Szeged – Novi Sad Winter School 2015: Non-Standard Forms of Teaching Mathematics and Physics Szeged Winter Training 2015: Mobile Tools and Dynamic Modeling.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A siker kulcsa: a rendszer testre szabása
Advertisements

KÉMIA HATÁROK NÉLKÜL – CHEMISTRY WITHOUT BORDERS Ahogy ezt a Bristol ChemLabS projektben látják – As it is seen from the Bristol ChemLabS project.
Szalay Sándor Eötvös L. Tudományegyetem, Budapest és Johns Hopkins University, Baltimore Az Univerzum téridő térképei a Sloan Digital Sky Survey.
PÉNZ FELAJÁNLÁS Szűcs Gabriella Ft Dr. Balla Zsolt
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint eredményeinek bemutatása.
Remembering 2009 The Events of the 140 th Anniversary of Establishing and 50 th Anniversary of Reestablishing Diplomatic Relations between Hungary and.
Spring School Mathematics and Computer-Aided Modeling in Sciences Szeged: May Novi Sad: May Jó szomszédok a közös jövőért Good neighbours.
VIII. DÖNTŐ április 17..
Magyarország - Szerbia IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program Növényvédelmi ismeretek átadása szeptember – július Serbian-Hungarian Co-operation.
Szavalóverseny a Magyar Kultúra Napján a Móriczban január 22.
Course Situation and Event Driven Models for Multilevel Abstraction Based Virtual Engineering Spaces Óbuda University John von Neumann Faculty of Informatics.
Matematika és művészet
A 2011/12-es tanév lehetőségei Merényi Ádám. Munkahelyek és lehetőségek teremtése CertificationCTLC*Digital LiteracyDreamSpark Dynamics Academic Alliance.
A határmentiség kutatása a számok tükrében Tiner Tibor Selye János Egyetem, Révkomárom MRTT évi Vándorgyűlés, Szabadka, nov
Majdnem a teljes tér leképezése körlemezekre
Lehet-e távolból tanítani? Kovács Győző és a Távoktatás.
Konzulens: Mészáros Tamás Írta: Lóska Ádám.  A feladat ismertetése  Elméleti áttekintés  Ötletgyűjtés  Architektúra  Megvalósítás  Teszteredmények.
Felnőttképzések a Természettudományi Múzeumban Dr. Vásárhelyi Tamás
A Környezet és Energia Operatív Program (KEOP) szennyvízelvezetési és -tisztítási pályázati rendszerében jelentkező hiányosságok és azok kiküszöbölésének.
This project is implemented through the CENTRAL EUROPE Programme co-financed by the ERDF. airLED projekt - airLED project Regionális Fejlesztési és Koordinációs.
A középiskolai közösségi szolgálatban rejlő pedagógiai és intézményi lehetőségek - Pavlics Tamás - „Önkéntesség – közoktatás – közösségi szolgálat” szakmai.
Az ALICE 2000-ben. “Költöznek” a detektorok Az ALICE mágnes bezárása 2008 február.
EnergyCity National project meeting Kiegészítő jegyzetek
A varázslat világába lépsz be... Enter the world of magic …
ÉRDEKEL ???. Időpont: május 6-8 Helyszín: Kolozsvár (Kolozsvár-Alsóvárosi Református Gyülekezet) Téma: SZEXUALITÁS SZEX or WHAT? MOTTÓ: A szex nem válasz.
EGY VERSENY, NÉHÁNY GONDOLAT Hajnal Péter SZTE, Bolyai Intézet.
Az m-learning kihívásai és lehetőségei a természettudományos oktatásban Dr. Főző Attila László Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. The work.
Az IKT szerepe a kompetencia alapú oktatásban. THE EDUCATION INFRASTURCTURE IN HUNGARY I. The number of personal computers and users in educational institutions.
Innováció az oktatásban – innováció a gazdaságban Készítette: Szabó Gábor Szeged, szeptember 21.
Charon Institute - Technologies
BUDAPESTI SZKEPTIKUS KONFERENCIA Az ORTT állásfoglalása: „A Panaszbizottság egyhangú megítélése szerint a tudomány kontra ezotéria kérdéskörének.
Készítette: Hundzsa Ferenc Jenei István Szombati Sándor Felkészítő tanár: Borbola Tímea Erkel Ferenc Gimnázium, Gyula.
Zimányi School 2014: the two-faced conference  5 days, 16 sections, 63 talks  80 participants from 16 countries  40 students  6 relocations  10 students.
Tartalom  Tanulmányi kötelezettség  Önálló előadások, konferenciák  Tanulmányutak  Publikációk.
1 From building roads to building society Federation for the Development of Community Participation 2012.
Fiziológiai és orvostudományi Nobel-díj 2010 Robert Geoffrey Edwards A szervezet kívüli megtermékenyítés módszeréért.
DISKURZUS 14:00 – 14:10Megnyitó -Dr. Farkas Lilla (SE Innovációs Igazgatóság) 14:10 – 14:45 Horizon 2020 program "Egészségügy" témájú támogatásai" Előadó:
Matematikusok a számítógépes tervezésben
VÁKUUMTECHNIKA GYAKORLATI ALAPJAI
„Tisztább kép” – együttműködési program Az új szintetikus drogok feltérképezéséért Tamás Figeczki Budapest, 19 April 2016 ‚Breaking the drug cycle’ - joint.
Társulatunk május 4-én alakult. 10 ÉVE SZOLGÁLJUK A NEMZETI ENERGIAPOLITIKÁT 1.
A fizika tanítása a 2012-es NAT-hoz készült A kerettanterv szerint Egri Sándor Debreceni Egyetem, Fizikai Intézet
Az EBSCO adatbázisok országos konzorciuma: Felhasználói siker Informatio Medicata – szeptember 22. Jan Luprich / EBSCO Publishing.
Information on the sources of information on the quality of education Hungary Daniel Horn research fellow MTA KRTK KTI and ELTEcon
A hőségnapok és a csapadékos téli időjárás közúti balesetekre gyakorolt hatásának vizsgálata: érzékenység-, hatás- és sérülékenységelemzés, alkalmazott.
VI-SEEM: HPC Délkeletről
BME Matematika Intézet Geometria tanszék
The HRC’s Committee of Cross-Border Higher Education Institutions and the Makovecz Program Dr. Márta Takács, President of the of the Hungarian Rectors’
Article title: Whole genome sequencing classifies parrot bornavirus 5 into a novel virus species   Journal name: Archives of virology Author names: Szilvia.
Gyulai Dürer Albert Általános Iskola VERSENYEREDMÉNYEK 2016/2017 tanév
- Mobil navigáció látássérülteknek -
Vital Cities - Bp XIII. kerület
Véradás Véradási szándékot és viselkedés befolyásoló tényezők feltárása, különös tekintettel a kommunikáció hatékonyságának vizsgálatára esettanulmány.
Az Erdélyi magyar történelmi személyek”
BETEKINTÉS AZ EURYDICE HÁLÓZAT
ENEREA - Észak –Alföld Regional Energy Agency
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
FIZIKA, TECHNIKA ÉS MUNKA VILÁGA
Equality and solidarity in school practice
Multiplikációs rendezvény – Békéscsaba
Hungary.
Magnetic Miskolc Gergely Virág
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Andrea Karpati, Eotvos University, Budapest
Zoltán Baracskai In the age of digital natives: fast thinking, experience mining, and rule based behaviour these three metaphors are sufficient to describe.
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Preparation for national consultancy meeting in Budapest on 03/12/2013
Public relation at our school
Pitagorasz-tétel.
Előadás másolata:

