Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség 2008.04.29.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
Advertisements

MINDENKIT MEGFERTŐZÖTT A MIKULÁS-VÍRUS Digital Festival 2009 április 29. Mikola Tamás.
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
Előadássorozat a Független Pedagógiai Intézetben fupi.hu Az internet: miért, hogyan? 4 / 10. Csada Péter Csada Bt. cspc.hu.
A GYÓGYSZERHAMISÍTÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓS VETÜLETEI
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Keresőmarketing – megtudhatják rólunk… Földesi Tamás ügyfélkapcsolati igazgató.
Dr. Ormós Zoltán Turmix: internet+jog Dr. Ormós Zoltán
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Keresőmarketing stratégiák
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
IAB Hungary Adex április 9.. IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Megtakarítás, befektetés, öngondoskodás Dr. Mohai György Budapesti Értéktőzsde Zrt. Konferencia a tudatos pénzügyekért Budapest, október 2.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Utazáselőtt.hu – Utazási betegségek online kommunikációja a keresőmotorok segítségével Szilágyi Monika (GSK)
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Econet.hu Nyrt év jelentősebb eseményei I i alaptőke-emelés Est Média Group Kft. 70%-ának megszerzése /Pesti Est, Est.
Természetvédelmi közösségek Összeállította: Erdei-Gulyás Gabriella Origo Web Team HQL 2010 Kft.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Miért nem működik még az okostévé modell?
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Mese a 2Ft-os CT-ről  sok kicsi sokra megy  e-kereskedők vagyunk, de mégsincs termékünk  a marketing nálunk tranzakcióra vadászik.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
Szterényi József SzKI és SzI
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Hirdetési lehetőségek Hirdetés típusa Orvos-partnerekHirdető-partnerekÁr 1. PR jellegű cikkek 1.1 Hírek, újdonságok20000 Ft / hét 1.2. Szezonális információk.
-A vidékfejlesztési miniszter 11/2013. (III. 5.) VM rendelete az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból a LEADER térségek közötti együttműködés.
Digitális marketing stratégia - összegzés, kitekintés, jövőkép
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
Kovács István BME – Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék Marketing II. Online marketing.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Előadás másolata:

Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség

2 A keresés mindent visz Paradigmaváltás!

3 Egyre jobban nyílik a digitális szakadék “Csak az létezik, ami az interneten is látszódik“ ๏ Láthatósági szakadék: aki online látszik vs. akik a valóságban domináns ๏ Google találati lap: bizalmi mankó új ismeretek felfedezéséhez

4 5 tévhit a keresőmarketinggel kapcsolatban ๏M๏M i az ๏M๏M ire jó ๏K๏K inek jó ๏M๏M ikor jó ๏K๏K ivel jó

5 1. tévhit: Keresőmarketing = google hirdetés

6 Keresőmarketing

7 A keresőmarketing területei

8 2. tévhit: A keresőmarketing csak az online kereskedők játszótere

9 Pénzügy és kereskedelem az élen, sehol az építőipar Forrás: Klikkmánia és Arcus Search piacfelmérés, 2008 április 2007-es torta: 1,2 mrd Ft

10 3. tévhit: A keresőhirdetéseket el lehet választani a többi kommunikációs csatornától

11 Superbowl és keresőmarketing ๏ 2005: baki ๏ 2008: search scorecard

12 A keresőmarketing a digitális arzenál része Banner kampány Affiliate marketing Vírus marketing Szponzoráció marketing PR, együttműködés Mobil marketing Keresőmarketing Közösségi marketing

13 4. tévhit: Klikk = klikk

14 Klikk és klikk között is nagy a különbség!

15 5. tévhit: Google is the new agency

Click end Köszönöm a figyelmet! Sziebig Péter üzletág vezető T: M: W: