Direct Banking E-Banking Summit 2015 2015. március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
44.Közgazdász Vándorgyűlés Nyíregyháza Szeptember 1.
Advertisements

Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
INTERNET BANK A FEJLŐDÉS ÚTJÁN Juhász Róbert Elektronikus Banki Igazgatóság.
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Internet-használati szokások változása Magyarországon
Jövő hálózati megoldások – Future Internet
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Miskolczi Ildikó
VI. Interaktív Tábla Konferencia
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Pénzintézetek társadalmi felelősségvállalása és a Green Banking koncepció KOVÁCS Sándor Zsolt tudományos segédmunkatárs.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
Elektronikus számlabemutatási és fizetési szolgáltatások Tapasztó Balázs, alprojektvezető, T-Systems VI. E-Banking / M-Banking konferencia
Elektronikus számlabemutatás és fizetés
Az e-banking távlatai 1117 Budapest, Pázmány sétány 1/a / 6827
Az IKT szerepe a gazdaság erősítéséért Ilosvai Péter, IT Services Hungary.
Mobil eszközök alkalmazása vállalati környezetben
Internetes bankok piacformáló hatása
A mobil munka- környezet Réczi Gábor MCSA, MVP, oktató NetAcademia Szentgyörgyi Tibor MCT, oktató Számalk Zrt.
Egyszerű, gyors, biztonságos A háromból kettőt választhat Kutatási eredmények az eBanking szolgáltatásokról május 12.
DIGITÁLIS ALÁÍRÁS HASZNÁLATA A KÖZIGAZGATÁSBAN Készítette: Molnár Csaba közszolgáltatási közgazdász Konzulens: Pántya Róbert adjunktus.
Lehetséges együttműködési területek az online bankkártya elfogadás területén.
Szabó László ügyvezető igazgató Twinnet
Piac és Profit - Pénzek a régióban március 21. Nézd meg kivel kötsz üzletet!
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
Brachmann Ferenc PTE-TTK/KTK A minőség céljai #1  A minőség szabványos megfogalmazása (ISO 9000:2000): A minőség annak a mértéke, hogy mennyire.
Szoftverminőség biztosítása célok, dokumentációk, a minőség költségei Brachmann Ferenc PTE-TTK/KTK 2009.
Magyar Információs Társadalom Stratégia (MITS) – egészségügyi és szociális vonatkozások: Az Egészségügyi és Szociális Ágazati Információs Stratégia (MITS-ESZ)
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
A bankok átalakulása Szabó Kristóf, főosztályvezető Multi-channel Management Raiffeisen Bank Rt. VIII.Országos Neumann Kongresszus - Budapest 2003 október.
Bankolás az [origo] szemszögéből
AszinkronitásSebesség Csökkentett szerver terhelés* Jobb hálózat kihasználás Felhasználói élmény Rövidebb válaszidők.
Internetes bankok piacformáló hatása  Nehézségek, gyermekbetegségek Lovastyik Ádám igazgató HWB Express Takarékszövetkezet október 16.
Vállalkozói készségek fejlesztése
Kosztolánczy György ügyvezető Budapest, március 9. Lakásvásár
Miért nem működik még az okostévé modell?
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
Bárhol, bárhonnan, bármikor… Élelmezési-étkezési megoldások a felh ő ben el ő adó: Fizel Mihály tanácsadó GNSoft Kft.
A Feng Shui alkalmazása a bankszektorban
AZ ELKÖVETKEZŐ ÉVEK LEGFONTOSABB TRENDJEI: Hagyományos TV helyett - streaming, - intelligens gépek és polgárok - városok - gondolatátvitel.
© , Hedz Magyarország Kft. Az elektronikus díjbeszedés perspektívái Győztesek felősége - Tájkép csata után Számlakibocsátok és bankok egy asztal.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Előadó: Hortobágyi Ágoston
Modern megtakarítási formák kezelése e-banking felületeken
Mítosz vagy valóság? Közműdíj-fizetés mobilról. 2 / Turny Ákos - Közműdíj-fizetés mobilon / 4/1/2015 Dinamikus fejlődés minden területen 1998 – 1999Az.
 Az elmúlt években ki kristályosodtak azok az alapelvek, amelyek meghatározóak a CIB Bank működése során, és továbbra is változatlanok:  Fenntartható.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
A legfontosabb 5 érv a befektetési arany mellett: 1. Hozzáférhetőség – bárhol, bármikor eladható, könnyen készpénzzé tehető. 2. Függetlenség – az arany.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
Hangosabban vagy figyelmesebben ? A fogyasztó és a telekommunikációs üzenetek változása.
GfK Pénzügyi KutatásokPénzügyi tudatosság Mennyire tudatos a magyar lakosság pénzügyekben? 2010/10/14 Bacher János – ügyfélkapcsolati igazgató.
CCS HUNGARY Pénzügyi rendszer. Bemutatkozás A CCS Hungary Pénzügyi rendszer a CCS Hungary BACH Best Airport/Airline Cargo Handling és a CCS Hungary Integrált.
Vége a vakon navigálásnak!
Kiszervezett authentikáció
Mindent az okostévékről!
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Minden az azonnali fizetési rendszerről
Sajner Zsuzsanna, e-Banking Summit, május 12.
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
1 Tudásbázis követelmények a digitális korszakban Gyulay Tibor tudásmenedzsment szakértő előadása „A tacit (avagy a hallgatólagos tudás) jövője a negyedik.
WDBA2 szoftver szeptemberétől a korábbi Choices szoftvert a wdba2 nevű szoftver váltotta fel. A wdba2 egy olyan internetes alapú szoftver mely egyrészt.
Előadás másolata:

Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető

2 Telenor pénzügyi szolgáltatások Direkt Bankok és ügyfél igények Bizalom és biztonság Ügyfélélmény 4 Indító gondolatok…

3 Pénzügyi Szolgáltatás kezdeményezések

4 Telenor Pénzügyi Szolgáltatások MyCard MyWallet Készülék finanszírozás

5 Online, Mobil, Telco csatornák Bankfiók  Számos piaci szereplő Direct Banking

6 Megváltozott felhasználói szokások Okostelefonok Mobil internet Nem vagyunk helyhez kötve

7 Omni Channel Egyszerű folyamatok Bárhol bármikor Legyen más Legyen elérhető Ügyfelek elvárásai

8 Bizalom és Biztonság Bizalom Oktatás Biztonság

9 Kutatás Szolgáltatás tervezés Ügyfél út / élmény Ügyfél út / élmény korlátok nélkül Technológiai támogatás Technológiai támogatás 1 1 Teremtsünk értéket Ügyfélélmény Ügyfelek bevonása a kialakítás során Egyszerű áttekinthető

10

11 Vége