LAKITELEK ÖNKORMÁNYZATA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GANZ ÁBRAHÁM KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
Advertisements

Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
Iskolánkról.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
1 Pályaválasztás 2010/2011 Implom József Általános Iskola.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
2013. november 15. A központi írásbeli felvételi vizsgát szervező középiskolák jegyzékének közzététele.
Beiskolázási tájékoztató december
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
A Magyar Köztársaság kormánya. A középfokú felvételi változásai Arató Gergely államtitkár prezentációja december 9.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Pesterzsébeti Közgazdasági Szki.
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
2011/2012. Iskolatípusok  Gimnázium 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos – hagyományos  Szakközépiskola 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos.
A MAGYAR VÖRÖSKERESZT BÁZISISKOLÁJA SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Tájékoztató a 2010/2011. tanévi beiskolázásról. Írásbeli felvételi vizsgákról A 9. évfolyamra történő beiskolázás esetében a felvételi kérelmekről: Vagy.
Szeretettel köszöntünk a Pesterzsébeti
I ntegrációs P edagógiai R endszer. INTEGRÁLT NEVELÉS-OKTATÁS: A hátrányos (HH) és halmozottan hátrányos helyzetű (HHH), eltérő nevelési igényű, gyermekek.
2012/2013 Implom József Általános Iskola
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
TOVÁBBTANULÁSI SZÜLŐI ÉRTEKEZLET
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Általános iskola első osztály
Továbbtanulás 2013/2014..
Budapest IX. Kerületi Weöres Sándor Általános Iskola és Gimnázium
Középiskolai továbbtanulás 2012/13 Készítette: Simon Zoltán ig.h.
A felvételi eljárás elemei
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása TÁMOP B számú projekt Projektzáró rendezvénye.
Pályaválasztási szülői értekezlet
TOVÁBBTANULÁSI SZÜLŐI ÉRTEKEZLET október 21.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ a 2017/2018-as tanévre szeptember 14. Balázs Lászlóné igazgatóhelyettes.
Szülői értekezlet A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBA TÖRTÉNŐ JELENTKEZÉS RENDJE ÉS A FELVÉTELI ELJÁRÁS GYAKORLATI TUDNIVALÓI.
Középiskolai továbbtanulás 2016/17
Köszöntjük a pályaválasztási szülői értekezlet résztvevőit! Nyíregyháza, szeptember 29.
TOVÁBBTANULÁSI SZÜLŐI ÉRTEKEZLET
Felvételi a középfokú iskolákba
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
DARUS a gyermekekért.
Átalakult a szakképzési rendszer
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Pályaválasztási szülői értekezlet
A felvételi eljárás elemei
IRÁNY A PÁLYA! november 14. „Az emberi nemnek az a hivatása, hogy munkáljon, alkosson, teremtsen.” Széchenyi István.
Gyulai Implom József Általános Iskola
Továbbtanulás 2018/2019 HOGYAN TOVÁBB? Pályaorientációs
Gyulai Implom József Általános Iskola
Köszöntjük intézményünkben!
Pályaválasztási szülői értekezlet
TOVÁBBTANULÁSI SZÜLŐI ÉRTEKEZLET
Pályaválasztási szülői értekezlet
Előadás másolata:

LAKITELEK ÖNKORMÁNYZATA 6065 Lakitelek, Széchenyi krt. 48. Telefon: 06-(76) - 449-011, 449-003 Fax.: 06-(76) - 449-055 „ Esélyegyenlőség, igazságosabb Magyarország a mi községünkben is Pályázati kiírás száma: TÁMOP 3.3.2 Kódszám: TÁMOP-3.3.2/08/2 Pályaorientáció és multikulturális program működése

A pályaorientációs munkacsoport tagjai: Fehér Lenke Kenderesi István Molnár Anna Nagyné Nádudvari Ilona Olajosné Kádár Ilona Olajos István Osadebe – Kiss Erzsébet Tábori Ferencné Vargáné Subicz Beáta Vass Anikó Varga Melinda

A pályaorientációs munkacsoport feladata Középiskolai felvételire való kiscsoportos felkészítés Középfokú lemorzsolódás megelőzése Pályaorientációs mentálhigiénés programok tervezése, lebonyolítása Szakmai programok az alap –és középfokú intézmények közötti programok tervezése, lebonyolítása Iskolai programkínálat bővítése, ütemtervek kidolgozása, lebonyolítása

A tervezett munka ismertetése Az IPR bevezetése A HHH-s tanulók egyeztetése

A munkacsoport megalakulása A munkatervek elkészítése Célok meghatározása, feladatok kijelölése

Pénzkultúra előadás tervezése az Allianz Bank ZRT képviselőivel A pénz története, és a bankok kialakulása Mindennapi banki ügyek Diákhitel, előtakarékosság Diákjaink játékos órakeretben kaptak választ a mindennapi banki ügyekkel kapcsolatban

