2013/14.. A megvalósítás éve számokban  11 partnerintézmény  összesen 330 óra  iskolánként 3x10 óra  kísérletek 4 természettudományos tárgyból  40.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Advertisements

Pályaválasztás 2014/15.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
„Ez a projekt az Európai Bizottság támogatásával valósult meg
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
ELTE Apáczai Csere János Gyakorlógimnázium és Kollégium Tehetséggondozó Középiskola.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Belvárosi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
Kapcsoldától az Én Belső Szín Házam tematikus projektig és szakmai konferenciáig.
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!! Hozd magaddal a barátodat is! Német és/vagy angol nyelvtudás el ő ny, de nem kötelez ő.
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Kétszintű érettségi.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
V ARJÚ L AJOS R EGIONÁLIS T ERMÉSZETTUDOMÁNYI E MLÉKVERSENY Bevált Jó Gyakorlat.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
2015. február KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGA
F AKULTÁCIÓ A P ÉCSI L EŐWEY K LÁRA G IMNÁZIUMBAN Tájékoztató a 10.a, 10.b, 10.d és 10.f osztályokban tanulók és szüleik számára.
Szent László Gimnázium
Be kell hozni a meglévő előrehozott érettségiről a törzslapkivonatot.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
TIOK IKT – összefoglaló Nagy Regina Sulinet Programiroda tartalomfejlesztési szakértő.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
FASORI LABORGYAKORLATOK
Szén-dioxid nyomozók: energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!
Kétszintű érettségi. tartalom érettségi érettségi és nyelvvizsga emelt szint szerepe emelt szintű oktatásra jelentkezés pontszámítás jogszabályi háttér.
A tanév rendje 2015/2016-os tanév.
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!! Hozd magaddal a barátodat is! Német és/vagy angol nyelvtudás el ő ny, de nem kötelez ő.
FELVÉTELI 2014 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  Idén (október 4.) ünnepeljük iskolánk alapításának 156. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
Tehetséggondozás a Kiskossuthban. Tehetséggondozás a tanórákon O Csoportbontás O Differenciálás O Egyénre szabott munka O Játékos, nem formális tanulás.
Köszöntöm Önöket! Szabó Gábor általános igazgatóhelyettes Budapest, június 3.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
1 Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév A tanév rendje és aktuális feladatai Mihálka Nóra vizsgadokumentációs irodavezető.
2014. évi forgalmi adatok statisztika. Alapötlet Legyen valami újdonság naponta változó kínálat létrehozása Forrás: ezenanapon.hu.
Salgótarján, május 19.. Pályázók köre: kisvállalkozások Támogatható tevékenységek és a támogatás mértéke: -Projektötlet minősítése – max. 3 millió.
AZ ÉRTÉKELÉS RENDSZERE Soproni Szakképzési Centrum Porpáczy Aladár Szakgimnáziuma, Kollégiuma és Általános Művelődési Központja 9431 Fertőd, Joseph Haydn.
2016. november 12..
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!!
Back to Nature Egy kísérleti, természet-közeli, innovatív pedagógia kifejlesztése általános iskolák számára.
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Szakiskolai fejlesztési program
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
2016. november 7..
„Nyitott iskola” TÁMOP
PONTOSÍTÁS: tavaly jeleztük, hogy a 2007/8-as tanévtől
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
Tanár neve | Kurzus száma
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
2018/2019 tanév.
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
2010. január HÉTFŐ KEDD SZERDA CSÜTÖRTÖK PÉNTEK SZOMBAT VASÁRNAP 1 2 3
Előadás másolata:

2013/14.

A megvalósítás éve számokban  11 partnerintézmény  összesen 330 óra  iskolánként 3x10 óra  kísérletek 4 természettudományos tárgyból  40 óra saját diákjainknak  24 tanári kísérlet

 a foglalkozások szerdánként 8-12:30 között  november június 11.  összesen kb általános iskolás  két csoport biológia szakkör áprilistól

Hogyan tovább? A fenntartási időszakban:  évente 165 óra  iskolánként 15 óra  az általános iskolás tanár kísérletezik

Javaslat Mikor?  heti egy labornap (pl. szerda)  egyszerre két csoporttal 2x4 óra (max 2x18 fő)→ iskolánként két alkalom Mit?  ajánlott témákból lehet választani (min. 2 héttel korábban) Ki?  előzetes kipróbálás után az általános iskolás szaktanár  labortanári segítséggel  nem hagyunk magára senkit

Terveink  felkészítés az általános iskolás szaktanároknak ( augusztus utolsó és szeptember első hete)  lehetőséget adni a projektben részt nem vevő iskoláknak is ( Mosonszolnok, Rajka, Dunakiliti…)