Óvópedagógus és tanító közötti kommunikáció Készítette: Abrudán Judit-Hajnal Bartha Helga Beáta Szilágyi Noémi.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Advertisements

A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
96 csatornás QAM modulátor 96 csatornás QAM modulátor Kötetlen beszélgetés arról, hogy milyen irányba fejlődik a híradástechnika Készítette: Zigó József.
A nulla-bázisú költségtervezés
Csoportos alkotástechnikai módszerek szóban és írásban
Szállítmányozási és fuvarozási szerződés
Készítette: Grolyóné Szabó Éva május10.
Geometriai transzformációk
Készítette: Kosztyán Zsolt Tibor
Szabó-Biczók Tamásné — Juhász Borbála — Csekéné Fodor Erzsébet
Fordan Center Biliárdclub és Étterem
A partnerközpontú intézmények plusz anyagi forrásai a kompetencia alapú oktatás vonatkozásában Előadó: Danyi Gyula.
LEHETŐSÉGEK ÉS VESZÉLYEK A CÉGEK KÖZÖTTI SZEMÉLYES ÖSSZEFONÓDÁSOKBAN FEKETE BÁRÁNYOK A MAGYAR GAZDASÁGBAN LEHETŐSÉGEK ÉS VESZÉLYEK A CÉGEK KÖZÖTTI SZEMÉLYES.
Görög filozófia.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Boole- féle algebra Készítette: Halász Rita I. István Szakképző Iskola szeptember 19.
Tols vs. MKK-Apol Kontinens 34 A kezdetek Eleinte a Tols nem volt jelen a K34-en olyan mértékben hogy az gondot okozzon akármelyik ellenséges klánnak.
Légtechnikai szakasz szabályozása Honeywell Excell 50 típusú szabályozóval Parti Gábor Ványi Zsolt.
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM
5. A mellékelt kép(ek)en egy üzlet elárusítóterét látja. Ön szerint milyen megfigyeléseket végezhetnénk itt el? Milyen módszerekkel egészítené ki az információszerzésnek.
Szigor vagy engedékenység a gyermeknevelésben
Játék.... KISISKOLÁSOK KÖZÖTTI KOMMUNIKÁCIÓ Készítette: Nagy Erzsébet Mátis Katalin Bóné Orsolya.
Verbális kommunikáció
Verbális kommunikáció
Fülemüle informatika verseny
Készítette: Szebenyi Debóra GTK. GVAM. I. évf.. Célkitűzés: Megállapítani, hogy Magyarországon az adottságokhoz képest sok vagy kevés megújuló energiaforrást.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Üzleti Szakközépiskola 12. A osztály "Azokért élünk, akiket szeretünk, azokért, akik igaznak tartanak. A jövőnek élünk: a szépért s jóért, amit.
Döntéselőkészítés, döntéstámogatás
A gyorsgondolkodás fejlesztése
A fiskális és monetáris politika követelményei a fenntartható növekedésben Járai Zsigmond közgazdász véleménye.
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
2011. évi Közgyűlés Alapszabály módosítás Nagy Péter, ügyvezető igazgató május 25.
III. előadás: Írásbeliség, egyén, társadalom
TERVEZET.
Fiatal, szép, jövendóbeli tanítónének muszaj bizonyos vizsgákat elvégezni a gyerekekkel a suliba. Át gondolja milyen feladatot adna a gyerekeknek hogy.
Kétségektől a Készségekig A hírközlési (ICT) szektor lehetőségei és tevékenysége a távmunka témakörében V. Országos Távmunka konferencia
TE AKARSZ ROMA MUNKATÁRSAT?. A nem romák elsősorban a munkához való viszonyuk alapján ítélik meg a romákat. Előzmények * ! Szociológiai és szociálpszichológiai.
Biztoskezdet gondolat a falakon túl A gyerekházon túl is élnek.
Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.
Szakdolgozat védés A társadalmi felelősség megjelenése a vállalati döntésekben és gyakorlatban Készítette: Harmati Andrea.
A vezető a legjobb HR-es.
A zene transzfer hatása a roma gyermekek tehetséggondozásában
Erőszakmentes iskola. Az erőszakosságot úgy írhatnánk körül, mint az egyén testi, szóbeli és érzelmi bántalmazása egy vagy több személy részéről Az erőszakosságot.
Tápanyagok.
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
A projekt általános szakmai célkitűzései
A KOHÉZIÓS POLITIKA KERETÉBEN MEGVALÓSÍTOTT FEJLESZTÉSEK KÖLTSÉGVETÉSI HATÁSA MAGYARORSZÁGON KÉSZÍTETTE: ZUBEK ISTVÁN.
Jó szülő vagyok? Foglalkozások fogyatékkal élőket gondozó szülőkkel
Beiskolázási gyakorlat a Grosicsban
Az internetes keresési módszerek
1 Identitás elemek vizsgálata: a kötődés, bizalom és konfliktus vizsgálatának keretei a magyar társadalom kvantitatív felmérései alapján Dr. Bugovics Zoltán.
LEADER pályázatok rendelettervezetével kapcsolatos véleményezés legfontosabb pontjai.
Szén-dioxid nyomozók: energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Segítő külső körülmények 5/13. Előkészület – tanár A páros munkához szükséges szöveget kinyomtatni Készítette: Sági Lajos2.
Egészségesek a roma nők?
Tanórai szokásaim 5/14.
M ű vészeti korok szépségei Játékos vetélked ő Kriván Norbert Buzás Kristóf 12.C 12.A.
A kommunikációs műhely munkájának bemutatása
A kommunikációs folyamat tényezői és funkciói
Szakmai nap Észak- alföldi Régió Kisvárda, november 24.
Probléma fa Okozat Ok kevés a gyermek az óvodában
Regionális konferencia
Kommunikáció típusai.
Hajnal Gabriella szakmai elnökhelyettes
Önkéntes tevékenységek
„Színes Mesevilág” Prevenciós Mesecsoport az óvodákban és iskolákban
Előadás másolata:

Óvópedagógus és tanító közötti kommunikáció Készítette: Abrudán Judit-Hajnal Bartha Helga Beáta Szilágyi Noémi

Mi jut eszedbe a címről?

Fontosnak látjátok-e az óvópedagógus és tanító között lévő kommunikációt? Miért?

Milyen mértékben fordul elő a kommunikáció az óvópedagógus és tanító között? Gyakori-e vagy nem?

Mi gátolja a kommunikációt? Hogyan lehetne legyőzni ezeket a gátakat?

Óvópedagógus és tanító közötti kommunikáció! (párbeszéd összeállítása)

 Az óvópedagógus és a tanító között inkább a verbális (szóbeli) kommunikáció érvényesül, azonban eléggé keveset kommunikálnak egymással.

 célkitűzések megvalósítását segíthetik elő a kommunikáció által  fontos lenne avégett, hogy szervezett folyamat keretében ismerjenek meg minden óvodába járó jövendőbeli iskolást

Köszönjük a megtisztelő figyelmet!