Szeged – Novi Sad Winter School 2015: Non-Standard Forms of Teaching Mathematics and Physics Szeged Winter Training 2015: Mobile Tools and Dynamic Modeling in Learning Mathematics Szeged, January 30, 2015 University of Szeged - UNS Faculty of Science Novi Sad Non-Standard Forms of Teaching Mathematics and Physics: HUSRB/1203/221/024 The project is co-financed by the European Union

University of Szeged - UNS Faculty of Science Novi Sad Non-Standard Forms of Teaching Mathematics and Physics: HUSRB/1203/221/024 The project is co-financed by the European Union Opening ceremony, Part I Opening addresses Dr. Gyula Pap, head of Bolyai Institute Dr. Tamás Martinek, vice rector of University of Szeged Senka Gavranov, project manager of the IPA project Dr. Tibor Krisztin: Matematika szakok a Bolyai IntézetbenDr. Tibor Krisztin: Matematika szakok a Bolyai Intézetben Dr. János Karsai: MathPhys-Bridge, project overviewDr. János Karsai: MathPhys-Bridge, project overview Dr. Katalin Varjú: The ELI research infrastructure introduced via classical physics problems (Az ELI kutatóintézet bemutatása klasszikus fizika példákon keresztül) Ákos Balázs: A Motiváció Műhely bemutatása (The activities of "Motiváció Műhely„)

University of Szeged - UNS Faculty of Science Novi SadNon-Standard Forms of Teaching Mathematics and Physics: HUSRB/1203/221/024 The project is co-financed by the European Union Opening ceremony, Part II Dr. Gergely Röst: Ebola - what does the math say? (Ebola – mit mondhat a matematika?) Talks of some prize-winners on the high school competition (2014): Dániel Virágh: A logaritmus alkalmazásairól (Some applications of the logarithm) Csilla Németh, Dániel Papvári: A Fibonacci sorozat (The Fibonacci sequence) Ferenc Hundzsa, István Jenei and Sándor Szombati: Számjegyek összegzésével kapcsolatos feladatok (Problems related to summing the digits of numbers)