Pályaválasztási szülői értekezlet A szülők tájékoztatása a középiskolák rendszeréről

Nagyfokú szülői érdeklődés A középiskolák képviselőinek tájékoztatása az iskolák követelményeiről

Pályaválasztási kiállítás Kecskeméten Gimnáziumok és szakközépiskolák forgataga

Az iskolabörzén nyolcadikosaink megismerkedtek a környékbeli középiskolákkal Segítség a pályaválasztásban – teszt kitöltése, ajánlatok szakmákról Szakiskolák szakmai bemutatói

Tanítványaink részt vettek a középiskolák nyílt napjain Volt diákjaink tájékoztatást nyújtottak nyolcadikosainknak a középiskolájukról. Szórólapokkal népszerűsítették iskolájukat.

Kommunikációs tevékenység A tanulók segítése a továbbtanulásban Hogyan használjam a „ Merre tovább ” kiskönyvet?

Jelentkezési lapok kitöltése a központi felvételi vizsgára A jelentkezési lapok továbbítása a felvételi központba és a középiskolákba A tanulói adatlapok módosítása Felvétel vagy jogorvoslás az elutasított tanulóknál A továbbtanuló diákok jelentkezési helyeinek visszaigazolásai, a felvételi eredmények értékelése Kapcsolattartás a középiskolákkal, az F osztályba kerülő diákok segítése Esetmegbeszélések ( a diákok tanulási, magatartási problémáinak megbeszélése)

Folyamatos kapcsolattartás a mentorral

Felvételi előkészítő magyar nyelv és irodalomból A tanulók felkészítése a magyar központi felvételi vizsgára változatos feladatokkal, jártasság a különböző feladatok megoldásában. A megszerzett ismeretek helyes és biztos alkalmazása.

Felvételi előkészítő matematikából A tanulók felkészítése a középiskolai központi matematika írásbeli felvételire. A hiányosságok pótlása, tehetséggondozás változatos feladatok segítségével.

Felvételi előkészítő angol-és német nyelvből A tanulók felkészítése a középfokú iskolákba, bennmaradást segítő tevékenységek.

A választott középiskolák összesítése 8.b összlétszám 25 fő gimnázium 4 fő 3 fő szakközépiskola 12 fő 8 fő szakiskola 9 fő 14 fő ebből 3 H-s tanuló 5 fő 1 fő ( Arany János Tehetséggondozó Program) - 1 fő 2 fő 4 fő ( ebből 1 fő dobbantó program)

A multikulturális munkacsoport tagjai: Antal Attiláné Csupor Antal Gulyásné Gyöngyösi Gyöngyi Sallainé Győri Csilla Vass Anikó

A multikulturális munkacsoport feladatai Multikulturális foglalkozások terveinek kidolgozása és lebonyolítása Iskolai programkínálat bővítése, ütemtervek kidolgozása, lebonyolítása A multikulturális munkacsoport céljai más kultúrák megismerésének szándéka szociális hátrányok enyhítése kulturális hiányosságok pótlása toleranciaképesség és közösségfejlesztés tehetséggondozás

„ Egér-fogó” számítástechnika szakkör Vezetője: Csupor Antal Tanulóink a délutáni foglalkozásokon részletesen megismerkedtek a számítógéppel,annak felépítésével. Power point és rajzolóprogrammal bővítették tudásukat.

Ügyes kezek- ügyeskedek kézműves foglalkozások Vezetője: Gulyásné Gyöngyösi Gyöngyi l A délutáni kézműves foglalkozásokon a tanulók kézügyességét fejlesztette a különböző dekorációs anyagok felhasználása, azokkal való kreatív munka.

„ Csicsergő” furulyaszakkör Vezetője: Vass Anikó A 8 éves diákok megismerkedtek a furulyával és az alaphangsor fogásával. Saját dalrepertoár begyakorlása. Hallás és ritmusérzék fejlesztése.

„Rügyecske” tehetség kibontakoztató Vezetője: Antal Attiláné Az alsós gyermekek összegyűjtötték az adott hónap nevezetességeit és szokásait.

Néptánc foglalkozások Vezetője: Sallainé Győri Csilla Hagyományos népi játékok megismerése Nyugati, tiszai, erdélyi tánctípusok megismerése

Népek karácsonya – Adventi Udvar jótékonysági vásár multikulturális csoportok bemutatói ismeretek átadása más kultúrák karácsonyi szokásairól

A multikulturális munkacsoportok tanulóinak projektzáró bemutatkozásai

Projektzáró bemutatkozások

Kézműves szakköröseink kiállításai

„ Ha egy gyerek helyeslésben él, megtanulja magát szeretni . Ha egy gyerek elismerésben él, megtanulja, hogy jó, ha célja van. Ha egy gyerek barátságban él, megtanulja megtalálni a saját békéjét.” A te gyereked miben él?