4. sz. alprojekt Készítette: Sudár Mártonné és a 3. b osztály Az év fája és madara- A fecskék 6. sz. alprojekt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Témahét a 3. b osztályban október
Advertisements

„Legyél te is természettudós”
„Hull a pelyhes fehér hó…”
GÓLYÁK.
A társadalmi környezet hatása a gyermekek fejlődésére
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
A Biblia és a könyvnyomtatás
Gyakorlat Magyar Coachszövetség Közhasznú Alapítvány
Föld napja április 22. Alsó tagozat. Virágot ültettünk a Föld napján Hagyományainkhoz híven minden évben munkával ünnepeljük a Hajós Alfréd Általános.
Menedzser Lecke - 1 Hirtelen feltűnt egy tigris, ráugrott a nyúlra
Csontváry Kosztka Tivadar
A szőlő a művészetben.
A víz felhasználása.
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
Rendszerezés ismétlés.
Az állatok futóversenye
Kémiai reakciótipusok
Készítette: Vomberg Fanni Virág
Hoacin (Opisthocomus hoazin) Készítette:Lénárt Kristóf.
Kockás piton Kockás piton Készítette: Dani Renáta.
Animáció készités Photo Filtre Stúdió-val
Ütemhangsúlyos verselés. Vitézek, mi leheta 6 ez széles föld feletta 6 szebb dolog az végeknél?b 7 Holott kikeletkorc 6 az sok szép madár szól,c 6 kivel.
Élt egyszer egy dombtetőn három fa
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
K ÉSZÍTETTE : S ZOBI C SONGOR F ELKÉSZÍTŐ TANÁR : D OROGI L ILLA I SKOLA : P IPACSVIRÁG M AGYAR - A NGOL K ÉT T ANÍTÁSI N YELVŰ Á LTALÁNOS I SKOLA I SKOLA.
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
Hasonlóságelemzés.   Kaptunk egy feladatot, amit meg kell oldanunk.
Kaliforniai paprika árváltozásának okai Készítette: Dér András.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Módszertani megújulás a nevelő munkában
Készítette: Rácz Imre Vince
TERVEZET.
Mgr. Gyurász Szilvia Erdei madarak.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Microsoft Office Power Point 2003 segítségével
„Varázslatos természet” projekt
A jövő lakóháza Szárföld.
Szárföld. A gyerekek kívánsága alapján, fiúk és lányok külön csoportban dolgoztak. A lányok terveket készítenek a munkához.
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
Dr. Boldogh Sándor - Gruber Péter ANPI
2. A mádi Bomboly-bánya denevérvédelmi célú kiépítése és a járatrendszer biztosítása A bányában megtelepedő denevéreket a projekt megvalósítása előtti.
Drogokról Saját modul megvalósítás es tanév Készítette : Szegedi Károlyné.
Édességek szőlőből.. Decemberben már megismerkedtünk különböző karácsonyi szőlős süteményekkel, melyekből anyukánkkal és nagymamánkkal otthon el is készíttettünk.
EUKÓNA 2008/ /c szakiskolai osztály. FENNTARTHATÓ FOGYASZTÁS Egészséges életmód Egyéni szükségletek Megváltozott vásárlói szokások A mai gazdasági.
Gyermekvilág régen és ma
Madárodúk a kertben. Készítette: Ceglédi Ádám SZMTCs.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.
Füsti fecske.
Készítette : Hagymási Zsófia
Nem én voltam! Mennyivel jobb amit apuék isznak!
Pedagógusképzés támogatása TÁMOP-3.1.5/ AZ ÚJ GENERÁCIÓS ÁLTALÁNOS ISKOLAI MAGYAR NYELV ÉS IRODALOM TANKÖNYVEKRŐL Készítette: Andok Zsuzsa.
Készítette: Derecskei Nikolett
Az építmények válfajai
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Az eszközök áttekintése 5/15. Előkészület – tanár A kérdőív kiértékelése Jegyzetlapok a nevekkel a játékhoz Készítette: Sági Lajos2.
Készítette: Hazafi Márton 7.a
A cél-meghatározási, projektdefiniálási fázis Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
A tananyag a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja és a Polányi Károly Alapítvány támogatásával készült Beruházási projektek értékelése Gazdasági.
DROGPREVENCIÓ Készítette : Szegedi Károlyné. A modul megvalósításának tartalmi célja : A káros szenvedélyekkel kapcsolatos fogalmak, ismeretek bővítése,
Az állatok tanításának módszertana. Az állatok tanításának algoritmusa 1.Az állat neve – Magyar tudományos név – Szinoním nevek – Latin név (érdekességnek)
Növények tanításának módszertana. A növények tanításának algoritmusa 1. 1.Név – Magyar tudományos – Magyar szinonim nevek – Latin név (ha érdekes) Pl.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
Jókai Mór Református Általános Iskola 3. osztálya
Készítette: Blága Bence és Jenei Gréta 5.osztály
A Kézmosás Világnapja A Kossuth Lajos Gimnázium Tiszaigari Általános Iskolájában
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
3. osztályban.
Ki mit tud? december óra 330 terem
SÁRGARIGÓ.
Előadás másolata:

4. sz. alprojekt Készítette: Sudár Mártonné és a 3. b osztály Az év fája és madara- A fecskék 6. sz. alprojekt

Megpróbáltuk előzetes ismereteinket rendszerezni általánosságban a madarak és fák napjáról… MIT TUDUNK? …majd erdőt alkottunk.

Vázlatot készítettünk összefoglalásul, s azt a faliújságunkra tettük emlékeztetőül:  milyen ötleteink vannak a megvalósítással kapcsolatosan?  mit szeretnénk megtudni a fecskékről?

S természetesen nem maradhatott el dekoráció gyanánt a saját rajz készítése a madárról, melyben szívesen részt vett mindenki: kkészült egyéni rajz a fecskéről, aaz ügyesebb kompozícióba foglalta, ss jómagam is próbálkoztam…

Plakátkészítéssel foglalatoskodtunk Buborékokban foglaltuk össze egy-egy fő ismertetőjegyét:  élőhelyét,  küllemét,  táplálkozását,  szaporodását illetően, és  érdekességeket is gyűjtöttünk. Kartonpapírra ragasztottunk képeket a fecskéről és tapétából mellé dekorációt…

Elkészítettük a fecske és fiókái, illetve a fecskefészek modelljét só- lisztgyurmából.

Elkészítettük az alsós évfolyamon húzott madarakhoz illő madárfészkeket és –odúkat. Ez a feladat inkább a fiúknak kedvezett. Büszkén tartották kezükben a végeredményt…