átadja tesztnek a vezérlést kiegyensúlyozott

Felkészülés: aug21 Nyilatkozat: szept15-okt 10 Pótlás: okt20-okt31 1. CSOPORT (ÓRAI BONTÁS)

KÖZPONTI HIVATAL

INFORMATIKAI INTÉZET

KIEMELT ADÓ ÉS VÁM FŐIGAZGATÓSÁG

KÉPZÉSI, EGÉSZSÉGÜGYI ÉS KULTURÁLIS INTÉZETE

Felkészülés: okt13 Nyilatkozat: okt27-nov21 pótlás: dec1-dec12 2. CSOPORT (ÓRAI BONTÁS)

ÉSZAK-ALFÖLDI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

DÉL-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

Felkészülés: nov10 Nyilatkozat: dec1-dec31 pótlás: jan5-jan31 3. CSOPORT (ÓRAI BONTÁS)

ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

DÉL-ALFÖLDI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

Felkészülés: jan29 Nyilatkozat: feb16-mar15 pótlás: mar23-mar31 4. CSOPORT (ÓRAI BONTÁS)

KÖZÉP-MAGYARORSZÁGI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

Felkészülés: mar9 Nyilatkozat: mar23-apr10 pótlás: apr10-maj01 5. CSOPORT (ÓRAI BONTÁS)

KÖZÉP-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

NYUGAT-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG

ÓRAI BONTÁS ÖSSZEGZÉSE

 Az ebédidő szent!  A törzsidőn kívüli tanulás ritka  Egyes régiókban erős a munkaidő kezdetén történő tanulás  A munkaidő végén viszont nem jellemző  A többség a törzsidő közepén végezte a képzést: 9:00-11:00 és 13:00-15:00 között

Felkészülés: mar9 Nyilatkozat: mar23-apr10 pótlás: apr10-maj01 NAV SZINTŰ BONTÁS (TARTALMI BONTÁS)

ERŐFORRÁS

SCORM TANANYAG

TESZT

KÉRDŐÍV

TARTALOMHASZNÁLAT ARÁNYA

SZEMÉLYEK SZERINTI BONTÁS

SCORM OKTATÓANYAG

TESZTSOR

VISSZAJELZÉSEK

TALÁLKOZOTT-E AZ ÖBSZ KITÖLTÉSE ELŐTT ELEKTRONIKUS TANANYAGGAL (E-LEARNINGGEL)?

ALKALMASNAK TARTJA-E AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁST A SZABÁLYZATOK MEGISMERÉSÉRE?

HATÉKONYABBNAK TALÁLTA-E A SZABÁLYZAT ILYEN FORMÁBAN TÖRTÉNŐ MEGISMERÉSÉT, MINT A JELENLÉTI KÉPZÉST?

KÉNYELMES VOLT-E, HOGY A SZABÁLYZAT MEGISMERÉSÉT ADOTT KERETEK KÖZÖTT A SAJÁT IDŐBEOSZTÁSÁHOZ IGAZÍTHATTA?

HASZNOSNAK TALÁLTA-E, HOGY MAGA DÖNTHETETT A NYILATKOZATTÉTEL IDŐPONTJÁRÓL?

A NYILATKOZATTÉTEL SZEMPONTJÁBÓL MENNYIRE TALÁLTA HASZNOSNAK AZ INTERAKTÍV ELEKTRONIKUS TANANYAGOT?

MILYEN ELŐNYÖKET TALÁLT AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁSI FORMÁBAN? (TÖBB VÁLASZ IS MEGJELÖLHETŐ.)

MELY TÍPUSÚ FELADATOK VOLTAK A LEGHASZNOSABBAK (MELYIK SEGÍTETTE LEGINKÁBB A TANULÁST)?

A JÖVŐBEN MILYEN TANANYAG-ELEMEKBŐL LEGYEN TÖBB? (TÖBB VÁLASZ IS MEGJELÖLHETŐ.)

VOLT-E TECHNIKAI JELLEGŰ PROBLÉMÁJA A SZABÁLYZAT ELSAJÁTÍTÁSA SORÁN (PL. NEM TUDOTT BEJELENTKEZNI A RENDSZERBE), ÉS HA IGEN, KIELÉGÍTŐ SEGÍTSÉGET KAPOTT E A MEGADOTT TELEFONOS KONTAKTTÓL?