Egy hivatal tanulási szokásai NAGY LÉTSZÁMÚ KÉPZÉS NAPLÓÁLLOMÁNYAINAK ELEMZÉSE
KÉPZÉS MÓDJA
RÉGIÓS IDŐZÍTÉS 5. csoport 2. csoport 3. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 1.csoport INIT KEKI KH 1.csoport
AMIT A TANULÓ LÁT
AMIT A KURZUS- SZERVEZŐ LÁT
Felkészülés: aug 21 Nyilatkozat: szept15-okt 10 pótlás: okt 20-okt31 1. CSOPORT (NAPI BONTÁS)
KÖZPONTI HIVATAL
INFORMATIKAI INTÉZET
KIEMELT ADÓ ÉS VÁM FŐIGAZGATÓSÁG
KÉPZÉSI, EGÉSZSÉGÜGYI ÉS KULTURÁLIS INTÉZETE
Felkészülés: okt13 Nyilatkozat: okt27-nov21 pótlás: dec1-dec12 2. CSOPORT (NAPI BONTÁS)
ÉSZAK-ALFÖLDI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
DÉL-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
Felkészülés: nov10 Nyilatkozat: dec1-dec31 pótlás: jan5-jan31 3. CSOPORT (NAPI BONTÁS)
ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
DÉL-ALFÖLDI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
Felkészülés: jan29 Nyilatkozat: feb16-mar15 pótlás: mar23-mar31 4. CSOPORT (NAPI BONTÁS)
KÖZÉP-MAGYARORSZÁGI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
Felkészülés: mar9 Nyilatkozat: mar23-apr10 pótlás: apr10-maj01 5. CSOPORT (NAPI BONTÁS)
KÖZÉP-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
NYUGAT-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
NAPI BONTÁS ÖSSZEGZÉSE
FŐ KÉPZÉSI IDŐSZAK JELLEMZÉSE tesztvezérelt SCORM átadja tesztnek a vezérlést tesztvezérelt INIT KEKI KH SCORM átadja tesztnek a vezérlést kiegyensúlyozott
Felkészülés: aug21 Nyilatkozat: szept15-okt 10 Pótlás: okt20-okt31 1. CSOPORT (ÓRAI BONTÁS)
KÖZPONTI HIVATAL
INFORMATIKAI INTÉZET
KIEMELT ADÓ ÉS VÁM FŐIGAZGATÓSÁG
KÉPZÉSI, EGÉSZSÉGÜGYI ÉS KULTURÁLIS INTÉZETE
Felkészülés: okt13 Nyilatkozat: okt27-nov21 pótlás: dec1-dec12 2. CSOPORT (ÓRAI BONTÁS)
ÉSZAK-ALFÖLDI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
DÉL-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
Felkészülés: nov10 Nyilatkozat: dec1-dec31 pótlás: jan5-jan31 3. CSOPORT (ÓRAI BONTÁS)
ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
DÉL-ALFÖLDI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
Felkészülés: jan29 Nyilatkozat: feb16-mar15 pótlás: mar23-mar31 4. CSOPORT (ÓRAI BONTÁS)
KÖZÉP-MAGYARORSZÁGI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
Felkészülés: mar9 Nyilatkozat: mar23-apr10 pótlás: apr10-maj01 5. CSOPORT (ÓRAI BONTÁS)
KÖZÉP-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
NYUGAT-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS ADÓ FŐIGAZGATÓSÁG
ÓRAI BONTÁS ÖSSZEGZÉSE
Az ebédidő szent! A törzsidőn kívüli tanulás ritka Egyes régiókban erős a munkaidő kezdetén történő tanulás A munkaidő végén viszont nem jellemző A többség a törzsidő közepén végezte a képzést: 9:00-11:00 és 13:00-15:00 között
Felkészülés: mar9 Nyilatkozat: mar23-apr10 pótlás: apr10-maj01 NAV SZINTŰ BONTÁS (TARTALMI BONTÁS)
ERŐFORRÁS
SCORM TANANYAG
TESZT
KÉRDŐÍV
TARTALOMHASZNÁLAT ARÁNYA
SZEMÉLYEK SZERINTI BONTÁS
SCORM OKTATÓANYAG
TESZTSOR
VISSZAJELZÉSEK
TALÁLKOZOTT-E AZ ÖBSZ KITÖLTÉSE ELŐTT ELEKTRONIKUS TANANYAGGAL (E-LEARNINGGEL)?
ALKALMASNAK TARTJA-E AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁST A SZABÁLYZATOK MEGISMERÉSÉRE?
HATÉKONYABBNAK TALÁLTA-E A SZABÁLYZAT ILYEN FORMÁBAN TÖRTÉNŐ MEGISMERÉSÉT, MINT A JELENLÉTI KÉPZÉST?
KÉNYELMES VOLT-E, HOGY A SZABÁLYZAT MEGISMERÉSÉT ADOTT KERETEK KÖZÖTT A SAJÁT IDŐBEOSZTÁSÁHOZ IGAZÍTHATTA?
HASZNOSNAK TALÁLTA-E, HOGY MAGA DÖNTHETETT A NYILATKOZATTÉTEL IDŐPONTJÁRÓL?
A NYILATKOZATTÉTEL SZEMPONTJÁBÓL MENNYIRE TALÁLTA HASZNOSNAK AZ INTERAKTÍV ELEKTRONIKUS TANANYAGOT?
MILYEN ELŐNYÖKET TALÁLT AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁSI FORMÁBAN? (TÖBB VÁLASZ IS MEGJELÖLHETŐ.)
MELY TÍPUSÚ FELADATOK VOLTAK A LEGHASZNOSABBAK (MELYIK SEGÍTETTE LEGINKÁBB A TANULÁST)?
A JÖVŐBEN MILYEN TANANYAG-ELEMEKBŐL LEGYEN TÖBB? (TÖBB VÁLASZ IS MEGJELÖLHETŐ.)
VOLT-E TECHNIKAI JELLEGŰ PROBLÉMÁJA A SZABÁLYZAT ELSAJÁTÍTÁSA SORÁN (PL. NEM TUDOTT BEJELENTKEZNI A RENDSZERBE), ÉS HA IGEN, KIELÉGÍTŐ SEGÍTSÉGET KAPOTT E A MEGADOTT TELEFONOS KONTAKTTÓL?