Számítógépes Hálózatok 9. gyakorlat
Gyakorlatok Nov 18,20 - Socket Nov 25,27 - Socket Dec 2,4 - ZH Dec 9,11 - pótZH Számítógépes hálózatok GY2 Gombos Gergő
Szám.háló3 Gombos Gergő 3
Szám.háló4 Gombos Gergő 4
Szám.háló5 Gombos Gergő 5
Szám.háló 2012 ősz6 Gombos Gergő Socket Készítsen egy többszereplős barkóba játékot! Ha csatlakozik egy kliens a szerverhez, akkor szerver gondol egy számra 1 és 100 között. Ezután a csatlakozott kliensek kérdéseket tesznek fel: kisebb mint X, nagyobb mint X vagy rákérdeznek egy konkrét értékre. A szerver válasz üzenetei: no, yes, win és end. Értelemszerűen, ha egy játékos a jó értékre kérdez, akkor win üzenetet kap vissza, és bontja vele a szerver a kapcsolatot. Ezután a többi klienstől érkező kérdésekre, egy vége üzenettel válaszol és bontja velük a kapcsolatot. Ha minden klienssel sikerült bontani a kapcsolatot, új játék kezdődik, a szerver új kliensekre vár. A szerver adjon lehetőséget arra, hogy a játékba menet közben új kliensek is bekapcsolódhassanak, bármikor!
Vége