Rádiós hallgatottság október - december

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
InfoRádió árlista - Érvényes: január 1-jétől- Budapest, november 18.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
EuroVelo 6 fővárosi átvezetése
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
© GfK 2013 | Kozák Ákos | Mérők Klubja | február 27.1 A MIKROSZINTŰ FOGYASZTÁS MAKRO HATÁSAI © GfK 2013 | Kozák Ákos | Mérők Klubja | február.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Mesés Mesék Élvezd a mesék csodálatos világát!
Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
GKIeNET Kft. A Nemzeti Digitális Közmű – mint válasz az alapproblémára Tihany, május 27. Kis Gergely MKE 41. Vándorgyűlés, FITT Szekció.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
A NYUGAT-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ MUNKAERŐPIACI HELYZETE, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A DIPLOMÁSOK ELHELYEZKEDÉSÉRE SOPRON, december 11.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
CAMPUS HUNGARY PROJEKTADATOK TÁMOP B/1TÁMOP B/2 Forrás1, 3 Mrd Ft3, 6 Mrd Ft Felhasználási területOrszágos (KMR és konvergencia) Csak konvergencia.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
Névtelen| Biztonságos| Felhasználóbarát
Juventus általános prezentáció.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
2015. július 15. Budapesti Corvinus Egyetem június  Képzési területenkénti Alprojekt Irányító Bizottságok megalakítása – június
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
Mire teker a magyar? Pillanatkép a zene- és rádiós piacról Klenovszki János és Sági Ferenc.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
„Kincs, ami nincs” - a hazai szegények egészségi állapota - Havasi Éva és Horváth Gergely.
2014. évi forgalmi adatok statisztika. Alapötlet Legyen valami újdonság naponta változó kínálat létrehozása Forrás: ezenanapon.hu.
Csongrád megye munkaerőpiaci helyzetéről. Megnevezés Csongrád megyeMagyarország 2010.II. név2016.II. névváltozás2010.II. név2016.II. névváltozás ezer.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Országos Kompetencia Mérés 2011
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Rádiós hallgatottság 2014. október - december Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. október - december

Összefoglaló (hallgatottság) Az InfoRádió napi hallgatottsága teljes népesség körében: 216 e Fő Hetente 548 ezer, havonta 653 ezer 15 évnél idősebb személy hallgatta az InfoRádiót. Az InfoRádió hallgatói jellemzően döntéshozók és véleményformálók, az átlagnál magasabb vásárlóerővel rendelkeznek. Budapesten fogható országos lefedettségű és helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsági sorrendjében az InfoRádió továbbra is a negyedik helyen szerepel a fővárosi 15 éveseknél idősebbek körében Budapesti vételkörzettel rendelkező rádiók és a Budapesten is fogható hálózatos rádiók fővárosi hallgatottságát vizsgálva az InfoRádió második helyen szerepel, megelőzve a zenei tartalmat sugárzó kereskedelmi Juventus Rádiót is. Diplomások körében országosan csak a nagyobb vételkörzetű Music FM előzi meg az InfoRádiót. Fővárosban a diplomások körében az InfoRádió és a Music FM vezeti a hallgatottsági sorrendet. Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. szeptember - november

Budapesten fogható országos lefedettségű és helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport: BP 15+ Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. október - december

Budapesti helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport BP 15+ Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. október - december

Budapesti helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport: országos Diplomás Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. október - december

Budapesti helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport: BP diplomás Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. október - december

InfoRádió napi hallgatottsága negyedórás bontásban Napi REACH (e Fő) Célcsoport: országos 15+ Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. október - december

SHARE (%) Célcsoport: BP 15+ Az InfoRádió közönségaránya 2014. július – augusztusi mérések alapján 2,6 % volt a budapesti 15 éveseknél idősebb korosztály körében. Ez az arány a legutolsó mérés szerint 5,7%-ra nőtt. Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. szeptember - november

Köszönjük a figyelmet! InfoRádió Kft. 1033 Budapest, Polgár u. 8-10. + 36 1 483 2950 hirdetes@inforadio.hu www.inforadio.hu