Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető
2 Telenor pénzügyi szolgáltatások Direkt Bankok és ügyfél igények Bizalom és biztonság Ügyfélélmény 4 Indító gondolatok…
3 Pénzügyi Szolgáltatás kezdeményezések
4 Telenor Pénzügyi Szolgáltatások MyCard MyWallet Készülék finanszírozás
5 Online, Mobil, Telco csatornák Bankfiók Számos piaci szereplő Direct Banking
6 Megváltozott felhasználói szokások Okostelefonok Mobil internet Nem vagyunk helyhez kötve
7 Omni Channel Egyszerű folyamatok Bárhol bármikor Legyen más Legyen elérhető Ügyfelek elvárásai
8 Bizalom és Biztonság Bizalom Oktatás Biztonság
9 Kutatás Szolgáltatás tervezés Ügyfél út / élmény Ügyfél út / élmény korlátok nélkül Technológiai támogatás Technológiai támogatás 1 1 Teremtsünk értéket Ügyfélélmény Ügyfelek bevonása a kialakítás során Egyszerű áttekinthető
10
11 Vége