Kocsis Gáborné Lamberti Judit

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Advertisements

Belső tanulási folyamat az intézményben - a kompetencia alapú oktatás intézményi elterjesztése.
Székesfehérvári Belvárosi I. István Középiskola Székhelyintézmény
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
Iskolánkról.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
„XXI. S ZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Bánkuti Zsuzsa (OFI) és Lukács Judit (OFI)
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Jó gyakorlatok a Kazinczy Ferenc Tagiskolában
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
A HORVÁT NEMZETISÉGI OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Beiskolázási tájékoztató december
SAMUNÉ CSERTÁN VALÉRIA intézményvezető
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
PETŐFI SÁNDOR ÁLTALÁNOS ISKOLA, GIMNÁZIUM és SZAKKÖZÉPISKOLA Tovább.
A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken.
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
A kerettantervek fejlesztése
„A három-ötperces eseményeknek különös varázsa van az életünkben” Bródy János.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Kompetensek lettünk? június 27..
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
Felnőttoktatási tájékoztatója
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Az anyanyelvtanítás alapozásától a tudatos nyelvhasználatig
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Budapest IX. Kerületi Weöres Sándor Általános Iskola és Gimnázium
Óvodai szülői értekezlet Szentgotthárdi Oktatási Intézmény.
Készítette: Kocsis Erzsébet
PROJEKT OKTATÁS.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
Nyugodt légkör, barátságos környezet játszóudvar műfüves pálya.
TIOK IKT – tesztelés Pihelevicsné Oberländer Melinda kémia-informatika szakos tanár.
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Petőfi Sándor Általános Iskola
6753 Szeged, Majakovszkij tér 16.
TIOK IKT – összefoglaló Nagy Regina Sulinet Programiroda tartalomfejlesztési szakértő.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Ébredő természet Kissné Papp Gyöngyi.
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
Educatio LMS Halácsy Katalin II. Rákóczi Ferenc Fővárosi Gyakorló Közgazdasági Szakközépiskola BeTISZK, MiTIOK tagiskola.
Széchenyi István Általános és Alapfokú Művészetoktatási Iskola
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
Általános tájékoztatás Körzetünk Feál1-2. évfolyam Darus3-8. évfolyam „Gurulós módszer” Általános osztály (a) - projektoktatás Emelt óraszámú matematika.
2011/2012. tanév  Általános iskola alsó tagozat 1-4. évf.  1-1 osztály  Nyolcosztályos gimnázium évf.  2-2 osztály (A és B)  Nyelvi előkészítő.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
A mentorálási gyakorlat komplex terve (portfólió) A tanárjelölt heti órarendje a mentorálás első, második és harmadik fázisában.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
DARUS a gyermekekért.
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
DARUS a gyermekekért.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
Szigetszentmiklósi Batthyány Kázmér Gimnázium
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
DARUS a gyermekekért.
Informatika munkaközösség
„Hagyjátok- mondta-, hadd jöjjenek hozzám a kicsinyek, ne akadályozzátok őket, hisz ilyeneké az Isten országa.” Mk 10,14.
Előadás másolata:

Kocsis Gáborné Lamberti Judit TIOK IKT – tesztelés Kocsis Gáborné Lamberti Judit

„…kisded makkbul idővel termő tölgyfa lesz…” Széchenyi István Széchenyi István Általános és Alapfokú Művészetoktatási Iskola BONYHÁD, FÁY LTP. 34. „…kisded makkbul idővel termő tölgyfa lesz…” Széchenyi István

Magamról 1988 óvónőképző 1991 tanítóképző 2001 középfokú szoftverüzemeltető Jelenleg: 3. o. magyar, környezet, napközi 2-3-4. évfolyamon heti 1 óra számítástechnika, logikai matematika ECDL-START vizsgára felkészítés Magyar nyelvtan és irodalom tanácsadó

Működő tagozataink, specialitásaink: Nemzetiségi német nyelv Angol – idegen nyelv Informatika-logikai matematika (1 ó) Úszás (2ó) + testnevelés (2 ó)

Délután táncoktatás: modern-, társas, néptánc Alsóban tantárgycsoportos tanítás guruló rendszerben

Tanulócsoportok jellemzői Nyelvoktatás szerint vegyes osztályok 24-30 fő Alsóban informatikán csoportbontással 14-16 fő Angolosok 1-4. évfolyamon heti egy órában Informatika- logikai matematika Németesek Alsó tagozaton nincs informatika órájuk, ötödik évfolyamtól választás esetén heti 2 órában informatika

Mátyást megvendégelik, Petőfi S.: Arany Lacinak, Tanmenet Magyar nyelvtan és irodalom 3. o. – össz.: 26 óra Informatika 1-4. évfolyam Ember a környezetben 3. o. A kis gömböc, Mátyást megvendégelik, A kóró és a kismadár, Petőfi S.: Arany Lacinak, Móra F.: A cinege cipője, Petőfi S.: Anyám tyúkja, József A.: Altató Ludas Matyi A beszéd, A szótag, A szó, A szótő és a toldalék, Kiejtéstől eltérő  helyesírású szavak

Frontális osztálymunka Csoportmunka Kooperatív tanulás Egyéni differenciált munka Ismétlés Új anyag feldolgozása – bemutató nap

Magyar irodalom Mesék - versek Mesélő – részlet Meserészletek – magyar népmese Képek – illusztrációk Animációk Mesélő – részlet Írók – költők arcképei Feladat-megoldások MOTIVÁCIÓ

Magyar nyelvtan Egyéni differenciált munka SNI – fejlesztő foglalkozás Kérdések megfogalmazása; utasítások Apró betűk Mechanikusság Kicsi animáció Kép vagy különböző nézet? Módszertani tanácsok?

Bemutató órák PANNON KAPTÁR – TIOK Őszi szakmai napok 2006. november Matematika – magyar napok

Mese és valóság Olvasókönyv 3. osztály A víz útja Bejátszás SDT – 6.o. Az éghajlat – Magyarország éghajlata – Időjárásunk néhány jellemzője – film: Évszakok hazánkban. Bejátszás: SDT – 3. o. Az élettelen természet alapismeretei – A víz körforgása a természetben – ANIMÁCIÓ Bejátszás: SDT – 3. o. Az élettelen természet alapismeretei – Az időjárás – A csapadék – ANIMÁCIÓ – A csapadék és halmazállapota Bejátszás: SDT – 3.o. Az élettelen természet alapismeretei – Az időjárás – A csapadék – ANIMÁCIÓ

Mese és valóság Olvasókönyv 3. osztály Hogyan ismerte meg az ember a tüzet? Bejátszás: SDT – 3. o. – Az élettelen természet alapismeretei – Az égés feltételei – A tűz – Kísérlet különböző anyagok égetésére – 2. animáció Bejátszás: SDT 5. o. – Az őskor és az ókor világa – Az őskor – Az újkőkor – A háziállatok őseinek származási helye ANIMÁCIÓ

Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Kocsis Gáborné Lamberti Judit lamberti@t-online.hu Mobil: 70/54-22-603