Eötvös Loránd Tudományegyetem A legősibb és legnagyobb magyar egyetem.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Advertisements

Felsőoktatási felvételi tájékoztató
RACIONÁLIS GYÓGYSZERTERVEZÉS MOLEKULASZERKEZETI VONATKOZÁSOK.
Tudástérkép ELTE. Felhasznált adatok Tudományos pályázatokban részt vevők nevei Intézményi egységek, amelyekhez a pályázók kötődnek Elnyert támogatások.
Az ELTE-TTK BSc szakjai, szakirányai, tervezett mesterszakok
TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KMR „Európai Léptékkel a Tudásért, ELTE” A TÁMOP 4.2.1/B-09/1/KMR projekt bemutatása Európai Léptékkel a Tudásért, ELTE.
Jó választás?.
Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar
A hazai pedagógusképzés stratégiai problémái, a. alapképzés/továbbképzés Érdemi lezárása képesítő vizsgával vagy szakvizsgával 1. BA/MA Szakosodás.
Vegyész és kémiatanár mesterképzések
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
Mesterszakok (MSc): fizikatanár fizikus csillagász
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar Nyílt Nap december 18. Tanulmányi és Információs Központ: Kongresszusi terem.
Molekuláris Bionika.
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar Nyílt Nap december 17. Szeged, TIK.
Kémia Alapszak „Vegyülj Velünk !”.
Anyagmérnöki Alapszak
Mesterképzés az EKF-en
Képzések a pécsi bölcsészkaron
Nyílt nap január 19. Kozma László dékán Eötvös Loránd Tudományegyetem Informatikai Kar 2006.
Gyógyszerügyi szervezéstan február 3. Dr. Zelkó Romána.
Biomérnök alapszak (BSc)
Környezettan alapszak (BSc)
LEGYÉL TANÍTÓ!.
Kommunikáció az egyetemen
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
Zentai László, tanszékvezető TTK Nyílt nap, I. 27. Földtudományi alapszak - térképész szakirány A térképész.
Filozófia Intézet Jelentkezhetnek BA vagy azzal egyenértékű végzettséggel rendelkező Bölcsészek Társadalomtudósok Pszichológusok T ermészettudósok, matematikusok.
Az Egyetem oktatási-kutatási szervezete
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
DEBRECENI EGYETEM TTK Felvettek ban nappali tagozatra Diplomát kapott 2009.juniusban MSc-re felvett júliusban TTK BSc-ről összesenMSc-re.
Tanárképzés a Debreceni Egyetemen Prof. Dr. Gaál István Prof. Dr. Gaál István TEK oktatási és tanárképzésielnökhelyettes
Az ELTE-TTK BSc szakjai, szakirányai, tervezett mesterszakok
Kutatóegyetemi stratégia - NNA NANOFIZIKA, NANOTECHNOLÓGIA és ANYAGTUDOMÁNY Dr. Mihály György Tanszékvezető egyetemi tanár Budapest november 17.
Technical University of Budapest
A BUDAPESTI CORVINUS EGYETEM
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4.; B. Szendrei Mária, SZTE Szegedi Tudományegyetem (1872, 1921, 2000) 12.
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben Ráckeve, március Pannon Egyetem (Veszprémi Egyetem, 1949) Bölcsészettudományi Kar Gazdaságtudományi.
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
Perjésiné Hámori Ildikó
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
Szakfordító és tolmácsképzések Csillebérc augusztus 29. Dr. Sárvári Judit OKM Felsőoktatási Főosztály
MIGRÁCIÓS SZAKIRÁNY Nemzeti Közszolgálati Egyetem
1 ANALITIKAI KÉMIAI SZAKMÉRNÖKI TANFOLYAM INFORMATIKA (SZÁMÍTÁSTECHNIKA) 2008/2009. őszi félév Tanár: Kollárné Dr. Hunek Klára,
A szakirodalom gyűjtése Bibliográfiai adatok pontos rögzítése
Kémia a XXI. században A kémia kulcsszerepet játszik a természet- tudomány minden ágában. Ez azt jelenti-e, hogy a kémia nem több, mint egy ügyes „eszköz”?
Képzések, szakirányok, felvételi lehetőségek
a segítő kommunikáció (AAK) oktatásához
ELTE informatikus vegyész szak
MTMT adminisztrátori feladatok megoldása eltérő környezetben Egészség-Információ-Könyvtár március 27. Mátyás Melinda ELTE Egyetemi Könyvtár
Erasmus program az Eötvös Loránd Tudományegyetemen Orosz Magdolna tudományos rektorhelyettes Budapest, október 2.
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Vegyész szak.
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Nyílt nap január 23. Kémiatanári szak.
Az intézet kialakulása, szerkezete, jelene és jövője
A BSc-MSc rendszerű tanulmányok tapasztalatai a műszaki és a természettudományi felsőoktatásban II. MŰHELYKONFERENCIA AZ ELTE BOLYAI KOLLÉGIUMÁBAN 2008.
„Európai Léptékkel a Tudásért” Minőség és teljesítmény Eötvös Loránd Tudományegyetem „Kutató- és kiváló egyetemek Magyarországon” Budapest, június.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
Bemutatkozik az EKF Természettudományi Kara Pénzesné Dr. Kónya Erika dékán.
OH. Az egyes vizsgázói rétegek átlageredményeinek összehasonlítása %-ban, középszinten VizsgatárgyÖsszesGimnázium Kecskeméti Református Gimnázium.
ÉRETTSÉGI VIZSGA A XÁNTUSBAN A XÁNTUSBAN Fehérvizi Judit közismereti igazgató helyettes.
A képzés szeptemberében indul!
Savaria Egyetemi Központ
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar
Gál Ferenc Főiskola Pedagógiai Kar
Tájékoztató a évi felvételi és hallgatói létszám adatokról 2017
PANNON EGYETEM KÉMIA ALAPSZAK.
PANNON EGYETEM VEGYÉSZ MESTERSZAK.
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Új lendülettel az európai kutatóegyetemek élvonalába
BME VBK tájékoztató 1.
Előadás másolata:

