Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
InfoRádió árlista - Érvényes: január 1-jétől- Budapest, november 18.
EuroVelo 6 fővárosi átvezetése
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
MÉDIAHÍR KUTATÁS GVH VPI a Bajnai-kormány első gazdasági miniszterjelöltjének kartellezés miatti visszalépése kapcsán.
T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción keresztül 100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
A kulturális turizmus trendjei és a
A NYUGAT-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ MUNKAERŐPIACI HELYZETE, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A DIPLOMÁSOK ELHELYEZKEDÉSÉRE SOPRON, december 11.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
Roma Net I. Helyi Akció Terv bemutatása ben azt a feladatok kaptuk a Fővárostól, hogy készítsünk egy receptet.
Juventus általános prezentáció.
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Rádiós hallgatottság október - december
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
KKV-k külpiacra lépése és finanszírozási lehetőségeik *** A HITA szerepe a kereskedelemfejlesztésben Miskolc, november 13.
Mire teker a magyar? Pillanatkép a zene- és rádiós piacról Klenovszki János és Sági Ferenc.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
„Kincs, ami nincs” - a hazai szegények egészségi állapota - Havasi Éva és Horváth Gergely.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Csongrád megye munkaerőpiaci helyzetéről. Megnevezés Csongrád megyeMagyarország 2010.II. név2016.II. névváltozás2010.II. név2016.II. névváltozás ezer.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Országos Kompetencia Mérés 2011
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Mérési skálák, adatsorok típusai
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en InfoRádió Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en

HALLGATOTTSÁG Az InfoRádió napi hallgatottsága teljes népesség körében: 223 e Fő Hetente 542 ezer, havonta 637 ezer 15 évnél idősebb személy hallgatta az InfoRádiót. Az InfoRádió hallgatói jellemzően döntéshozók és véleményformálók, az átlagnál magasabb vásárlóerővel rendelkeznek. Budapesten fogható országos lefedettségű és helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsági sorrendjében az InfoRádió továbbra is a negyedik helyen szerepel a fővárosi 15 éveseknél idősebbek körében. Budapesti vételkörzettel rendelkező rádiók és a Budapesten is fogható hálózatos rádiók A fővárosi 15 évnél idősebb korosztály napi hallgatottságát vizsgálva az InfoRádió második helyen szerepel, megelőzve a zenei tartalmat sugárzó kereskedelmi Juventus Rádiót is. Fővárosban a diplomások körében az InfoRádió vezeti a napi hallgatottsági sorrendet, a budapesti AB státuszú hallgatókat vizsgálva közel azonos mérési adatokkal a Music FM és InfoRádió áll az élen. Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. november - 2015. január

Budapesten fogható országos lefedettségű rádiók, helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport: BP 15+ Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. november – 2015. január

Budapesti helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport BP 15+ Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. november – 2015. január

Budapesti helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport: BP diplomás Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. november – 2015. január

Budapesti helyi rádiók és hálózatok napi hallgatottsága Napi REACH (e Fő) Célcsoport :BP AB státusz Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. november – 2015. január

InfoRádió napi hallgatottsága negyedórás bontásban Napi REACH (e Fő) Célcsoport: országos 15+ Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, 2014. november – 2015. január

Köszönjük a figyelmet! InfoRádió Kft. 1033 Budapest, Polgár u. 8-10. + 36 1 483 2950 hirdetes@inforadio.hu www.inforadio.hu