ÉVI – ETI VIRTUÁLIS ISKOLA Erdélyi Gábor 2006.06.12.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Virtuális oktatási környezet kialakítása
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
A DEXTER FELNŐTTKÉPZÉSI ADMINISZTRÁCIÓT ÉS TUDÁSÁTADÁST TÁMOGATÓ MEGOLDÁSAI.
Zárórendezvémy Zárórendezvény TIOP / Oktatástechnológiai fejlesztés a Huszár Gál Iskolában.
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Tarcsi Ádám Tanulásmenedzsment Tarcsi Ádám
Hogyan segítheti a telematika az egészségügy fejlesztését? Dr. Csurgó B. Mária SOTE Családorvosi Tanszék Egészségügyi információs rendszerek, távegészségügyi.
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
A fogyatékosok szakképzése, a szakképzés fogyatékossága.
„Kutatás az atipikus tanulási formák (távoktatás/e-learning) modelljeinek kifejlesztésére célcsoportonként, a modellek bevezetésére és alkalmazására” Megbízó:
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
E - Learning Információtechnológiai támogatás a nyitott- és távoktatásban.
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
E-learning kompetenciák a mérnöktanár képzés számára
TISZK informatikai rendszerek MS alapon
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
A KFKI AFS szolgáltatás Hernáth Szabolcs MTA KFKI RMKI
Tanulási eredmények – papír vagy valóság? Bánki Horváth Mihály
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
E-learning Kovácspál Eszter.
A szakképzés tapasztalatai a Büttner Kft-nél Dr. Büttner Tamás Ügyvezető igazgató SzaSzeT Konferencia Marcali
Az e-tanítás. Felépült az e-tanulás épülete – az Internet. Épülnek a tantermek – a tanulásszervező rendszerekkel felszerelt helyi Intranet hálózatok.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
A Digitális Középiskola, mint a hatékony blended oktatás alapja
Az SNI tanulók státuszhelyzete a jogszabályváltozások tükrében
Pályaorientációs program SNI tanulók számára Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Pécs.
A Szilárdtest Fizika Tanszék Virtuális Oktatási Környezete A XXI. század diplomája Elektronikus távoktatás.
Készítette: Pethő Balázs 1 Oktatási keretrendszerek A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta.
Sapientia-EMTE informatikai rendszerének kialakítása és fejlesztése Dr. Dávid László Dr. Györfi Jenő Budapest, November 11.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
ILIAS keretrendszer használata az LSI Informatikai Oktatóközpontban
Egészségügyi szaktárca fejlesztései (szakképzést érintő tervek)
Tájékoztató a szakmai vizsgaszervezés jogosultságának elnyerésére kiírt pályázatról Huller Gabriella ETI.
Szakképzési dokumentumok
Vizsgaszervezés központi koordinációja Egészségügyi Szakképző és Továbbképző Intézet Feigl Ágnes.
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
A CSALÁDI NAPKÖZI GONDOZÁS SZAKMÁVÁ FEJLESZTÉSE A felnőttképzés támogatásának új formái Zarka Dénes TÁMOP /1-C
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
Képzések, műhelyek, kiadványok és online diákportál fejlesztés a Hidak Program kiterjesztésben.
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
A Calderoni Program helye és szerepe a HEFOP-ban Záró-konferencia március 27. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Telefon:
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
MAVE Budapest, május 24. INCLUSIVE – project bemutatása E-learning „A távolságot, mint üveg golyót, megkapod..” /József Attila - Altató/ Wenhard.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
E-larning és M-learning nemzetközi viszonylatban és Szerbiában (egy saját fejlesztésű oktatási keretrendszer bemutatása) Előadók: Kőrösi Gábor és Esztelecki.
Információs és Kommunikációs Technológiák
Nagyné Szőke Erzsébet1 - Vandulek Csaba2
2009. november Nemzetközi ILIAS Konferencia1/20 Az ILIAS közösség Magyarországon, az együttműködés fejlesztése Berecz Antónia.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
P e r f e k t 2010/ október szakképzés - felnőttképzés stratégia szervezet problémák megoldások szervezés.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
E-LEARNING ALKALMAZÁSOK DR. ZÁRDA SAROLTA. AZ ELEKTRONIKUS OKTATÁS KÖVETELMÉNYRENDSZERE JÓL TAGOLT TARTALOM PERCES SZAKASZOK - A TARTALOM A KELLŐ.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Szakiskolai fejlesztési program
Szoftverváltás a Semmelweis Egyetem könyvtárában
Drótos László – Németh Márton (Országos Széchényi Könyvtár)
Előadás másolata:

ÉVI – ETI VIRTUÁLIS ISKOLA Erdélyi Gábor

Intézetünkről Egészségügyi Szakképző és Továbbképző Intézet EÜM háttérintézmény Oktatás Szakképzésfejlesztés és pedagógiai szolgáltatások Kiadói tevékenység

Távoktatási múltunk Papír alapú távoktatási programok 1998-tól Multimédiás anyagokkal támogatott távoktatási képzések E-learning 2002-től

Korábbi rendszerünk Virtuális Szakképző – es indulás Egyedi fejlesztés Off-line tanulásra tervezve

A működés háttere HP ProLiant ML350 (3GHz, RAM 2Gb, RAID *72Gb) Debian GNU Linux

Az tervezett funkciók Tiszta e-learning kurzusok Távoktatási tanulóink részére támogatási és konzultációs felület Tanfolyamos képzésekben résztvevők részére támogatási funkciók Hosszabb távon blended megoldások

A rendszer működtetői Oktatásszervezők A napi munka folyamán tartja a kapcsolatot a tanulóval, megválaszolja kérdéseit, adminisztrálja a kurzust. Vezetők Jogosultságuk megegyezik, de látja az összes hozzá tartozó képzést Adminisztrátor Támogatja a felhasználókat, a szakmai munkát, gondozza a rendszert Oktatók Szakmai támogatást nyújtanak

Előnyök – E-learning Előző rendszerünkhöz képest jelentős funkcióbővülés Kisebb TCO nem egyedi fejlesztés szabvány technológiák Oktatók bevonása a rendszerbe Tananyagfejlesztés a rendszeren belül

Előnyök – Távoktatás, tanfolyam Szakmai „élet”, műhelyek kialakulása hosszabb távon Új, eddig ilyen formában nem létező magas szintű támogatás nyújtása minimális tandíjemeléssel A tanuló a végzés után is a rendszerben marad, számára információk továbbíthatók Költségcsökkenés (pl.: blended megoldások, sokszorosítás)

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!