Eötvös Loránd Tudományegyetem A legősibb és legnagyobb magyar egyetem

Az ELTE karai Állam- és Jogtudományi Kar Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar Bölcsészettudományi Kar Informatika Kar Pedagógiai és Pszichológiai Kar Tanító- és Óvóképző Főiskolai Kar Társadalomtudományi Kar Természettudományi Kar

Természetes hallgatói létszám / /1996 ÁJTK-BP ,1%197,9% ÁJTK-GY ,5%239,2% BTK ,3%123,3% BTK-SZI ,3%173,3% TTK ,9%144,8% GYFK ,8%131,5% TFK ,9%112,3% TÓFK ,1%123,9% TKK ,1% ELTE ,0%138,5%

EDUCATIO 2003

ELTE TTK Kémiai Tanszékcsoport

ELTE TTK KTCS tanszékei Általános és Szervetlen Kémiai Tanszék Elméleti Kémiai Tanszék Fizikai Kémiai Tanszék Kémiai Technológiai és Környezetkémiai Tanszék Kolloidkémiai és Kolloidtechnológiai Tanszék Magkémiai Tanszék Szerves Kémiai Tanszék Szervetlen és Analitikai Kémiai Tanszék

ELTE TTK Kémiai Tanszékcsoport

ELTE TTK Kémiai Tanszékcsoport

ELTE TTK Kémiai Tanszékcsoport

ELTE TTK Kémiai Tanszékcsoport

Nemzetközi folyóiratok : Computers & Chemistry Molecular Graphics and Modelling J. of Computational Chemistry J. of Computational Biology J. of Theoretical and Computational Chemistry

A KTCS-n folyó nappali képzés Vegyész szak (5 év) Kémiai informatikus szak (5 év) Egy- és kétszakos kémiatanár szak (5 év) Kémiai Doktori Iskola (3 év)

Felvételi követelmények Matematika vagy kémia Írásbeli és esetleg szóbeli vizsga

ELTE TTK KTCS

Szakirányok a vegyész szakon Gyógyszerkutatás szakirány Kémiai informatika szakirány Környezetkémia szakirány Szerkezetkutató szakirány

ELTE TTK Kémiai Tanszékcsoport

ELTE TTK Kémiai Tanszékcsoport

ELTE TTK Kémiai Tanszékcsoport

ELTE TTK KTCS

ELTE TTK Kémiai Tanszékcsoport

Kémia: a molekuláris tudomány Vegyészek: az anyag varázslói

Szintézis – megrendelésre előállított molekulák – nanotechnológia – katalizátorok – számítógépes molekulatervezés – anyagtudomány Kémiai analízis Kémiai szerkezetmeghatározás Kémiai reakciók Kémia: a meghatározó, összekötő kapocs a fizika és a biológia között

"Láthatóak"-e az atomok?

A SOHO napfolt felvételei: március 29 Molekulák a Napon T = 5760K Kétatomos molekulák: H 2, CO, CH, OH, CN, etc Napfoltok T = 3200K H 2, H 2 O, CO, SiO

A DNS kettős spirálja

Fehérjék

A kimotripszin két alegysége és a katalitikus triád A kimotripszin és a hozzá kötött inhibitor

A luciferáz aktív centruma

Híres kémikusok, neves vegyészek

EDUCATIO 2003